Idd blijft samen met het PDC WK toch een hoogtepuntje qua darts.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Over een maand gelukkig de Premier League.
Ik geniet van elk TV-toernooi bij de PDC.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Idd blijft samen met het PDC WK toch een hoogtepuntje qua darts.
Ik vond dat double in double out (in Dublin geloof ik), het WK, de GSOD en de PL de 4 mooiste. Dan heb je van alles wat zeg maar.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geniet van elk TV-toernooi bij de PDC.
Ho ho, dat mag je hier niet zeggen. Zijn er veel hier die vinden dat het niveau niet véél lager is.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:30 schreef Borizzz het volgende:
Zit dit n u even te kijken, maar niveau is wel duidelijk lager dan bij pdc. Jammer dit was voorheen een leuk toernooi.
Ik mag best zeggen wat ik vind.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ho ho, dat mag je hier niet zeggen. Zijn er veel hier die vinden dat het niveau niet véél lager is.![]()
![]()
Het zal godnondeju toch niet gebeuren hè?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:02 schreef tja77 het volgende:
Zou mooi zijn als deze pot naar 5-5 in de 5e set gaat.
Goed voor de omzet
Ga zo ook blieken, komt dadelijk toch een vrouwen potquote:Op zondag 5 januari 2014 20:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kijk al voorbeschouwing.Heb zo wel zin om naar de 2 dutchies te kijken.
Ja, kan best vermakelijk zijn inderdaadquote:Op zondag 5 januari 2014 20:33 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ik mag best zeggen wat ik vind.
Maar omdat het niveau lager is, kan het zeker wel een toernooi worden dat de moeite waard is
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Italiaans voetbal, dat is ook niveau BDO alleen andere sport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |