Anders boek je vandaag voor de zekerheid een hotel dat je kan annuleren. Vind je dan nog iets op airbnb dan annuleer je het hotel gewoon.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:15 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat is een risico ja, maar dat hoor je toch maar weinig. Ik merk wel dat de accomodaties als sneeuw voor de zon verdwijnen voor die periode dus we moeten nu rap wat gaan vinden.
In Bayswater is altijd wel wat vrij.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:15 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat is een risico ja, maar dat hoor je toch maar weinig. Ik merk wel dat de accomodaties als sneeuw voor de zon verdwijnen voor die periode dus we moeten nu rap wat gaan vinden.
Wij vliegen een uur naar Londen en dan ongeveer 9 uur naar Orlando. Bali is nog wel een stuk verder, uur of 16/17 geloof ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:00 schreef Lamb29 het volgende:
Jullie vlucht is toch ook behoorlijk lang? Bali is toch niet heel veel verder?? Nieuw Zeeland durfden we toch niet aan ivm de afstand...
Iemand nog tips voor lange vliegreizen?
Of ervaring met bali?
Ja daag. Als je naar Bali kunt, kun je ook wel een stukje verderop bij mij langskomen!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:59 schreef Mineola het volgende:
Gaaf Lamb! Bali was ook een optie voor ons dit jaar, maar wat Fannetje zegt, te ver met een anderhalfjarige.
Wil je volledig georganiseerd? Of een reis op maat?
Is dat een aanbod?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:49 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ja daag. Als je naar Bali kunt, kun je ook wel een stukje verderop bij mij langskomen!
vooraf boeken!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:36 schreef mikoxx het volgende:
Leuk lamb!!
Iemand hier ervaring met skiles voor kinderen op/bij een landal park? Is het wijsheid om vooraf te boeken of juist ter plekke?
sjaal, pas op met lange wandelingen en je kind op bv een slee ze kunnen het snel te koud krijgen/ onderkoeld raken aangezien ze stil zitten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:57 schreef Mineola het volgende:
Lamb wat gaaf!
Mikoxx, geen idee, zo ver zijn wij nog niet! Als je echt in de schoolvakantie gaat zou ik wel even informeren bij een skischool van tevoren. Anders ter plekke even bekijken wat er leuk/geschikt uit ziet.
Wel zelf een vraag:
Wij gaan over een paar weken skiën met onze 15-maander, nog speciale dingen waar ik aan moet denken voor hem? Skipak, laagjes kleding, wantjes, babyslee, zonnebrilletje, zonnebrandcréme, andere do's en don't's?
Hij loopt nog niet zo lang dus ik wilde eigenlijk nog niet aan de moonboots voor hem, maar aan de waterdichte slofjes.
Dat komt zéker goed!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:43 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
sjaal, pas op met lange wandelingen en je kind op bv een slee ze kunnen het snel te koud krijgen/ onderkoeld raken aangezien ze stil zitten.
wij hadden wel snowboots voor Roy,vanwege warme voeten.
ik had ook thermo kleding.
verder gewoon genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |