Juist.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:52 schreef Cassius het volgende:
Je hebt toch van die mensen die em tot 6 januari (Driekoningen) laten staan?
Hahahahquote:Op zondag 5 januari 2014 18:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb die van mij ook nog……:')
Ja want het ding kan gewoon weer poef de tuin in.Hahahaha
Die mensen zijn gewoon lui, het is geen kerst meer hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 19:04 schreef eend112 het volgende:
Op welke manier heb jij hier precies last van?
M'n ouders, ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:52 schreef Cassius het volgende:
Je hebt toch van die mensen die em tot 6 januari (Driekoningen) laten staan?
niet begrijpen dat het een ongeschreven regel is dat je de boom tot de 6e laat staanquote:Op zondag 5 januari 2014 18:55 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Juist.
Mijn debiele ouders. Maar die halen het in de ochtend weg.![]()
Hopeloze figuren, kut christenen.
Alsof een kerstboom iets christelijks is?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef Forbry het volgende:
Atheïst hier en die van ons wordt ook pas vanavond afgetuigd.
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:37 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Alsof een kerstboom iets christelijks is?
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:55 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Juist.
Mijn debiele ouders. Maar die halen het in de ochtend weg.![]()
Hopeloze figuren, kut christenen.
ja want het geloof zegt dat je hem daarom moet laten staanquote:Op maandag 6 januari 2014 15:55 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Om 3 koningen, een christelijke feestdag bleef dat kutding dus staan ja.
Nee, het is een feestdag en een kerstboom is er voor de sier.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:55 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ja want het geloof zegt dat je hem daarom moet laten staan
dus je reactie sloeg nergens op?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:01 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, het is een feestdag en een kerstboom is er voor de sier.
Anders kon dat ding eerder weg.
Jawel, want mijn ouders hielden dat ding omdat ze het tijdens 3 koningen nog wilden hebben.quote:
dat heeft niets met geloof te maken.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:13 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Jawel, want mijn ouders hielden dat ding omdat ze het tijdens 3 koningen nog wilden hebben.
Moet ik de zinnen voor je gaan ontleden ofzo?
3 koningen vieren is iets voor atheisten ja gr.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:30 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
dat heeft niets met geloof te maken.
niemand viert drie koningen.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:40 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
3 koningen vieren is iets voor atheisten ja gr.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |