Dit is godverdomme best wel een bazenplan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:52 schreef nuck_chorris het volgende:
Zou het niet mogelijk zijn om het signaal van de zenderpacks te onderscheppen? Die van sennheiser (weet niet precies wat ze daar gebruiken) werken bijvoorbeeld ergens tussen de 600 en 900 mhz. Dit zou met een beetje scanner makkelijk te ontvangen moeten zijn. Ben namelijk wel benieuwd wat er tijdens soundlocks/streamlocks besproken wordt.
Ligt eraan hoeveel, als we met veel mensen zijn en de prijs van de drone meevalt wil ik best meelappen...quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:45 schreef mastermind911 het volgende:
Als ik het ga doen, geloof ik niet dat jullie echt gaan lappenWie gaat dat 100% wel doen? Laat een bericht na mijn bericht achter
En zo zou je ook zelf kunnen praten en te horen zijn op de streams?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:52 schreef nuck_chorris het volgende:
Zou het niet mogelijk zijn om het signaal van de zenderpacks te onderscheppen? Die van sennheiser (weet niet precies wat ze daar gebruiken) werken bijvoorbeeld ergens tussen de 600 en 900 mhz. Dit zou met een beetje scanner makkelijk te ontvangen moeten zijn. Ben namelijk wel benieuwd wat er tijdens soundlocks/streamlocks besproken wordt.
2 seconden voor de streamlock ja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
En zo zou je ook zelf kunnen praten en te horen zijn op de streams?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |