Jup, heb er een flink aantalquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:38 schreef Terrorizer het volgende:
Zijn er mensen hier die bezig zijn met Mintcoin?
https://bitcointalk.org/index.php?topic=450381.0
Ik ook!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:38 schreef Terrorizer het volgende:
Zijn er mensen hier die bezig zijn met Mintcoin?
https://bitcointalk.org/index.php?topic=450381.0
Ik kwam gister dronken thuis en besloot toen om het te gaan minen en wat extra rigs toe te voegen via betarigs. Werd wakker met zo'n 2 miljoen MNTquote:
Wow, du bist miljonair!!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:16 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ik kwam gister dronken thuis en besloot toen om het te gaan minen en wat extra rigs toe te voegen via betarigs. Werd wakker met zo'n 2 miljoen MNT
Poehhhhh doe je goed. Ik zit nu denk ik op 1 mil!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:16 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ik kwam gister dronken thuis en besloot toen om het te gaan minen en wat extra rigs toe te voegen via betarigs. Werd wakker met zo'n 2 miljoen MNT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:28 schreef Slaapscheet het volgende:
Is dat niet een beetje veel premine en die eens per dag diff veranderen lijkt me ook niet handig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem aan dat ze de premine adressen openbaar maken, anders dan valt deze voor mij af.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:59 schreef ratatat het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje veel premine en die eens per dag diff veranderen lijkt me ook niet handig.
Kan je in de chain zien.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:07 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze de premine adressen openbaar maken, anders dan valt deze voor mij af.
Diff retarget had ik eigenlijk nog niet naar gekeken, balen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door KopieerMachine op 10-02-2014 14:08:35 ]Ja... echt!
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:58 schreef Munt-Hunt het volgende:
Zijn daar niet ondertussen al 3 versies van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja. Dat klopt. Maar hoe ging de uitspraak ook alweer? 3x verhuizen en je hebt de juiste woning gevonden. Ik pomp met 2.5 Mh/s deze week door.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zijn daar niet ondertussen al 3 versies van?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:58 schreef Munt-Hunt het volgende:
PND is de 4chan troll variant op PANDASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Troll wins. Ding gaat fucking hard. In network rate en miners. Maar ook in exchange volume. Word al de DOGE 2.0 genoemd.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:11 schreef ratatat het volgende:
[..]
PND is de 4chan troll variant op PANDA
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |