abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 januari 2014 @ 16:45:36 #101
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_136057313
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:22 schreef Animalmix het volgende:
Wie kan mij helpen?
Ik wil in juni naar een huisje op maximaal 7 uur rijden van Nijmegen. Zit te denken aan Frankrijk. Maar ook Duitsland is nog een optie.
Liefst op een park of camping met in ieder geval een speeltuin voor de kinderen. Indien mogelijk ook een zwembad. Geschikt voor mijn kinderen van dan bijna 4 en 1,5.
Huisje met minimaal drie slaapkamers.
Afwisselende omgeving met leuke stadjes/dorpjes en natuur.
En natuurlijk beetje betaalbaar.
Nooit geweest, maar de recensies zijn lovend. Zuid-Bohemen, is alleen 850 kilometer rijden.

http://www.lipnolakeresort.cz/nl/lipno-lake-resort-zomer
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_136068574
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:45 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Nooit geweest, maar de recensies zijn lovend. Zuid-Bohemen, is alleen 850 kilometer rijden.

http://www.lipnolakeresort.cz/nl/lipno-lake-resort-zomer
Dank je. Jammer dat het appartementen zijn. Zou graag een tuin willen.
pi_136068929
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:55 schreef Fogel het volgende:

[..]

Center parcs heeft oa een park nabij Reims wat aan al die dingen voldoet op zich. Weet alleen niet of dat onder 'een beetje betaalbaar' valt.
Dank je.
Best prijzig nog, heb ik net even bekeken.
En was er bij te vertellen: liever geen Landal of Center parcs, maar een kleinschalig parkje of zo.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 21:19:26 #104
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_136070414
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:48 schreef Animalmix het volgende:

[..]

Dank je. Jammer dat het appartementen zijn. Zou graag een tuin willen.
http://www.vacanceselect.(...)-plage-blanche/2663/

http://www.zoover.nl/fran(...)lage-blanche/camping

710 km

[ Bericht 1% gewijzigd door Bayswater op 28-01-2014 21:27:05 ]
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  vrijdag 31 januari 2014 @ 14:48:46 #105
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_136171226
Wij hebben geboekt.
De kinderen hebben er in ieder geval zin in.
pi_136171391
Ziet er leuk uit Amaranta!

Wij waren vorig jaar hier

Heel nette camping (Frankrijk, tussen Tours en Poitiers). En, vond ik toen fijn, voor ons goed in 1 dag te rijden.
Met een meidenkwartet
pi_136184662
quote:
Die had ik toevallig zelf van de week ook gevonden!!
Lijkt me wel wat.
pi_136229534
Ik wil niet perse, vriendin wel dus we gaan :).
t. Is dan 11 maanden, voorkeur camping buitenland maar moet met vliegtuig ivm ontbreken van auto.
ik zal het topic eens doorspitten voor tips.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 06:05:08 #109
381212 Gulara
From the future
pi_136461161
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:32 schreef As1981 het volgende:

[..]

:D denk dat de andere passagiers ook leuk zijn. Gelukkig vliegen we met zes volwassenen, kan hij schoothoppen. Alhoewel Yaro denk ik aan mijn broer gekleefd zal zijn.
Ik laat hem maar op me afkomen kan er toch niet echt wat aan veranderen (ook direct in goede ritme komen).
Hoe meer ik er over nadenk hoe meer in er tegen op zie dus ik ga het avontuur maar gewoon aan. We vliegen gelukkig maar 1 x zo'n eind. Terug is een stuk korter :D
Vliegen met (net-niet-meer)baby:

Eten en drinken
-melk (poeder alvast in de flesjes, zakjes poeder, voorgemaakte pakjes)
-fruit & groente (wij hadden de knijpvariant, scheelt een hoop geknoei)
-maisboogies/liga/...
-iets van ontbijt/pap (vaak ook wel in zakjesvariant verkrijgbaar)
-evt een boterham (hoewel de airline zelf ook wel bolletjes heeft
-je krijgt vaak van de airline wel een babymaaltijd maar de inhoud is verschillend (zo kreeg onze 3 maanden oude baby een baby juice :') ) dus eigen voedsel is wel handig.

Vooraf
-we hadden een koffer met spullen voor na/tijdens de overstap en een voor tijdens de eerste vlucht. Scheelt zoeken.
-stop alle vloeistoffen en het eten bij elkaar (ik deed het in de rugzak, dan hoef je ook je koffer -als het goed is- niet open te maken).

Vliegveld
-herpak na de vloeistofcheck je handbagage en stop het noodzakelijke in een makkelijke tas:
Een paar luiers, doekjes, hydrofiel, slabber, eten, wat speeltjes, knuffel, ...
-laat de extra kleding, 6 hydrofielen die voor de zekerheid mee zijn :') , in de koffer!
-wij hadden een opvouwbare buis mee (zat bij de deryan, ga even een plaatje zoeken) handig om neer te zetten en je hebt alles bij de hand zonder dat het door het vliegtuig ligt
-schone luier
-nog even rollen/kruipen/vliegtuigspotten! *O*

Voor het opstijgen
-bij je houden: Fles, speen, speeltje, hydrofiel
-nog even (op de grond) spelen (wij hadden een van de tijdschriftmapjes leeggemaakt voor zijn speelgoed)
-blijkbaar hebben niet alle Airlines een babygordel, dus wij gebruikten dan de sling

Tijdens de vlucht
-drinken tijdens opstijgen (zorgen dat je baby honger/trek heeft is wel handig)
-ons motto was "zorg dat ie comfortabel is" en dat hoeft niet per se slapen te zijn.
-in de bassinet kunnen ze slapen, maar hou er rekening mee dat ze er met turbulentie uit moeten
-hou er rekening mee dat turbulentie altijd komt als je kind nèt slaapt -O-
-vraag om extra kussens (of neem ze zelf mee) voor als je baby bij jou op schoot slaapt
-bij z'n eerste vlucht vond ik het handig om hem in de sling te laten slapen, dan blijft ie vanzelf een beetje hangen als je zelf ook een beetje wilt slapen, sowieso de gordel van jezelf en baby vastdoen ivm turbulentie
-verschonen kan ook in de bassinet, het (harde) plankje op de wc is klein, dus voor grote baby's onhandig
-eet omstebeurt
-je kind wordt vies :Y)
-negeer boze blikken als je kind toch huilt ;)
-stewards/stewardessen willen je graag helpen en houden desnoods even je baby vast

Transfer
-wij hadden een tentje mee om op het vliegveld in te slapen (een wagen kan ook)
-even douchen kan lekker zijn

Wij hadden geen wagen mee, dus ik weet niet hoe dat werkt.

En verder, het hoeft geen hel te zijn. Een vlucht was in het begin nogal ellendig (krijsen!) maar dat was na een paracetamol over.
Hij heeft geen last van stijgen en dalen. En de laatste twee vluchten waren vooral erg gezellig. En in je eentje zijn >20uursvluchten vaak maar saai. ;)
pi_136461251
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 06:05 schreef Gulara het volgende:

[..]

Vliegen met (net-niet-meer)baby:

Eten en drinken
-melk (poeder alvast in de flesjes, zakjes poeder, voorgemaakte pakjes)
-fruit & groente (wij hadden de knijpvariant, scheelt een hoop geknoei)
-maisboogies/liga/...
-iets van ontbijt/pap (vaak ook wel in zakjesvariant verkrijgbaar)
-evt een boterham (hoewel de airline zelf ook wel bolletjes heeft
-je krijgt vaak van de airline wel een babymaaltijd maar de inhoud is verschillend (zo kreeg onze 3 maanden oude baby een baby juice :') ) dus eigen voedsel is wel handig.

Vooraf
-we hadden een koffer met spullen voor na/tijdens de overstap en een voor tijdens de eerste vlucht. Scheelt zoeken.
-stop alle vloeistoffen en het eten bij elkaar (ik deed het in de rugzak, dan hoef je ook je koffer -als het goed is- niet open te maken).

Vliegveld
-herpak na de vloeistofcheck je handbagage en stop het noodzakelijke in een makkelijke tas:
Een paar luiers, doekjes, hydrofiel, slabber, eten, wat speeltjes, knuffel, ...
-laat de extra kleding, 6 hydrofielen die voor de zekerheid mee zijn :') , in de koffer!
-wij hadden een opvouwbare buis mee (zat bij de deryan, ga even een plaatje zoeken) handig om neer te zetten en je hebt alles bij de hand zonder dat het door het vliegtuig ligt
-schone luier
-nog even rollen/kruipen/vliegtuigspotten! *O*

Voor het opstijgen
-bij je houden: Fles, speen, speeltje, hydrofiel
-nog even (op de grond) spelen (wij hadden een van de tijdschriftmapjes leeggemaakt voor zijn speelgoed)
-blijkbaar hebben niet alle Airlines een babygordel, dus wij gebruikten dan de sling

Tijdens de vlucht
-drinken tijdens opstijgen (zorgen dat je baby honger/trek heeft is wel handig)
-ons motto was "zorg dat ie comfortabel is" en dat hoeft niet per se slapen te zijn.
-in de bassinet kunnen ze slapen, maar hou er rekening mee dat ze er met turbulentie uit moeten
-hou er rekening mee dat turbulentie altijd komt als je kind nèt slaapt -O-
-vraag om extra kussens (of neem ze zelf mee) voor als je baby bij jou op schoot slaapt
-bij z'n eerste vlucht vond ik het handig om hem in de sling te laten slapen, dan blijft ie vanzelf een beetje hangen als je zelf ook een beetje wilt slapen, sowieso de gordel van jezelf en baby vastdoen ivm turbulentie
-verschonen kan ook in de bassinet, het (harde) plankje op de wc is klein, dus voor grote baby's onhandig
-eet omstebeurt
-je kind wordt vies :Y)
-negeer boze blikken als je kind toch huilt ;)
-stewards/stewardessen willen je graag helpen en houden desnoods even je baby vast

Transfer
-wij hadden een tentje mee om op het vliegveld in te slapen (een wagen kan ook)
-even douchen kan lekker zijn

Wij hadden geen wagen mee, dus ik weet niet hoe dat werkt.

En verder, het hoeft geen hel te zijn. Een vlucht was in het begin nogal ellendig (krijsen!) maar dat was na een paracetamol over.
Hij heeft geen last van stijgen en dalen. En de laatste twee vluchten waren vooral erg gezellig. En in je eentje zijn >20uursvluchten vaak maar saai. ;)
hai! Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Heb er zeker wat aan. Wij geven geen poedermelk meer maar ga voor de vakantie nog wel van die pakjes pap kopen. Die lust hij ook "koud" dus dat is wel fijn. We vliegen met een budget maatschappij dus geen babybedje. Maar ij neem sowieso mijn rugdragee mee. In het ergste geval kan hij daar in slapen.

ik kan idd slecht tegen de "boze" blikken ondanks dat ik het positief bekijk. Hij zal vast geen 14 uur huilen :D

Ik heb zo'n speciaal kinderkussen gekocht dus hopelijk helpt dat ietsn tegen opstijgen/dalen zie ik niet op. In september ging dat ook goed.
het lastigste vind ik dat hij niet meer op schoot slaapt. Alleen nog in zijn bed of op mijn rug. Maar desnoods laat ik hem op mijn rug slapen en als hij diep slaapt dan proberen hem op schoot te leggen.
en het vermaak. Hij zit echt geen seconde stil. Maar hij kan schoot hoppen en staan natuurlijk. Nou ja als het hell is, 1 meevaller de terugreis is een stuk korter (en dan zal je zien gedraagd baby :o uh dreumes zich voorbeeldig en gaat peuter klooien :P)
pi_136461496
Laat het los As! ;)
Het komt vast helemaal goed. En het fijne is dat als het vliegen een hel is, je niet ook nog dat eind terug moet vliegen :D
pi_136461776
Ha As mijn nu peuter sliep ook al eeeuwen niet meer op schoot en ik zag ook mede daarom best op tegen de vlucht. Maar wat denk je? Beide keren viel hij al bij het opstijgen op schoot in slaap! Hij was toen 20 maanden.

Misschien een hart onder de riem?
pi_136462005
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:05 schreef Animalmix het volgende:

[..]

Die had ik toevallig zelf van de week ook gevonden!!
Lijkt me wel wat.
la page branche zijn wij twee jaar geleden geweest. Mooie camping. Wij hadden een stacaravan en prachtig weer. Het weer is mazzel geweest. Doordat het daar zo groen is weet je ook gelijk dat het er geregeld regend. Maar de omgeving is mooi en genoeg om te doen en te zien. Ik heb niet alles terug gelezen dus weet je gezinssituatie niet. Maar verwacht niet te veel van het zwembad. En als je op de camping in het restaurant gaat eten moet je geduld hebben. Verder prima camping.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
pi_136462101
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:22 schreef Animalmix het volgende:
Wie kan mij helpen?
Ik wil in juni naar een huisje op maximaal 7 uur rijden van Nijmegen. Zit te denken aan Frankrijk. Maar ook Duitsland is nog een optie.
Liefst op een park of camping met in ieder geval een speeltuin voor de kinderen. Indien mogelijk ook een zwembad. Geschikt voor mijn kinderen van dan bijna 4 en 1,5.
Huisje met minimaal drie slaapkamers.
Afwisselende omgeving met leuke stadjes/dorpjes en natuur.
En natuurlijk beetje betaalbaar.
nu wel terug gelezen ;)

Op La Page Blance zit je goed. Loopt ook nog een riviertje achter de camping langs leuk om met die van 4 even pootje te baden. Neem wel waterschoenen mee.

Zwembad is wel echt klein hoor. Geen glijbanen ofzo. Ook niks verder bij het peuterbadje.

Mocht je gaan. Heel veel plezier.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 20:10:45 #115
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_136481142
Ohw en bij het vliegen. Neem dus geen rietjesbeker mee, zo één waarvan je het rietje weg kan schuiven onder een klepje.
Die had ik dus mee (gelukkig zat er water in) als je dus in het vliegtuig na het opstijgen het schuifje wegschuift zodat het rietje tevoorschijn plopt komt er gelijk een fontein mee door het water (drinken) wat erin zit |:(
Dat had ik dus, sproeide de passagiers naast en voor mij nat, wie denkt er dan ook aan drukverschil :@ :+
Gelukkig had ik er alleen maar water in gedaan ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_136481294
TJ :D hadden wij ook met die beker! wij lagen echt dubbel van het lachen _O-
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_136486415
Check.... Die blijft thuis :D
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  zondag 9 februari 2014 @ 02:45:43 #118
381212 Gulara
From the future
pi_136493878
Haha, goeie tip voor de volgende keer.

Zo hadden wij mensen naast ons zitten die "zo iets handigs hadden om hun fles mee op te warmen!"
Dat bleek dus een breed uitgevallen thermosbeker waarin je het flesje kon zetten.
Werkte supergoed, want "het water bleef ook na een aantal uur kokend heet!" *O*
In een vliegtuig met regelmatige turbulentie en je baby op schoot. 8)7 :'(
Volgens mij zagen ze aan onze blikken dat het misschien niet zo handig was en hebben ze de stewardess gevraag om de andere flessen op te warmen.
pi_136495955
Haha sjezus wat dom!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_136496972
Ik ging een keer alleen vliegen met de kleine. Toen sliep ze nog in de wagen. Voor de vlucht sliep ze al. Dat was relaxed, kon ik nog een pint drinken in een bar op het vliegveld.

Tip: als ze in het vliegtuig naar het toilet moeten... Eerst kind uit het hokje en daarna doortrekken. Dat maakt zo'n herrie dat kinderen er nog wel eens van willen schrikken.

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2014 11:13:21 ]
  zaterdag 22 februari 2014 @ 20:35:42 #121
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_137026451
AAAAAH ik weet het niet meer!

we zijn al een tijdje aan het zoeken naar iets met vakantie.

Wij, man, vrouw, kleuter en dreumes gaan van 9/8 tot 23/8 op vakantie. Idee is nu
- leuk voor de kindjes
- leuk voor ons
- warm
- het liefst een camping maar niet te groot, geen tent maar eigen sanitair dus stacaravan oid
- bij voorkeur Frankrijk, dus de zuidelijke helft om het warm te hebben'
- en eigenlijk willen we het in 1 keer rijden

Ik heb het al eens eerder gevraagd en toen wat tips gekregen, maar of ik ben de linkjes kwijt of het was het net niet...

Eventueel vliegen zou ook nog kunnen maar hoogseizoen ergens naar toe, wat is dan leuk???
pi_137028380
Ja, ik weet er maar een, en dat is Le Pech. Geen idee of je die al bekeken hebt.
Www.lepech.com
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_137038285
Algarve
  zondag 23 februari 2014 @ 06:53:13 #124
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_137038302
Algarve lijkt me leuk maar als ik zoek vind ik vooral enorm massatoerisme met grote resorts. Dat is niet iets wat ik zoek.

Miss sly, ik heb Le Pech op mijn lijstje staan maar ben nog niet overtuigd.
  Moderator zondag 23 februari 2014 @ 09:15:44 #125
5428 crew  miss_sly
pi_137038779
Ok, dat kan natuurlijk. Wat is te probleem?

Er zit daar in de buurt ook een andere camping waar wat mensen van Fok zijn geweest en die daar erg enthousiast over waren. Zal eens denken over de naam. De omgeving is echt mooi en leuke dingen te doen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')