Wat bedoel je met allemaal? Het schaatsen uiteraard wel, de rest kan je sowieso via strams volgen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:51 schreef Reya het volgende:
Een enorm stomme vraag wellicht, maar wordt dit allemaal uitgezonden op de Nederlandse publieke omroep?

Nee, maar ik zie nu ook dat het toch op Sporza komt:quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat bedoel je met allemaal? Het schaatsen uiteraard wel, de rest kan je sowieso via strams volgen.
Wist je dat echt niet?
Commentaar van Renaatquote:Met o. A. 5000m snelschaatsen (Bart Swings), commentaar van Renaat Schotte

Aleksandr Rumyantsev, die kent u niet.quote:

Oh, kom je uit Belgie?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie nu ook dat het toch op Sporza komt:
[..]
Commentaar van Renaat

Snelschaatsenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie nu ook dat het toch op Sporza komt:
[..]
Commentaar van Renaat

Sterktequote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja en neeIk kom van oorsprong uit Nederland, maar ik woon al lang in België.

Je moet wel een hele grote hekel aan Dijkstra hebben als je liever naar de Belg kijkt.quote:
quote:

Renaat is een heldquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Je moet wel een hele grote hekel aan Dijkstra hebben als je liever naar de Belg kijkt.

Lee was dit seizoen al goed en had een sterke 3km trainingswedstrijd.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:46 schreef Nober het volgende:
Ik verwacht geen gekke dingen van Seung-Hoon, Beckert, Kuck en Pedersen dus we krijgen 2 Nederlanders op het podium en eventueel 3 als Swings niet bij de eerste 3 eindigt.

Yuskov vrees ik vooral op de 1500. Yuskov zat bij de WB 8, 3.5 en 7.5 seconden ongeveer van het podium.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik knijp hem wel een beetje voor de Russen... onderbuikgevoel

Hij heeft zeker kans op het podium, brons zou geen grote verrassing zijn, gezien zijn vorm die hij liet zien bij o.a. het OKT.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:48 schreef Derriedouche het volgende:
Ik hoop dat Blokhuijsen gaat verrassen.

Skobrev zat een paar maal heel dicht bij het podium.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Yuskov vrees ik vooral op de 1500. Yuskov zat bij de WB 8, 3.5 en 7.5 seconden ongeveer van het podium.
Al weet je het nooit met die gekke Russen

Oh ja zeker. Maar dat is ook gewoon een podiumkandidaat. Yuskov zou een veel grotere verrassing zijnquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Skobrev zat een paar maal heel dicht bij het podium.

Ik vrees bij de OS eigenlijk voor iedereen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik knijp hem wel een beetje voor de Russen... onderbuikgevoel

Zeker. Maar die heeft ook al een goede 3000 meter gereden dit seizoen en heeft het thuisvoordeel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oh ja zeker. Maar dat is ook gewoon een podiumkandidaat. Yuskov zou een veel grotere verrassing zijn

Feit is gewoon dat we daar 99% van onze medailles in halen, dus dat daar de focus op ligt is helemaal niet gek.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:28 schreef Syntix het volgende:
NLers en de NOS die denken dat alleen schaatsen boeiend is, omdat we daar een beetje goed in zijn![]()
![]()
![]()
![]()

Zal wel met pieken te maken hebben.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:27 schreef Montov het volgende:
Korte reactie Bergsma op de loting:
http://nos.nl/os2014/vide(...)gsma-in-rit-elf.html
Kramer over het goede gevoel in de trainingen:
http://nos.nl/os2014/vide(...)voor-5000-meter.html
Opvallend hoe hij zegt iedere dag fitter te worden. Is hij ziekjes geweest afgelopen week? Of probeer ik nu teveel in zijn woorden te zoeken?

Je kan ook gewoon objectief blijven en alle sporten evenveel aandacht geven (behalve natuurlijke bullshit sporten zoals curlingquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:28 schreef Blik het volgende:
[..]
Feit is gewoon dat we daar 99% van onze medailles in halen, dus dat daar de focus op ligt is helemaal niet gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |