Voor jou is het allemaal niet zo moeilijk als ik jouw verhalen zo lees. Niet zo gek dat je geen negatieve instelling krijgt of niet eens weet wat het inhoudt.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:58 schreef complicate het volgende:
Die negatieve houding van Yats en Faxie aub doe daar iets aan! Pfffff
Nee niet zo gek nee, en WAT heeft dat echt met jouw negatieve instelling te maken?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor jou is het allemaal niet zo moeilijk als ik jouw verhalen zo lees. Niet zo gek dat je geen negatieve instelling krijgt of niet eens weet wat het inhoudt.
Ja de fuck it instelling heeft ook al veel geholpen...quote:Op zondag 5 januari 2014 17:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
..
Dat het zonder die instelling niks werd in het verleden maakt niet dat het zo een beetje een vereiste is qua versieren, en dat weet je zelf ook heel goed.. Je zit nu maar wat te miepen in zelfmedelijden..
Je hoeft geen pessimistische instelling te krijgen, krijg dan gewoon een ''fuck it'' instelling, schiet je meer mee op... Motiveerd je tenminste om dingen te doen.
Jij jezelf.
Heeft meer met het onbegrip te maken... geldt voor meerdere.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee niet zo gek nee, en WAT heeft dat echt met jouw negatieve instelling te maken?
Anders lees je de praktijksituaties even terugquote:Op zondag 5 januari 2014 18:02 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Weer zo een reactie vol zelfmedelijden.
Wat weet jij nu werkelijk van haar? Of van mij? Of van wie dan ook? Dat gezeur altijd dat anderen "het zo makkelijk hebben", echt stop daar eens mee. Zo onrespectvol en gewoon dom.
Whatever mijnheer Faxie. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat jij niet geholpen wilt worden. Maar misschien kun je dan beter in het Depressie & Angst topic gaan posten, want wellicht kunnen we anderen wel motiveren met tips.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Anders lees je de praktijksituaties even terug
Oh dank je. Je hebt professioneel hulp nodig man!quote:Op zondag 5 januari 2014 18:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor jou is het allemaal niet zo moeilijk als ik jouw verhalen zo lees. Niet zo gek dat je geen negatieve instelling krijgt of niet eens weet wat het inhoudt.
Heuj heuj... Rustig jij.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh dank je. Je hebt professioneel hulp nodig man!
Ik heb nooit beweert dat ik jouw situatie niet verstond, NOOIT! Dus ja flikker nu maar op met jouw negativiteit. Het kan me geen barst meer schelen!
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh dank je. Je hebt professioneel hulp nodig man!
Ik heb nooit beweert dat ik jouw situatie niet verstond, NOOIT! Dus ja flikker nu maar op met jouw negativiteit. Het kan me geen barst meer schelen!
Onbegrip ?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:05 schreef Faxie het volgende:
Heeft meer met het onbegrip te maken... geldt voor meerdere.
Die 'fuck it' instelling heb ik nog steeds. Ik betrek hem nu echter meer op mijn eigen leven (ik doe nu gewoon dingen die ik zelf leuk vind in plaats van altijd aardig te zijn) dan op mijn (momenteel non existente) datingleven. Wellicht komt die houding daarin weer terug, dat gaan we vrijdag wel weer zien (ik ga er mijn best voor doen in ieder geval).quote:Dat het zonder die instelling niks werd in het verleden maakt niet dat het zo een beetje een vereiste is qua versieren, en dat weet je zelf ook heel goed.. Je zit nu maar wat te miepen in zelfmedelijden..
Je hoeft geen pessimistische instelling te krijgen, krijg dan gewoon een ''fuck it'' instelling, schiet je meer mee op... Motiveerd je tenminste om dingen te doen.
Ben rustig hoor en liefquote:Op zondag 5 januari 2014 18:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heuj heuj... Rustig jij.
Does lievv.![]()
quote:
Ik zocht net onder de tafel, maar kon je niet vinden.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Ben rustig hoor en lief, maar wie me zoekt, zal me ook wel vinden hoor
![]()
Voor de rest alles ok
Hier ben ikquote:Op zondag 5 januari 2014 18:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zocht net onder de tafel, maar kon je niet vinden.
* Seriemoordenaar ogen open doet....quote:Op zondag 5 januari 2014 18:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Ben rustig hoor en lief, maar wie me zoekt, zal me ook wel vinden hoor
![]()
Voor de rest alles ok
Yats, er is helemaal niks mis met posten over een baaldag of zelfs onzeker zijn, maar het gaat gewoon om de continuiteit van negatieve reacties in dit topic terwijl mensen wel proberen te helpen en dan is dat alles behalve "motiverend" voor mensen/users die wel tips nodig hebben. Maar goed.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:18 schreef yats het volgende:
In dat licht dus mijn posts van vandaag. Mocht dat negatief klinken, dan is dat maar zo, zo voel ik me nu gewoon even. Hopelijk is dat morgen (of later deze week) weer voorbij en ga ik lachend het weekend in!
Bij dezen mijn excuses daarvoor. Zoals ik ook al eerder zei, ik stel alle hulp op prijs en probeer er ook zeker iets mee te doen (vandaar ook mijn feedback op je eerdere vraag vanmiddag).quote:Op zondag 5 januari 2014 18:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Yats, er is helemaal niks mis met posten over een baaldag of zelfs onzeker zijn, maar het gaat gewoon om de continuiteit van negatieve reacties in dit topic terwijl mensen wel proberen te helpen en dan is dat alles behalve "motiverend" voor mensen/users die wel tips nodig hebben. Maar goed.
Ik snap jequote:Op zondag 5 januari 2014 18:34 schreef yats het volgende:
[..]
Bij dezen mijn excuses daarvoor. Zoals ik ook al eerder zei, ik stel alle hulp op prijs en probeer er ook zeker iets mee te doen (vandaar ook mijn feedback op je eerdere vraag vanmiddag).
Gewoon rustig ademen en tot 10 tellenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Godver ik ben zenuwachtigtoch nog.
Mi amorquote:Op zondag 5 januari 2014 18:28 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
* Seriemoordenaar ogen open doet....
Bon soir.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |