Niet zo jaloers. Jij beheerst mijn sig. Al moet ik mijn verhaal inderdaad nog maar verder gaan inkorten om God zelf in mijn FoBo te krijgen.quote:
wortelquote:Op zondag 5 januari 2014 14:54 schreef Etsu het volgende:
Wie kan mij het hele verhaal van sara in 2/3 zinnen uitleggen? Hoor haar naam heel vaak, maar heb geen idee wat haar verhaal is.
nee hoorquote:
Geestelijke beperking, makkelijk doelwit. FOK! houdt van makkelijke doelwitten.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:54 schreef Etsu het volgende:
Wie kan mij het hele verhaal van sara in 2/3 zinnen uitleggen? Hoor haar naam heel vaak, maar heb geen idee wat haar verhaal is.
oke.quote:
dat doe ik zelf ook nietquote:Op zondag 5 januari 2014 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik neem jou totaal niet serieus.
Het is dat je mijn werknemer bent.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo jaloers. Jij beheerst mijn sig. Al moet ik mijn verhaal inderdaad nog maar verder gaan inkorten om God zelf in mijn FoBo te krijgen.
Ja, daar ben ik nu ook achtergekomen. Er wordt gesuggereerd dat ik herpes zou hebben. Dit omdat ik homoseksueel zou zijn en een actief seksleven heb (i.t.t. de personen die dit rondbazuinen), terwijl ik het niet heb. Zou het jaloezie zijn? Of vervelen ze gewoon?quote:Op zondag 5 januari 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geestelijke beperking, makkelijk doelwit. FOK! houdt van makkelijke doelwitten.
lees dit eens, word misschien wat duidelijkerquote:
das wel hardquote:Op zondag 5 januari 2014 14:56 schreef supersof het volgende:
[..]
lees dit eens, word misschien wat duidelijker
GC / [GRTD #3212] 2cool4school
vooral wat stuart zegt
Jaloezie. Niet iedereen heeft het in zich om homo te zijn. Ook ik kijk erg tegen je op.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik nu ook achtergekomen. Er wordt gesuggereerd dat ik herpes zou hebben. Dit omdat ik homoseksueel zou zijn en een actief seksleven heb (i.t.t. de personen die dit rondbazuinen), terwijl ik het niet heb. Zou het jaloezie zijn? Of vervelen ze gewoon?
Wat zit je neus toch mooi centraal op je gezichtquote:
stuart was dronkenquote:
Wtf.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:56 schreef supersof het volgende:
[..]
lees dit eens, word misschien wat duidelijker
GC / [GRTD #3212] 2cool4school
vooral wat stuart zegt
Geen ideequote:Op zondag 5 januari 2014 14:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wtf.![]()
Nu post ze hier vrijwillig niet meer of hebben jullie haar weggejaagd?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |