Je prefereert een vrouw zonder neus?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:54 schreef MolFan het volgende:
Ik zou die blonde toch wel doen ondanks die neus
Lief neusje, beetje fors maar wel liefquote:Op zondag 5 januari 2014 20:55 schreef MolFan het volgende:
[..]
Een normale neus in ieder geval, deze is nogal carnaval
Iddquote:Op zondag 5 januari 2014 20:57 schreef IbanMayo het volgende:
Die Nederlandse caller is gedegradeerd en mag alleen nog dameswedstrijden doen
19quote:Op zondag 5 januari 2014 20:57 schreef MolFan het volgende:
Wel talentje die blonde. Is nog vrij jong toch?
Beetje ala Dobromyslova, die was ook al vrij goed op jonge leeftijd.quote:
Waites is t leukste voorbeeld. GSOD PL niveau en op Lakeside Co Stompequote:Op zondag 5 januari 2014 21:00 schreef MolFan het volgende:
[..]
Beetje ala Dobromyslova, die was ook al vrij goed op jonge leeftijd.
Blijft toch raar dat zowel de mannen als vrouwen kkslecht gooien op Lakeside als je ze op de vloer ziet. Dat podium is rigged ik zeg het je
Idd en ook een Thompson die we net zagen is normaliter gewoon steady 95 gemiddeld. Ik snap er niks vanquote:Op zondag 5 januari 2014 21:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waites is t leukste voorbeeld. GSOD PL niveau en op Lakeside Co Stompe
Als dat zo was dan had hij geen voorronde hoeven spelen.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
Idd en ook een Thompson die we net zagen is normaliter gewoon steady 95 gemiddeld. Ik snap er niks van
Adams speelde ook voorronde en zo nog wel meer waarvan ik dacht wtfquote:Op zondag 5 januari 2014 21:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Als dat zo was dan had hij geen voorronde hoeven spelen.
Adams, Thompson, Kist hebben het hele afgelopen jaar bijna geen toernooien gespeeld.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:04 schreef MolFan het volgende:
[..]
Adams speelde ook voorronde en zo nog wel meer waarvan ik dacht wtf
Iddquote:Op zondag 5 januari 2014 21:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Adams, Thompson, Kist hebben het hele afgelopen haar bijna geen toernooien gespeeld.
Waar?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Eijden gaat Hofstra straks pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |