quote:
Ik heb helaas geen geld voor een compact camera met die optie..
En ik vind het eigenlijk wel prima zo.
Ben overigens toch weer aan het twijfelen, want ik lees dat de Panasonic de Sony verslaat qua filmpjes.
En ik ben flink aan het zoeken op YouTube, en ik vind de Panasonic er qua beelden een stuk mooier uitzien (En ook de stabilisatie is beter)
(En hij scheelt 30 euro in prijs

)
Dus ik dénk dat ik toch de Panasonic bestel... Het is toch 30 euro, en de beelden spreken mij meer aan qua scherpte, windfilter is beter, audio van wat ik hoor is ook wat beter, zit meer laag en meer hoog in.
(En de batterij is ook een stuk beter)
En nu ik er over na denk, de Sony heeft meer zoom, dus de lens kan sneller stuk

+ Dat de HX Serie van Sony eigenlijk wel te boek staat als "Hoge kwaliteit foto`s/video`s" maar ze vergeten erbij te melden dat van de meeste HX9V/10v/20v (En dus ook de 30v en 50v) de lens héél erg stof gevoelig is.
Daardoor is mijn HX9V kapot gegaan na 4 maanden gebruik (Heb hem toen niet gerepareerd omdat het te duur was, dus kon hem eigenlijk niet meer echt goed gebruiken, foto`s maken zonder zoom en filmen zonder zoom, is toch een beetje jammer)
Probleem van de Panasonic is overigens het battery life, dat is 300 shots i.o.v 400 shots van de Sony.
Dat is het enige wat mij tegen houd, then again.. een extra batterij kost bij Cool Blue 37 euro.
De Panasonic heeft bij hogere ISO waardes meer detail dan de Sony, dat is ook wel fijn (Zeker i.v.m concert fotografie dus)
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2014 21:01:50 ]