Last van ratelende eierstokken?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee te moeilijk allemaal dat tumblr gebeuren.
Misschien hier gewoon topic openen met Robo's Wishlist in B&H
linkquote:Op zondag 5 januari 2014 20:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
daar ooit een topic gevonden dat een ex over mij had gemaakt.
Ja wil 500 baby's maken en opvoedenquote:
Ook vet. Ben toen gestopt bij seizoen 5, maar weer keertje verder mee gaan.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja heb mad men gekekenDeze bewaren tot zomervakantie dan maar
Allemaal met verschillende mannen?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja wil 500 baby's maken en opvoeden
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
'Zijn dreadlocks in je kut ongezond/gevaarlijk?'
Jij bent echt een forumdier, of niet?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat doe je op libelle. Op viva vinden ze het ongezond als hij dat niet doet.
denk niet dat ik die nog terug kan vinden. is 6 of 7 jaar geleden.quote:
Hoe weet je anders dat jij het bent, van een bepaald probleem zijn altijd al tientallen vergelijkbare topics.quote:
Ik wil weten hoeveel forums Chai bijhoudt.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent echt een forumdier, of niet?
ze had dezelfde forumnaam als op een ander forum waar ze zat.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe weet je anders dat jij het bent, van een bepaald probleem zijn altijd al tientallen vergelijkbare topics.
Ja lekker collectenquote:
Haha, dat is dom.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze had dezelfde forumnaam als op een ander forum waar ze zat.het was haar wel echt.
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
denk niet dat ik die nog terug kan vinden. is 6 of 7 jaar geleden.
Ging over haar twijfels, omdat ik niet genoeg met haar deed.
Blijkbaar wilde ze dat we vaker leuke dingen gingen doen enzo.
Toen gelijk een rits met 20 comments over dat ze me gewoon moest dumpen, en serieus niet 1 reactie over dat ze dat misschien tegen mij moest zeggen.
ik wist van niets, wel dat er iets mis was maar ze wilde niets zeggen, deed alsof er niets aan de hand was, en toen uit het niets dumpte ze me (na 3 jaar relatie)
en 2 maanden later ongeveer kreeg ik die link doorgestuurd van een vriendin die dat tegen was gekomen.
Toen wist ik pas wat de fuck er mis was.maar tering, wat een kankerhoeren op dat forum.
Sad, vrouwen zijn echt een stuk hatelijker dan vrouwen.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
denk niet dat ik die nog terug kan vinden. is 6 of 7 jaar geleden.
Ging over haar twijfels, omdat ik niet genoeg met haar deed.
Blijkbaar wilde ze dat we vaker leuke dingen gingen doen enzo.
Toen gelijk een rits met 20 comments over dat ze me gewoon moest dumpen, en serieus niet 1 reactie over dat ze dat misschien tegen mij moest zeggen.
ik wist van niets, wel dat er iets mis was maar ze wilde niets zeggen, deed alsof er niets aan de hand was, en toen uit het niets dumpte ze me (na 3 jaar relatie)
en 2 maanden later ongeveer kreeg ik die link doorgestuurd van een vriendin die dat tegen was gekomen.
Toen wist ik pas wat de fuck er mis was.maar tering, wat een kankerhoeren op dat forum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK!, Viva, Libelle, bokt, sekswoordenboek.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik wil weten hoeveel forums Chai bijhoudt.
die laatste, bestaat die?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
FOK!, Viva, Libelle, bokt, sekswoordenboek.
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sad, vrouwen zijn echt een stuk hatelijker dan vrouwen.Er klopt iets niet met je vergelijking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Alleen FOK! eigenlijk. Bokt alleen voor wedstrijden. En viva als er een x ergens een linkje staat.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
FOK!, Viva, Libelle, bokt, sekswoordenboek.
klopt gewoon.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er klopt iets niet met je vergelijking.
Beter toch, wat moet je met zo'n kk rasautistquote:Op zondag 5 januari 2014 20:56 schreef Murdera het volgende:
wel dat er iets mis was maar ze wilde niets zeggen, deed alsof er niets aan de hand was
ja tuurlijk, maar daar ging het helemaal niet echt over.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met jou is er ook wel het een en ander mis toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |