Kunnen ze natuurlijk wel als het in de algemene voorwaarden staat, maar dat komt weinig voor.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:06 schreef Deuce92 het volgende:
Nee, dat kunnen 'ze' niet. Tenzij 'ze' de mensen zijn die jouw lidmaatschap van de sportschool betalen.
Dit, ik weet nog goed toen ik 15 was en stiekem naar de zwaargewichten sloop...quote:Op zondag 5 januari 2014 18:08 schreef Waaghals het volgende:
Ja, er is altijd een agent in burger aanwezig op de sportschool die dit in de gaten houdt
WAT zijn we hier aan het doen?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:08 schreef Waaghals het volgende:
Ja, er is altijd een agent in burger aanwezig op de sportschool die dit in de gaten houdt
Bij mij kwam er ook nog 6 euro administratiekosten bij...quote:Op zondag 5 januari 2014 19:31 schreef aequus het volgende:
[..]
Dit, ik weet nog goed toen ik 15 was en stiekem naar de zwaargewichten sloop...
Kreeg toen 90,- euro boete
Verplicht ook nog, vroegah kon je die nog terugvragen.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:41 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Bij mij kwam er ook nog 6 euro administratiekosten bij...
Die tijd heb ik helaas niet meegemaaktquote:Op zondag 5 januari 2014 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Verplicht ook nog, vroegah kon je die nog terugvragen.
7 nu toch?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:41 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Ik moest betalen in naturaquote:Op zondag 5 januari 2014 22:41 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Verboden oefeningen heb je alleen bij tokkiegyms. Ga gewoon serieus trainen in een serieuze gym.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Sommige oefeningen zijn vaak sowieso verboden omdat er te veel nitwits ze verkeerd uitvoeren en daardoor enorm veel blessures krijgen. Voor de rest moet je gewoon vragen aan de mensen achter de balie. Lijkt me niet al te moeilijk toch?
Hangt van de gym af. Waar woon je?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:55 schreef alexisbest het volgende:
Ik ben 16 en kwil gaan fitnessen. Kunnen ze me dan verbieden om aan de gewichten te gaan, omdat ik 'te jong ben' in hun ogen.
Luister nou maar naar CarbonC, hij is de grootste van FOK! (kijk z'n plaatje)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:00 schreef alexisbest het volgende:
[..]
kheb al geinformeerd maar toch bedankt voor je hulp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |