Dit. Grafherrie.quote:
Alleen als je LedZep onder metal schaart ... (maar dat doe ik niet)quote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef housesoftheholy het volgende:
Mensen die metal niet kunnen waarderen
Withsand the fall of timequote:
quote:
AC/DC is geen metal bandquote:Op zondag 5 januari 2014 19:14 schreef WammesWaggel het volgende:
ACDC mag ook wel in je lijstje, B&B hadden er een t-shirtje van
Nee, dat zou ik geen metal noemen. Maar dat neemt niet weg dat metal eigenlijk een heel veelzijdig genre is...mensen geven het vaak helemaal geen kans want alleen depressievelingen of autisten luisteren metalquote:Op zondag 5 januari 2014 19:12 schreef probeer het volgende:
[..]
Alleen als je LedZep onder metal schaart ... (maar dat doe ik niet)
Ow en Opeth maakt ook wel goede muziek ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Voor de echte die-hards niet hard genoeg, maar In Flamesquote:Op zondag 5 januari 2014 19:15 schreef Ensiferum het volgende:
Amerikaanse metal is zwaar inferieur. Scandinavië en Duitlsand hebben het beste te bieden.
Hier schrik ik van.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef housesoftheholy het volgende:
Mensen die metal niet kunnen waarderen
Xasthur is Amerikaans en niet inferieur.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:15 schreef Ensiferum het volgende:
Amerikaanse metal is zwaar inferieur. Scandinavië en Duitlsand hebben het beste te bieden.
Wat denk jij wel, een beetje grapjes maken over de haarkleur van Tom Arayaquote:Op zondag 5 januari 2014 18:57 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Lekker met je haartjes wapperen op een man dat keihard grijst, is niks mis mee toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |