abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135110095

Wat?

Iedereen kan versieren *O*

Dit topic is voor leuke en nuttige versiertips.
"Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die zover dat hij/zij wat met me gaat drinken" bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet verslagjes!

Basis tips:
Deze tips kunnen verder uitgewerkt worden door mensen en aangegeven hoe je ervoor kan zorgen dat je gemakkelijker ze ook toepast (bijvoorbeeld bij onzekerheid en angst). Het overkomen van deze angsten/onzekerheid e.d. komt vooral in de topics naar voren, de reacties uit de topics zijn ideaal om aan de OP toe te voegen.

10 basistips voor versieren
Versiertip #1: Lachen
Versiertip #2: Geef af en toe complimenten
Versiertip #3: Oogcontact
Versiertip #4: Luister
Versiertip #5: Neem initiatief
Versiertip #6: Wees de gastheer
Versiertip #7: Hulpmiddelen
Versiertip #8: Heb plezier
Versiertip #9: Begin een gesprek
Versiertip #10: Flirten & versieren is een soort van gedrag

Tips voor uiterlijke verzorging

Hier kunnen de tips over verzorging komen uit bovenstaande link plus extra tips over verzorging uit de topics (verzorging is gemakkelijk omdat iedereen het kan doen zonder stress of angst e.d.).

7 praktische tips om stress tegen te gaan (en angsten te verminderen)

Hier de tips over stress verminderen (iemand uitwerken?) + weer van het topic.

Hier extra linkjes en andere categorieėn die belangrijk zijn bij 'het versieren' zoals 'hoe je met onzekerheid om kan gaan', 'hoe je online moet reageren en kan daten', 'hoe dit en dat' e.d.

Het gaat erom dat de basistips en extra nuttige adviezen hier worden genoemd zodat toekomstige users ook baat erbij hebben zonder de hele reeks door te hoeven lezen. EN BEN NIET TE SERIEUS EN OPDRINGERIG

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier!
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
Rustig aan.
pi_135110158
quote:
13s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:58 schreef complicate het volgende:
Die negatieve houding van Yats en Faxie aub doe daar iets aan! Pfffff
Voor jou is het allemaal niet zo moeilijk als ik jouw verhalen zo lees. Niet zo gek dat je geen negatieve instelling krijgt of niet eens weet wat het inhoudt.
pi_135110198
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Voor jou is het allemaal niet zo moeilijk als ik jouw verhalen zo lees. Niet zo gek dat je geen negatieve instelling krijgt of niet eens weet wat het inhoudt.
Nee niet zo gek nee, en WAT heeft dat echt met jouw negatieve instelling te maken?
Rustig aan.
pi_135110236
Weer zo een reactie vol zelfmedelijden. :N

Wat weet jij nu werkelijk van haar? Of van mij? Of van wie dan ook? Dat gezeur altijd dat anderen "het zo makkelijk hebben", echt stop daar eens mee. Zo onrespectvol en gewoon dom.
pi_135110377
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:56 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

..
Dat het zonder die instelling niks werd in het verleden maakt niet dat het zo een beetje een vereiste is qua versieren, en dat weet je zelf ook heel goed.. Je zit nu maar wat te miepen in zelfmedelijden..

Je hoeft geen pessimistische instelling te krijgen, krijg dan gewoon een ''fuck it'' instelling, schiet je meer mee op... Motiveerd je tenminste om dingen te doen.

Jij jezelf.
Ja de fuck it instelling heeft ook al veel geholpen...
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee niet zo gek nee, en WAT heeft dat echt met jouw negatieve instelling te maken?
Heeft meer met het onbegrip te maken... geldt voor meerdere.
pi_135110388
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:02 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Weer zo een reactie vol zelfmedelijden. :N

Wat weet jij nu werkelijk van haar? Of van mij? Of van wie dan ook? Dat gezeur altijd dat anderen "het zo makkelijk hebben", echt stop daar eens mee. Zo onrespectvol en gewoon dom.
Anders lees je de praktijksituaties even terug :')
pi_135110414
Blabla ik ga eten.
pi_135110456
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:06 schreef Faxie het volgende:

[..]

Anders lees je de praktijksituaties even terug :')
Whatever mijnheer Faxie. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat jij niet geholpen wilt worden. Maar misschien kun je dan beter in het Depressie & Angst topic gaan posten, want wellicht kunnen we anderen wel motiveren met tips. :s)
pi_135110530
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Oh dank je. Je hebt professioneel hulp nodig man!
Ik heb nooit beweert dat ik jouw situatie niet verstond, NOOIT! Dus ja flikker nu maar op met jouw negativiteit. Het kan me geen barst meer schelen! :{w
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_135110579
quote:
13s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:09 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik heb nooit beweert dat ik jouw situatie niet verstond, NOOIT! Dus ja flikker nu maar op met jouw negativiteit. Het kan me geen barst meer schelen! :{w
Heuj heuj... Rustig jij.
Does lievv. O+
Rustig aan.
pi_135110723
quote:
13s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:09 schreef complicate het volgende:

[..]

:*
pi_135110758
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:05 schreef Faxie het volgende:

Heeft meer met het onbegrip te maken... geldt voor meerdere.
Onbegrip ? :{w Ik doe niet anders dan jou begrijpen , maar je doet niet mee, volgens mij kan er niemand jou helpen. Als je zo diep lijdt moet je jezelf maar gaan redden, niemand zal dat doen voor u, het is uw verantwoordelijkheid! Stop om altijd de vinger naar een ander te wijzen en kijk eens naar jouzelf! En neen ik zeg dit niet omdat ik in een luxepositie zit hoor! :+
pi_135110763
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:13 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

O+ :*
Rustig aan.
  zondag 5 januari 2014 @ 18:18:13 #14
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135110941
quote:
Dat het zonder die instelling niks werd in het verleden maakt niet dat het zo een beetje een vereiste is qua versieren, en dat weet je zelf ook heel goed.. Je zit nu maar wat te miepen in zelfmedelijden..

Je hoeft geen pessimistische instelling te krijgen, krijg dan gewoon een ''fuck it'' instelling, schiet je meer mee op... Motiveerd je tenminste om dingen te doen.
Die 'fuck it' instelling heb ik nog steeds. Ik betrek hem nu echter meer op mijn eigen leven (ik doe nu gewoon dingen die ik zelf leuk vind in plaats van altijd aardig te zijn) dan op mijn (momenteel non existente) datingleven. Wellicht komt die houding daarin weer terug, dat gaan we vrijdag wel weer zien (ik ga er mijn best voor doen in ieder geval).

Voor nu heeft het er gewoon even mee te maken dat ik gisteren geconfronteerd werd met vier verliefde stelletjes (mijn vriendengroep dus) waar ik dan 'gezellig' in mijn eentje tussen zat die totaal geen moeite deden om mij vooral in te peperen hoe leuk is als je met twee bent i.p.v. alleen. Ja, en als dan bij het uitgaan er ook nog eens een overduidelijke afwijzing volgt voel je je helemaal alleen.

In dat licht dus mijn posts van vandaag. Mocht dat negatief klinken, dan is dat maar zo, zo voel ik me nu gewoon even. Hopelijk is dat morgen (of later deze week) weer voorbij en ga ik lachend het weekend in!
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_135111287
quote:
11s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Heuj heuj... Rustig jij.
Does lievv. O+
Ben rustig hoor en lief O+ , maar wie me zoekt, zal me ook wel vinden hoor :{w
Voor de rest alles ok *O*
pi_135111303
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:13 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

pi_135111310
quote:
18s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:26 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik zocht net onder de tafel, maar kon je niet vinden. ;(
Rustig aan.
pi_135111326
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik zocht net onder de tafel, maar kon je niet vinden. ;(
Hier ben ik *) :*
pi_135111359
quote:
18s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:26 schreef complicate het volgende:

[..]

* Seriemoordenaar ogen open doet....

Bon soir. :s)
pi_135111483
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:18 schreef yats het volgende:

In dat licht dus mijn posts van vandaag. Mocht dat negatief klinken, dan is dat maar zo, zo voel ik me nu gewoon even. Hopelijk is dat morgen (of later deze week) weer voorbij en ga ik lachend het weekend in!
Yats, er is helemaal niks mis met posten over een baaldag of zelfs onzeker zijn, maar het gaat gewoon om de continuiteit van negatieve reacties in dit topic terwijl mensen wel proberen te helpen en dan is dat alles behalve "motiverend" voor mensen/users die wel tips nodig hebben. Maar goed.
  zondag 5 januari 2014 @ 18:34:04 #21
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135111606
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:31 schreef complicate het volgende:

[..]

Yats, er is helemaal niks mis met posten over een baaldag of zelfs onzeker zijn, maar het gaat gewoon om de continuiteit van negatieve reacties in dit topic terwijl mensen wel proberen te helpen en dan is dat alles behalve "motiverend" voor mensen/users die wel tips nodig hebben. Maar goed.
Bij dezen mijn excuses daarvoor. Zoals ik ook al eerder zei, ik stel alle hulp op prijs en probeer er ook zeker iets mee te doen (vandaar ook mijn feedback op je eerdere vraag vanmiddag).
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_135111664
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:34 schreef yats het volgende:

[..]

Bij dezen mijn excuses daarvoor. Zoals ik ook al eerder zei, ik stel alle hulp op prijs en probeer er ook zeker iets mee te doen (vandaar ook mijn feedback op je eerdere vraag vanmiddag).
Ik snap je :) komt wel goed hoor, we zijn er voor je :*
pi_135111779
Godver ik ben zenuwachtig :') toch nog.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_135111803
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Godver ik ben zenuwachtig :') toch nog.
Gewoon rustig ademen en tot 10 tellen :P
pi_135111852
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:28 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]