ohquote:Op zondag 5 januari 2014 17:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet meer doen hoor, was een heel belangrijk gesprek namelijk
Gatverquote:Op zondag 5 januari 2014 17:18 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hihi. Ja, nou ja. Hmm. Niet altijd, maar er zitten een paar aparte figuren op. Ik kreeg ook ineens een kont van 'James' in mijn DM. Dat was raar.
Ik zou ook heel graag willen dat je mij weer aandacht gaf ipv alleen aan Stijn. Maarja, een gelukkig mens kan niet alles hebben.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:21 schreef Elan het volgende:
Overigens zou ik dan wel weer héél graag een foto willen van de baret van LR
ze tagt mij bij ingefoliede dudes...quote:Op zondag 5 januari 2014 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sof waarom tag je me bij al die chicks? :s
Ik weet het ook niet waarom. Ik denk dat het te maken heeft met aandacht willen en mensen shockeren.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Gatver
Tjacka stuurde mij laatst ook een foto van zijn peners snap niet dat mense zulke dingen doen
is lachequote:Op zondag 5 januari 2014 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sof waarom tag je me bij al die chicks? :s
Jij hebt een speciaal plaatsje in Stijn zijn hart mijn autisme kan dat niet handelen.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou ook heel graag willen dat je mij weer aandacht gaf ipv alleen aan Stijn. Maarja, een gelukkig mens kan niet alles hebben.
Wait.. Zeg je nu dat Stijn om me geeft?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij hebt een speciaal plaatsje in Stijn zijn hart mijn autisme kan dat niet handelen.
In de comments bij die 15 jarige.quote:
Niet iedereen begrijpt die page even goedquote:daar is mn beste vriend doodgereden afgelopen week
huh waarom zegt hij datquote:Op zondag 5 januari 2014 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de comments bij die 15 jarige.
[..]
Niet iedereen begrijpt die page even goed
Geen idee. Op zich wel verfrissend tussen alle neptags. Het is dat 15 jaar wel erg jong is.quote:
Ikzelf ook. Gister voor een biertje een half ontblote drummer na zijn optreden gevraagd of hij wilde neuken. Het gaat niet goed.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:27 schreef Etsu het volgende:
Ik begin te twijfelen over Littlerabbits geaardheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |