ZDF.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:13 schreef Maver24 het volgende:
Welke zender op tv gaat het skispringen uitzenden ? Sporza?
Ik wil het niet missen. Kan wel livestream kijken op internet maar dat vind ik niet zo leuk
Voetbal kan altijd wel. Dat maakt het makkelijkerquote:Op zondag 9 februari 2014 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil ook het rodelen en het voetbal zien
Maar die zullen ook wel het slot van het rodelen willen uitzenden.quote:
Als Ajax had gewonnen had ik samenvattingen gekeken, nu kijk ik straks denk skispringenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil ook het rodelen en het voetbal zien
ze gaan switchen voor de top5 vh rodelenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar die zullen ook wel het slot van het rodelen willen uitzenden.
Successupporterquote:Op zondag 9 februari 2014 18:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als Ajax had gewonnen had ik samenvattingen gekeken, nu kijk ik straks denk skispringen
Is ook logisch met het eerste goud voor Duitsland op komst.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:22 schreef komrad het volgende:
[..]
ze gaan switchen voor de top5 vh rodelen
ik vind het ook prima want rodelen is ook mooie sport !quote:Op zondag 9 februari 2014 18:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is ook logisch met het eerste goud voor Duitsland op komst.
NOS heeft vast ook wel streams als ze het niet live uitzenden.quote:
Ze doelen denk ik op zijn wereldbekerzege, gisteren was het OK, maar hoorde hij niet tot de besten.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:30 schreef komrad het volgende:
ZDF zegt dag Kasai in topvorm is. Dat horen we graag !!
die trainingen zeggen ook niet allesquote:Op zondag 9 februari 2014 18:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze doelen denk ik op zijn wereldbekerzege, gisteren was het OK, maar hoorde hij niet tot de besten.
Ja? Op ZDF geen rodelen? Kan ik die op de stream houdenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:30 schreef komrad het volgende:
ZDF zegt dag Kasai in topvorm is. Dat horen we graag !!
Klopt, zeker als je al gekwalificeerd bent.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:31 schreef komrad het volgende:
[..]
die trainingen zeggen ook niet alles
Ze zullen wel gaan schakelen als Loch moet (of de top 5/10).quote:Op zondag 9 februari 2014 18:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja? Op ZDF geen rodelen? Kan ik die op de stream houden
De derde heeft net gesprongen, nog niet veel dus.quote:
terug naar rodelen voor de top5quote:Op zondag 9 februari 2014 18:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja? Op ZDF geen rodelen? Kan ik die op de stream houden
Oh, nouja, dan maar 2 streams..quote:Op zondag 9 februari 2014 18:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze zullen wel gaan schakelen als Loch moet (of de top 5/10).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |