Dat laatste heb je gelijk in, maar Bergsma zou in het tweede deel van de race toch wel flink afstand moeten nemen van Pedersen normaal gesproken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Pedersen is geen slechte tegenstander voor Bergsma. Blokhuijsen kan ook best wat aan Swings hebben.

Pedersen werd in Salt Lake nog 6e op de 5000 meter, in Calgary 8e en in Berlijn 7e. Toch vrij constante subtopper.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:45 schreef Spies het volgende:
[..]
Dat laatste heb je gelijk in, maar Bergsma zou in het tweede deel van de race toch wel flink afstand moeten nemen van Pedersen normaal gesproken.

Pedersen is zeker een constante subtopper, maar ik schat Bergsma gewoon een stukkie hoger in.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Pedersen werd in Salt Lake nog 6e op de 5000 meter, in Calgary 8e en in Berlijn 7e. Toch vrij constante subtopper.
Het mooie aan deze loting is wel dat de drie besten waarschijnlijk op het podium komen.

Ik ook hoor. Ik denk dat Bergsma wel blij is dat hij na Kramer mag.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:50 schreef Spies het volgende:
[..]
Pedersen is zeker een constante subtopper, maar ik schat Bergsma gewoon een stukkie hoger in.

De positie van Kramer is het beste aan de loting in elk gevalquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:50 schreef Mansjester het volgende:
Één ding weten we wel zeker: Kramer moet echt volle bak

Dat mag ie dan op de 10 km in een rechtstreeks gevecht met Bergsma doenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De positie van Kramer is het beste aan de loting in elk geval
Hoewel het eigenlijk wel mooier is als je in de laatste rit goud pakt natuurlijk

Nee want door die boutregel mogen ook daar de Nederlanders niet tegen elkaarquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat mag ie dan op de 10 km in een rechtstreeks gevecht met Bergsma doen

Ow jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee want door die boutregel mogen ook daar de Nederlanders niet tegen elkaar
Geen bazenrace op de 10km dus

Dat wordt sowieso eerst een valse start om de baan extra te doen opdrogen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:03 schreef Treveo het volgende:
Volgens NU.nl start Kramer in de rit na de laatste dweil, is dat een voordeel of ene nadeel?

quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:13 schreef Blik het volgende:
In ieder geval vanaf 12:30 voor de TV zitten

quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:16 schreef Mansjester het volgende:
In ieder geval vanaf 06:00 voor de TV zitten

Het begint morgen pas om 6:30 toch? (http://www.winterspelen.o(...)rogramma/08-02-2014/)quote:

Eerst alle TV's goed instellenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het begint morgen pas om 6:30 toch? (http://www.winterspelen.o(...)rogramma/08-02-2014/)

Ik heb gisteren al een rijtje zenders ingesteld met de NOS, de Belg, BBC en de Duitser opeenvolgend. Helemaal klaar voor het begin!quote:

Ik ga denk de openingsceremonie niet eens kijken. Morgen om 10:00 ofzo zet ik de tv denk aanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:19 schreef Montov het volgende:
Gaan jullie de tv uitzetten na de openingsceremonie dan?

Je vergeet de Russen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:46 schreef Nober het volgende:
Ik verwacht geen gekke dingen van Seung-Hoon, Beckert, Kuck en Pedersen dus we krijgen 2 Nederlanders op het podium en eventueel 3 als Swings niet bij de eerste 3 eindigt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |