Is dat een schande dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij wees mij af. Hij vond het te druk, en mijn scherpe comeback "En backstage dan?" mocht ook niet baten.
En jij homo ja?
Ligt het aan mij of is dat niet grappig?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze zijn elkaar aan het taggen op die vrijgezellen FB-page. Nu al zo'n 30x.
hij komt er godverdomme pas op als hij zelf bericht stuurtquote:Op zondag 5 januari 2014 17:31 schreef supersof het volgende:
toto ik geloof je niet
het duurt wel lang
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hij komt er godverdomme pas op als hij zelf bericht stuurt
Na de eerste keer niet meer in ieder geval.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is dat niet grappig?
Het niveau is weer te ver gezonken. Gelukkig staan wij erboven.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na de eerste keer niet meer in ieder geval.
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hij komt er godverdomme pas op als hij zelf bericht stuurt
en dat gaat dus niet gebeurenquote:
Dat zeker. Al valt dit nog te overzien, een Rezania in je topic kunnen zelfs wij niet compenseren.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het niveau is weer te ver gezonken. Gelukkig staan wij erboven.
jammerquote:Op zondag 5 januari 2014 17:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
en dat gaat dus niet gebeuren
Noem hem nou niet, straks gaat hij sherlocken en dan komt hij weer hier en dan gaat die weer op mij haten.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zeker. Al valt dit nog te overzien, een Rezania in je topic kunnen zelfs wij niet compenseren.
Rezania
Wellicht kan hij de FB-taggers tot rust manen. Hij is immers toch wel de koning van de kwalitatief teleurstellende users.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Noem hem nou niet, straks gaat hij sherlocken en dan komt hij weer hier en dan gaat die weer op mij haten.
raarquote:Op zondag 5 januari 2014 17:35 schreef Jimbo het volgende:
lr wat vind je van deze broek ?
[ afbeelding ]
Is dat nou een rits aan de zijkant?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:35 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil een stempel waar 'afgekeurd' op staatquote:Op zondag 5 januari 2014 17:35 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |