Omdat Bart aan die kant spastisch is. Hij heeft geen controle over dat beenquote:Op zondag 9 maart 2014 08:28 schreef heywoodu het volgende:
Hoe kan het trouwens dat zijn been bij wijze van spreken alle kanten op zwabbert, terwijl je dat bij Salcher echt totaal niet zag? En die zit toch in dezelfde klasse
Bart is spastisch. Ik weet niet wat Salcher markeert.quote:Op zondag 9 maart 2014 08:28 schreef heywoodu het volgende:
Hoe kan het trouwens dat zijn been bij wijze van spreken alle kanten op zwabbert, terwijl je dat bij Salcher echt totaal niet zag? En die zit toch in dezelfde klasse
Dat weet ik, maar als Salcher in dezelfde klasse zit (LW9-1) zou je toch zeggen dat ze hetzelfde mankeren? Of is dat voor elke vergelijkbare beperking? Dan wordt de tijd ook anders berekend voor Verbruggen dan voor Salcher neem ik aan?quote:Op zondag 9 maart 2014 08:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat Bart aan die kant spastisch is. Hij heeft geen controle over dat been
Salcher heeft hemiplegie, dat is een halfzijdige verlamming.quote:Op zondag 9 maart 2014 08:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als Salcher in dezelfde klasse zit (LW9-1) zou je toch zeggen dat ze hetzelfde mankeren? Of is dat voor elke vergelijkbare beperking? Dan wordt de tijd ook anders berekend voor Verbruggen dan voor Salcher neem ik aan?
Jammer, maar toch vind ik het lastig om een spastische skiër en iemand met hemiplegie dan zo met elkaar te vergelijken, want het zijn dus niet precies dezelfde dingenquote:Op zondag 9 maart 2014 08:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Salcher heeft hemiplegie, dat is een halfzijdige verlamming.
Nee je classificatie betekent dat je hetzelfde kan. Salcher is gewoon beter dan Verbruggen helaas.
Als hij dus finisht heeft hij een grote kans op een medaillequote:Op zondag 9 maart 2014 08:45 schreef hole1988 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Kees Jan gaat doen.
Hij is 1e geworden in Nieuw-Zeeland (WC), 3e in Pitztal (EC) en 4 keer een DNF dit seizoen.
Hadden ze het gisteren bij de Duitser over ja, omdat er meer "compressies" enzo inzitten dan op de meeste andere pistes. Normaal kun je dat met je knieën opvangen, maar met die zitski's is het juist andersom en wordt je gelanceerdquote:Op zondag 9 maart 2014 08:51 schreef DeLuna het volgende:
Lijkt me trouwens zittend nog lastiger deze piste
Dit lijkt me wel waar het voor Nederland moet gebeuren? Samen met de super-G voor Jochemsen.quote:Op zondag 9 maart 2014 08:45 schreef hole1988 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Kees Jan gaat doen.
Hij is 1e geworden in Nieuw-Zeeland (WC), 3e in Pitztal (EC) en 4 keer een DNF dit seizoen.
klopt en au.quote:Op zondag 9 maart 2014 08:54 schreef DeLuna het volgende:
Hoor ik nou trouwens fluitende vogels op de achtergrond of ligt dat aan mij
Die hoor ik ook de hele tijd jaquote:Op zondag 9 maart 2014 08:54 schreef DeLuna het volgende:
Hoor ik nou trouwens fluitende vogels op de achtergrond of ligt dat aan mij
Volgens mij was er uiteindelijk niet heel veel aan de hand, maar ik had toch voor de zekerheid even een team gestuurd jaquote:Op zondag 9 maart 2014 08:54 schreef DeLuna het volgende:
Sturen ze nou maar één vrijwilliger naar die Duitser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |