Grotendeels in PPC zittenquote:
ben je gekquote:Op zondag 5 januari 2014 15:21 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, gewoon een kort pittig kapsel nemen.
quote:Op zondag 5 januari 2014 15:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
PPC gaat toch wel meer stijgen dan BTC!
PPC beliebersquote:
En BTC 700-900, wat is je punt?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:38 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Omdat PPC maar beetje rond 4-7$ zit
Ik zou nu gewoon lekker LTC kopen, lekker goedkoop en stijgt toch wel mee na een tijdje.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:40 schreef ulq het volgende:
Gelukkig 50-50 PPC en BTC voor mij. Geen LTC
Iedereen wil mee met BTC stijgen, maar dat is dom want PPC gaat daarna stijgen dus ik zou zeggen koop PPC nu het goedkoop is.quote:
PPC lijkt mij niet heel bijzonder tegenover andere coins, bijvoorbeeld LTC, dat aangezien wordt als BTC-cent.quote:
Dat is dan jouw fout. Weet je uberhaupt wel wat Proof of stake is? Dat is echt zo veel beter dan PoW van LTC en BTC imo. PPC is de toekomst!quote:Op zondag 5 januari 2014 15:42 schreef Solidberg het volgende:
[..]
PPC lijkt mij niet heel bijzonder tegenover andere coins, bijvoorbeeld LTC, dat aangezien wordt als BTC-cent.
Zo bijzonder is LTC toch niet?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:42 schreef Solidberg het volgende:
[..]
PPC lijkt mij niet heel bijzonder tegenover andere coins, bijvoorbeeld LTC, dat aangezien wordt als BTC-cent.
PPC kent ook PoW.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is dan jouw fout. Weet je uberhaupt wel wat Proof of stake is? Dat is echt zo veel beter dan PoW van LTC en BTC imo. PPC is de toekomst!
LTC is bijzonder omdat het bekend is. 90+ % van mensen die BTC gebruiken kennen het, bij andere coins is dat minder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |