Via dit kom ik uiteindelijk bij deze video uit. WTF?!!!!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:56 schreef dikkedaniel het volgende:
Zelfs buiten karakter om praat ze nog met zo'n kinderachtig stemmetje,
Die gast zit ook op FOK geloof ikquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:16 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Via dit kom ik uiteindelijk bij deze video uit. WTF?!!!!![]()
![]()
Dat is toch die gast die een pakje Croma op at?quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:16 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:56 schreef budvar het volgende:
[..]
Dat is toch die gast die een pakje Croma op at?
quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:50 schreef Pulzzar het volgende:
[..]![]()
Ik geloof je. Hij ziet eruit alsof hij voornamelijk transvetten eet
Opknopen aan de hoogste boom.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:56 schreef dikkedaniel het volgende:
Zelfs buiten karakter om praat ze nog met zo'n kinderachtig stemmetje,
Autistendisco ftwquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:16 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 19 november 2015 14:36 schreef dikkedaniel het volgende:
Deze moet je zien!
Nieuwe video op pipo anita kanaal:
betreft Illuminatie, reptilian, Satan dingen..
Satan wil via een chip (die zit in vaccins) controle over ons nemen.
Wie de RFID chip neemt krijgt eeuwig spijt. Satan wil de totale controle van de mens door de RFID chip implantatie. Deze bevindt zich o.a. in vele griepvaccins en in ebolavaccins.
WTF is een fus??quote:02:32 Overal wordt je al gecontroleerd, dmv televisie, fus, . . . .
WTF??????????????????????????quote:Op donderdag 19 november 2015 14:36 schreef dikkedaniel het volgende:
Deze moet je zien!
Nieuwe video op pipo anita kanaal:
betreft Illuminatie, reptilian, Satan dingen..
Satan wil via een chip (die zit in vaccins) controle over ons nemen.
Wie de RFID chip neemt krijgt eeuwig spijt. Satan wil de totale controle van de mens door de RFID chip implantatie. Deze bevindt zich o.a. in vele griepvaccins en in ebolavaccins.
ja die vrouwen zijn onderdaan van de nieuwe profeet genaamd Benjamin Coussijnsen uit twente.quote:Op donderdag 19 november 2015 15:57 schreef sirdanilot het volgende:
http://boinnk.nl/tag/benjamin-cousijnsen/
De clown is blijkbaar gelieerd aan deze 'eindtijdprofeet'
En worden ook door hem geneukt neem ik aan.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:22 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
ja die vrouwen zijn onderdaan van de nieuwe profeet genaamd Benjamin Coussijnsen uit twente.
Ja maar dan anaal (geen vagina voor t huwelijk). Weet niet of dat telt?quote:Op donderdag 19 november 2015 21:12 schreef eleusis het volgende:
[..]
En worden ook door hem geneukt neem ik aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |