kijk nou maar teringlulquote:Op zondag 5 januari 2014 14:11 schreef Spongeboss het volgende:
Nee ik wil niet kijken. En daarom is deze klacht ongegrond om deze klacht te begrijpen moet je dit gaan kijken wat natuurlijk niemand wilt. Omdat het volgens jou de emotie haat uitlokt.
Daar ben ik niet van gediend.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 14:18 schreef De_uitblinker het volgende:
Ik heb het ook niet gekeken en zal het ook niet doen.
programma DATquote:Op zondag 5 januari 2014 14:22 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Goede tijden slechte tijden is een tv programma die ik veel kijk maar wat veel mensen niet weten is dat gtst nep is. Het is gespeeld want het is een zeepie en dat acteren ze!
Op de volksdans vereniging waar ik dans hebben we het vaak over Goede tijden slechte tijden en veel dames wisten net als ik niet dat het gespeeld is. Alle afleveringen zijn gespeeld en daar schrokken wij erg van. Toch kijken we nog graag hoor maar ik wil wel dat iedereen weet dat het nep is.
Boeit mij niet, maar niemand verbeteren als je je zin niet met een hoofdletter begint en laat eindigen met een puntquote:Op zondag 5 januari 2014 14:18 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
en je Nederlands is om te huilen
niet alle fouten zijn even slechtquote:Op zondag 5 januari 2014 14:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Boeit mij niet, maar niemand verbeteren als je je zin niet met een hoofdletter begint en laat eindigen met een punt
quote:Op zondag 5 januari 2014 14:10 schreef Nestalgie het volgende:
Die ontspoorde huisvrouw die filmpjes maakt over hoe je moet twerken heeft een nieuw filmpje gemaakt waar ze een liedje zingt tegen haters. Persoonlijk (personally?) Zelf denk ik dat ze hierdoor alleen maar meer haters krijgt, omdathet enigste enige was wat waar ik aan kon bedenken tijdens het kijken.
Kijken en klaagklagen:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |