Zo werkt herpes niet, gekkie.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nope nope nope nope nope.
Als ik herpes wil ga ik wel in een hoop naalden rollen
dat wappte je gisteren naar cachiequote:Op zondag 5 januari 2014 14:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, zij zijn homo.
En ik douche gewoon.
Waar de fuck haal je dat vandaan
Moet je nagaanquote:Op zondag 5 januari 2014 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo werkt herpes niet, gekkie.
Nou ja. De kans is niet heel groot
Heb al heel lang niks naar haar gewhapptquote:Op zondag 5 januari 2014 14:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat wappte je gisteren naar cachie
nu ontkennen
Ben je weer lekker bezig, schatje?quote:Op zondag 5 januari 2014 14:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nope nope nope nope nope.
Als ik herpes wil ga ik wel in een hoop naalden rollen
:squote:Op zondag 5 januari 2014 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
VA is niet heel moeilijk om op de kast te jagen. Uit de kast is moeilijker kennelijk xD
oke manquote:Op zondag 5 januari 2014 14:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb al heel lang niks naar haar gewhappt
quote:Op zondag 5 januari 2014 14:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
van VA gekregen tijdens de meet.
advies; niet met hem meeten.
Hij schijnt ook niet te douchen volgens welingelichte bronnenquote:Op zondag 5 januari 2014 14:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
van VA gekregen tijdens de meet.
advies; niet met hem meeten.
omdat we herpes-maten zijn.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
waarom doen jullie zo lief tegen elkaar?
Oh, die bronnen vertellen wel meer.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij schijnt ook niet te douchen volgens welingelichte bronnen
cachet vertelt iedereen dat ik niet douche...quote:
en dat boeit jou wat?quote:Op zondag 5 januari 2014 14:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
cachet vertelt iedereen dat ik niet douche...
dat is ook zo...quote:Op zondag 5 januari 2014 14:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
cachet vertelt iedereen dat ik niet douche...
Wist je dat ik jou super lief vind?quote:Op zondag 5 januari 2014 14:20 schreef Stuart het volgende:
Ik heb een prijs gewonnen in de EuroMillions
Dat is niet zo best neequote:Op zondag 5 januari 2014 14:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
done
[..]
Ik schijn herpes te hebben, da's niet zo goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |