Hoi, wie ben jij, ik ben essquote:Op zondag 5 januari 2014 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat had je ook in.de VBL sc kunnen vragen hoor. Daar post zij ook
Niet in 2014quote:Op zondag 5 januari 2014 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Want zo'n vraag op zich is niet raar ofzo
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil best neuken, maar niet met jou
Ah zo,quote:Op zondag 5 januari 2014 19:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
de kut van cachet nu mag inso er eindelijk in
aldus vbl
Jaquote:
Link? was er weer ruzie ?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooiIk was bijna vergeten waarom ik hier was begonnen met posten.
Buiten deom natuurlijk.
Ohja? Ik ben nog vrij nieuw in 2014, ik ken de regels nog niet zo goedquote:
Maar ik ben niet lelijkquote:Op zondag 5 januari 2014 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil best neuken, maar niet met jou
En wij van jou.quote:
en jij.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat had je ook in.de VBL sc kunnen vragen hoor. Daar post zij ook
Mijn vriend is knapperquote:
Haantjes gedrag viert weer hoogtij. Waarin elke post de ander in stoerheid moet overtreffen. Hard tegen hard wel.quote:
picsquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:54 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Dat mensen zo graag willen neukenIk zal wel een uitzondering zijn
Het boek word nog geschrevenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja? Ik ben nog vrij nieuw in 2014, ik ken de regels nog niet zo goed
HMF en kapi ?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haantjes gedrag viert weer hoogtij. Waarin elke post de ander in stoerheid moet overtreffen. Hard tegen hard wel.
er is ook een kippetje tussen dit keerquote:Op zondag 5 januari 2014 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haantjes gedrag viert weer hoogtij. Waarin elke post de ander in stoerheid moet overtreffen. Hard tegen hard wel.
Want je hebt toch nooit iets te doen op je werkquote:Op zondag 5 januari 2014 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
C_a. Toen het nog grtdojw was,poste ik.hier altijd
Oh, ik post hier sinds maartquote:Op zondag 5 januari 2014 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
C_a. Toen het nog grtdojw was,poste ik.hier altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |