Hoe kan ik dat nou ruiken? Nogmaals, waarom doe je zo raar de laatste tijd? Vroeger was je gewoon aardig.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat ik m'n uren moet inleveren voor 00.00 uur misschien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik drink geen kraantjeswater.
Dag Yvonne. Vergeet je mijn moddroom naderhand niet te verwezenlijken?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:52 schreef yvonne het volgende:
Nu ga ik Don uitlachen en daarna ga ik m'n uren doen en nog meer daarna ga ik Donnie bannen.
Ik weet niet wie je bent maar ik heb nu al een hekel aan je.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Niet begrijpen wat er hypocriet is aan dat gejank van je
Dat zijn er 24, zo gedaan.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat ik m'n uren moet inleveren voor 00.00 uur misschien?
Pas maar op! Straks krijg je een DM waarin ze je uitlacht. Been there.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bent maar ik heb nu al een hekel aan je.
Zoveel haatquote:Op zondag 5 januari 2014 19:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bent maar ik heb nu al een hekel aan je.
Ik ben teleurgesteld in je TwentyFourr. Ik vond je altijd tof, maar na dat Israel topic heb je dat allemaal weten te verspelen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:52 schreef TwentyFourr het volgende:
Ben je op je gekrulde staartje getrapt omdat ik je uitlach wegens je verlepte poging jezelf tot mod te torpederen?
Ach je moet toch ergens carrièreperspectief zoeken hè.
Mail snel naar John Williams.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
niet bannen pls ik heb abo en kinderen
BS'Dquote:Op zondag 5 januari 2014 19:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld in je TwentyFourr. Ik vond je altijd tof, maar na dat Israel topic heb je dat allemaal weten te verspelen.
Leuke UIquote:Op zondag 5 januari 2014 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dag Yvonne. Vergeet je mijn moddroom naderhand niet te verwezenlijken?
Heb de brandweer al gebeld.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zoveel haat
Sta je al zo lang droog ja?
ik meot nog mail naar emma watson doe want die is vrijgezel en ik zoek een metgezel voor lowlandsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |