Weinig nieuwe coins dacht ik zo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:27 schreef lainke het volgende:
Topic dood of gewoon geen nieuwe coins
Thanks!quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik wil je best helpen met ontwerpen en de marketing als het ooit zo ver komt.
quote:PIXELCOIN PXL
The Million Dollar Homepage was created in 2005, where people could purchase pixels on the site for $1 and then upload an image and hyperlink. As people began buying up those pixels and uploading their images, the homepage was filled out and internet history was created.
Today marks the beginning of a new era! PXLCoin.com contains a new canvass for the cryptocurrency community. Instead of charging "real" money, each pixel on the site can be purchased using PXLs. Upload whatever your imagination desires - your clan logo, pictures of your doge, a business logo or advertisement - whatever you want. And the image can also link to a web URL.
Website
http://pxlcoin.com/
Best een leuk idee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:27 schreef peterselieplukkker het volgende:
Nieuwe chinees munt
http://www.huatecoin.com/index.php
En een nieuw munt met eindelijk weer iets nieuws:
[..]
Die zullen waarschijnlijk geen lang leven hebben.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:59 schreef dimmak het volgende:
Homer Simpson Coin: 17 januari
En
Eric Cartman Coin: 17 januari
Naar een tip van Nattekat.waanzin
Dus pixl zou wel wat kunnen worden?quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:00 schreef dimmak het volgende:
[..]
Best een leuk idee.
PXL Coin: 16 januari
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi crashquote:Op zondag 19 januari 2014 16:56 schreef Iwanius het volgende:
Ik zeg dat het beste is als een ieder een beetje pas op de plaats maakt en niet als een naar zuurstof snakkende nono gaat rondlopen en zich gek laat maken door elke nieuwe introductie van welke coin ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |