Jij trapt een naakte Katja nog uit je stapelbed als ze een beurt wil vanwegen je hoogtevrees en niet houdt van vrouwen bovenop.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:53 schreef Iwanius het volgende:
Als het aan mij ligt verdwijnt die hele Dionne de Graaf van het scherm want ben dat buurmeisje look langzamerhand wel zat en slim is ze ook niet. Dan nog liever onderstaande vrouwen als blikvanger.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neuh en Dione komt ook nog wel sympathiek over. Dat vind ik van die Jinek sowieso niet en die eerste ken ik niet maar lijkt me niet echt een goede vervanger.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:53 schreef Iwanius het volgende:
Als het aan mij ligt verdwijnt die hele Dionne de Graaf van het scherm want ben dat buurmeisje look langzamerhand wel zat en slim is ze ook niet. Dan nog liever onderstaande vrouwen als blikvanger.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij begrijpt het. Ben vrij principieel.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:47 schreef tong80 het volgende:
Jij trapt een naakte Katja nog uit je stapelbed als ze een beurt wil vanwegen je hoogtevrees en niet houdt van vrouwen bovenop.
quote:
Tja..Merel,ook niet verkeerd en heeft een hele 'zwoele' stem. Maar goed we moeten het schijnbaar doen met 'buurmeisje' Dionequote:
Buurmeisjequote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:30 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Tja..Merel,ook niet verkeerd en heeft een hele 'zwoele' stem. Maar goed we moeten het schijnbaar doen met 'buurmeisje' Dione
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 04:23 schreef Iwanius het volgende:
Doe eens rustig zool.![]()
Dione heeft de uitstraling van het meisje next door. Likeable en liefelijk in het gezicht.
Tutje dus voor mij en niet iets waarmee je naar het altaar loopt of als moeder van je kinderen wilt hebben.
Mooiquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:13 schreef Szura het volgende:
tong komt nog altijd over als het 16-jarig rukkertje dat een poster van Dione's tetten boven z'n bed heeft
Heeft Tong jou nog nooit verteld hoe ont-zet-tend veel lekkere wijven hij in zijn leven wel niet heeft geneukt?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:13 schreef Szura het volgende:
tong komt nog altijd over als het 16-jarig rukkertje dat een poster van Dione's tetten boven z'n bed heeft
De meeste lekkere wijven heb ik idd niet geneukt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heeft Tong jou nog nooit verteld hoe ont-zet-tend veel lekkere wijven hij in zijn leven wel niet heeft geneukt?
Ik neem liever Dione serieus dan een negatieve vroeg oude azijnpisser.quote:
Goede grap, heb je nog maar in 27.665 posts gebruikt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik neem liever Dione serieus dan een negatieve vroeg oude azijnpisser.
Wie is die snolquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:13 schreef Iwanius het volgende:
Hey Tong. Heb er nog een als vervangster van Dione.
[ afbeelding ]
Je hebt er 20.784 keer op gereageerd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:21 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Goede grap, heb je nog maar in 27.665 posts gebruikt.
Een lekkerder wijf dan jij ooit geneukt hebt, tong.quote:
Je kent me echt niet hč ?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een lekkerder wijf dan jij ooit geneukt hebt, tong.
Gelukkig niet.quote:
Houwe zo. Jij doet het met Blof, ik met een Dolly Dot.quote:
Lekker hé precies die foto uitzoeken die jou welgevallig is om te haten. Toch verkies ik deze "breedbek kikker"quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:02 schreef Ranjit het volgende:
Dione Stax: de enige vrouw ter wereld die kijkt alsof ze zich continu afvraagt of ze spontaan moet gaan huilen of dat ze aan het poepen is.
Ze kan zeker wel lachen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:38 schreef tong80 het volgende:
Ze kijkt niet vrolijk.
Wel een pijpmondje.
Volgens mij pijpt Dione beterquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:38 schreef tong80 het volgende:
Ze kijkt niet vrolijk.
Wel een pijpmondje.
Mijn gedachtequote:
Daarom gaat ze ook naar Sochi.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:10 schreef Waaghals het volgende:
Ze staat erbij alsof haar water is gebroken
quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:10 schreef Waaghals het volgende:
Ze staat erbij alsof haar water is gebroken
Ga Dione Egberts punten verzamelen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:15 schreef Iwanius het volgende:
[..]Nou hé. Valt nog mee dat ze een bh aanheeft anders zag je ook de punten die ze wilde maken.
Hahaquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |