Wie zegt dat mijn vriend een Amsterdammer is?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:15 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Kan niet, mijn vriend is de knapste Amsterdammer. Ik heb hem daarop geselecteerd.
Ik heb heel Tjacka niet op FB. Zijn liefde bewaar ik wel voor FOK!quote:
Ik niet. Mijn vriend is de knapste Amsterdammer en verder zijn er geen ECHTE hotties in andere steden.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie zegt dat mijn vriend een Amsterdammer is?
Hij heeft wrs liever dat jij op hem zit xDquote:Op zondag 5 januari 2014 17:15 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hij vindt het raar dat ik op een forum zit.
Echt wel, mijn vriend.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:16 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik niet. Mijn vriend is de knapste Amsterdammer en verder zijn er geen ECHTE hotties in andere steden.
quote:
Hihi. Ja, nou ja. Hmm. Niet altijd, maar er zitten een paar aparte figuren op. Ik kreeg ook ineens een kont van 'James' in mijn DM. Dat was raar.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft wrs liever dat jij op hem zit xD
Maar op zich wel logisch FOK! is ook kut zitten alleen maar rare mensen
:dquote:Op zondag 5 januari 2014 17:18 schreef Etsu het volgende:
toto stoorde me gisteravond tijdens mijn gesprek met mn vriend.
das meer stuartquote:Op zondag 5 januari 2014 17:19 schreef supersof het volgende:
toto die laatste waarin ik je getagt heb
ja dat bedoel ikquote:
Ezell heeft toch meer aanleg voor het koppelen.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:19 schreef supersof het volgende:
toto die laatste waarin ik je getagt heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |