In dat geval wil ik telefoonnummersquote:
Ze haat mij.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja daar val ik op :s :s :s
Nee, maar, even vragen hoe het met iemand gaat kan nooit kwaad
jaquote:Op zondag 5 januari 2014 14:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoezo niet, of krijg je daar ook herpes van?
euh nee, no fucking wayquote:Op zondag 5 januari 2014 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In dat geval wil ik telefoonnummers
Waar ga je voor shoppen?quote:
Kamerplanten staan niet overal even mooi.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:29 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Weet iemand nog leuke woorden/zinnen om naar de stalkster te sturen op der feestboek?
ik neuk je de moederquote:Op zondag 5 januari 2014 14:29 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Weet iemand nog leuke woorden/zinnen om naar de stalkster te sturen op der feestboek?
quote:Op zondag 5 januari 2014 14:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
oei
VA, dat wordt nooit meer neuken voor jou!
Verzonnen identificatienummer en een 0800 telefoonnummer van een politiebureau bij haar in de buurt.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:29 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Kom hierrrrr.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit liefdestopic is wel enigszins in haat overgegaan.
Ik zal mij nog eens blootgeven.
quote:Op zondag 5 januari 2014 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Hé daley.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Staat genoteerdquote:Op zondag 5 januari 2014 14:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Verzonnen identificatienummer en een 0800 telefoonnummer van een politiebureau bij haar in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |