abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135097580
Hallo allemaal. Ik ben nieuw op dit forum, maar ik zit wel met iets..

voordat ik het hele verhaal vertel; ik vind een meisje leuk. Nu komt het:

Ik speel basgitaar in een jazzbandje, en ik begin de zangeres van de band leuk te vinden. We kennen elkaar nu al meer dan een half jaar. In het begin voelde ik nog niets voor haar en zag ik haar als een goede vriendin. Ze lacht ontzettend veel en heeft een heel open/sociaal karakter. We appen redelijk wat met elkaar en zijn de enige van de band die echt close zijn etc.

na de zomervakantie zag ik haar weer op school ( we zitten op dezelfde opleiding) en hoorde dat ze een relatie had met iemand van de opleiding ( jammer dacht ik, achja ) maar na ongeveer 3 weken kwam ze naar me toe op school en vertelde me dat het uit was. De jongen had het uitgemaakt via facebook. ( wel raar, maargoed)

de weken daarna, appte ze mij de heletijd over de situatie tussen haar ex. liet ze me ontzettend veel berichtjes zien van haar ex. Ze vertelde me het hele verhaal ( IN DETAILS )dat ze gebruikt was door haar ex en dat het een hele rare vent is die veel drinkt en blowt...

Ik heb geprobeerd haar te troosten en moed in te spreken ( dat soort din
paar weekjes later, kreeg ik opeens een whatsapp bericht of ik met haar mee wou naar een bandje kijken in de stad ( haar broer speelde daar en ik krijg les van hem op conservatorium)
ik dacht wel effe:" hmm ze vertrouwt me wel :o "
ik kwam daar bij het cafe en zag haar daar met een andere vriendin staan ( ken ik ook, zit ook op dezelfde opleiding). Gezellige avond gehad, veel gelachen en gepraat en mooi live muziek geluisterd.

enkele weken later kreeg ik de schuld van de ex van haar dat ik wat over hun familie heb gezegd ( ik weet echt van niets maar dat doet er niet toe haha)
De ex en ik kregen dus ruzie. Ik zat op stage die dag, en werd ik gebeld door haar. ( het meisje die ik leuk vind zit bij haar ex in de klas |:( )
Ze vertelde me aan de telefoon dat haar ex helemaal woest was geworden en dat ze me belde omdat ze om me geeft en niets met mij mocht gebeuren ( haha best lief van haar ;) )
gelukkig is het naar een tijd opgelost. Haar ex en ik hebben het prima uitgepraat.

Ok. Dat deel heb ik ook verteld. Niet lang daarna, kreeg ik weer een whatsapp van haar of ik weer mee wou naar een bandje kijken. Dit keer de band van haar vader. Ik ging weer mee. Dit keer had ze geen vriendin bij zich. Ik vond het wel spannend, maar het was wel super gezellig en we hebben van de live muziek genoten. Toen het afgelopen was fietste we weg en toen zei ik: we zullen eigenlijk wel vaker iets moeten doen :) zei antwoorde: jaa is goed!

Deze kerstvakantie had ik al mn moed bij elkaar geraapt en had ik haar een appje gestuurd; Hee, zin om binnenkort iets leuks te doen :) ?

toen antwoorde ze: Jaa! gezellig!

Ik dacht: yes! oke gelukkig dit gaat goed.

maar!
Ze appte daarna: zullen we ook een paar andere vragen om wat te doen? Had ze 2 kameraden van mij meegevraagd xD
Toen dacht ik:" neeeeee! zo had ik het niet bedoeld!" hahaha
ik vond het wel oke. we gingen dus met een klein groepje de stad in, iets drinken.

en dat was best wel awkward. Er zaten 3 jongen ( ik erbij inbegrepen )
1: goede kameraad van mij
2: andere kameraad van mij
3: een jongen van dezelfde opleiding als mij en het meisje ( die is homo )
4: het meisje

We hebben het wel leuk gehad etc.

Maar nu is mijn uiteindelijke vraag:" Na alles wat ik nu met haar heb meegemaakt, zei mij 2 keer gevraagd om wat te doen, Zou ik verdere stappen ondernemen? Ik begin haar nu wel echt leuk te vinden :o

Hoop dat jullie het verhaal een beetje begrijpen :S
mensen, help mij plz! haha :)
pi_135097650
Voor iedereen die TL;DR gaat roepen hieronder:

quote:
de weken daarna, appte ze mij de heletijd over de situatie tussen haar ex. liet ze me ontzettend veel berichtjes zien van haar ex. Ze vertelde me het hele verhaal ( IN DETAILS )dat ze gebruikt was door haar ex en dat het een hele rare vent is die veel drinkt en blowt...

Ik heb geprobeerd haar te troosten en moed in te spreken
TS heeft zichzelf daar gefriendzoned. :')

Debiel dat je bent. Een vrouw die haar sores met haar ex over je uit begint te storten moet je resoluut afwijzen. Of je moet het ok vinden om er gewoon vrienden mee te worden.

In geval dat je meer wilt dan dat dan gaat ze maar lekker met een vriendin over die ex van haar uithuilen.

Ergo: je hebt het zelf verknalt. Veel plezier in de friendzone :') _O-
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_135097678
MAar is dat niet omdat ze me vertrouwt? of is het echt een afknapper xD
pi_135097717
Kameraad vindt ik zo'n gek woord.
Doet me denken aan huisraad.
5 Ferrari's op videoband!
pi_135097802
Verder ziet ze jou niet zitten.
Als ze je ziet als geliefde, praat ze niet over haar ex en wat er gebeurde, daar heeft ze vriendinnen voor. Ze ziet jou dus als een soort vriendin.
Helaas.
  zondag 5 januari 2014 @ 12:41:04 #6
47400 De-Boswachter
Spritz mich im mund....
pi_135097827
quote:
7s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:33 schreef Geralt het volgende:

[..]

Debiel dat je bent. Een vrouw die haar sores met haar ex over je uit begint te storten moet je resoluut afwijzen. Of je moet het ok vinden om er gewoon vrienden mee te worden.

In geval dat je meer wilt dan dat dan gaat ze maar lekker met een vriendin over die ex van haar uithuilen.

Klopt helemaal! Toen ik het verhaal aan het lezen was, wist ik het al meteen.
Je zit in de friendzone TS.
Een relatie met een vrouw beginnen doe je pas NADAT je ze hebt veroverd als potentieel nueckvleesch. Dat doen ze namelijk zelf ook...
Succes bij de volgende date....
In het bos daar zijn de ..........
pi_135097847
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:36 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Is in oosten d'n lands vrij gebruikelijk. :)
pi_135097894
ah oke! ook weer wat geleerd! haha :)
ervaring rijker haha
pi_135097920
Ik heb ook echt geen ervaring met relatie of wat dan ook. Nu weet ik in iedergeval dat dit een typische Friendzone situatie is. geen verdere stappen ondernemen :)
  zondag 5 januari 2014 @ 12:59:25 #10
412007 ImYourPimp
Evil is doubt
pi_135098388
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:44 schreef Basgitaar_speler het volgende:
Ik heb ook echt geen ervaring met relatie of wat dan ook. Nu weet ik in iedergeval dat dit een typische Friendzone situatie is. geen verdere stappen ondernemen :)
dat heb je helemaal fout man.
Je kunt echt wel uit de friendzone komen, maar dan moet je wel het risico voor afwijzing durven nemen.
ik lees bijvoorbeeld dit:
quote:
Ze appte daarna: zullen we ook een paar andere vragen om wat te doen? Had ze 2 kameraden van mij meegevraagd xD
Toen dacht ik:" neeeeee! zo had ik het niet bedoeld!" hahaha
ik vond het wel oke. we gingen dus met een klein groepje de stad in, iets drinken.
Je had die gedachte dus gewoon tegen haar moeten uitspreken.
Wat je nu gaat doen is denken ok ik zit in de friendzone en dat accepteer ik, maar dan houd je jezelf voor de gek want jij weet ook wel dat je altijd die hoop gaat houden en dat levert dus niks dan ergenis en frustratie op.
wees gewoon duidelijk naar haar uiteindelijk word jij er altijd beter van want:
1. ze ziet ook wel wat in jou en je krijgt een relatie :)
2. ze ziet alleen een vriend in je, dat is dan even vervelend maar je bespaart je jarenlange frustratie en stiekeme hoop.
  zondag 5 januari 2014 @ 13:01:55 #11
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_135098479
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:36 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik persoonlijk vind
quote:
vindt ik
raarder dan het woord kameraad.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_135098585
Zeg tegen haar dat je haar leuk vindt, had je al veel eerder moeten doen.
pi_135098952
Paar zinnen gelezen; friendzoned.
"Pools are perfect for holding water"
pi_135099469
Hoe oud zijn jullie nou?

Uitmaken via facebook.. maar wel dezelfde opleiding. ROC, beiden 17 jaar oud of zo?
pi_135099493
Duidelijker dan dit ga je het niet krijgen.
pi_135100185
quote:
7s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:33 schreef Geralt het volgende:

[..]

Maar vanwaar dan het spreekwoord :

A shoulder to cry on, becomes a dick to ride on ?
  zondag 5 januari 2014 @ 14:00:38 #17
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135100406

We're up all night to get lucky

Nee als ze nog met haar hart bij haar ex zit en daar problemen mee heeft, en daarom met jou gaat praten. Dan ben je geen relatie materiaal meer.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135100599
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:00 schreef Spongeboss het volgende:

We're up all night to get lucky

Nee als ze nog met haar hart bij haar ex zit en daar problemen mee heeft, en daarom met jou gaat praten. Dan ben je geen relatie materiaal meer.
Naja, ze is er al een tijd overheen en heeft geen gevoelens meer voor haar ex. maar ik denk dat het voor mij al wel duidelijk is haha :)
pi_135100634
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:59 schreef ImYourPimp het volgende:

[..]

dat heb je helemaal fout man.
Je kunt echt wel uit de friendzone komen, maar dan moet je wel het risico voor afwijzing durven nemen.
ik lees bijvoorbeeld dit:

[..]

Je had die gedachte dus gewoon tegen haar moeten uitspreken.
Wat je nu gaat doen is denken ok ik zit in de friendzone en dat accepteer ik, maar dan houd je jezelf voor de gek want jij weet ook wel dat je altijd die hoop gaat houden en dat levert dus niks dan ergenis en frustratie op.
wees gewoon duidelijk naar haar uiteindelijk word jij er altijd beter van want:
1. ze ziet ook wel wat in jou en je krijgt een relatie :)
2. ze ziet alleen een vriend in je, dat is dan even vervelend maar je bespaart je jarenlange frustratie en stiekeme hoop.
Dit is correct.
  zondag 5 januari 2014 @ 14:05:18 #20
419250 Spongeboss
pi_135100638
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:04 schreef Basgitaar_speler het volgende:
Naja, ze is er al een tijd overheen en heeft geen gevoelens meer voor haar ex. maar ik denk dat het voor mij al wel duidelijk is haha
Je kan het aanzien de kans is dat ze je ook leuk gaat vinden. In mijn tijd heb ik wel eens dames gehad die mij om advies vroegen daar vonden ze me capabel voor. Voor een relatie wilde ze me echter niet.

Kijk jij hebt misschien een zus maar daar kijk je ook niet naar als relatie materiaal. Dat is het probleem als een vrouw je gaat zien als een vriendschappelijk iemand is alle spanning weg helaas zoeken vrouwen spanning.

Hoe oud ben je eigenlijk? Naarmate vrouwen ouder worden verdwijnt de friendzone en gaan ze op zoek naar een echte goeie vent die lief en zo is.
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135100640
TS is keihard gefriendzoned. Helaas.
pi_135100815
Ik ben 20. Nooit eerde een relatie gehad. ook 0,0 ervaring met dit soort dingen haha
  zondag 5 januari 2014 @ 14:10:56 #23
419250 Spongeboss
pi_135100866
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:09 schreef Basgitaar_speler het volgende:
Ik ben 20. Nooit eerde een relatie gehad. ook 0,0 ervaring met dit soort dingen haha
Dan zit je nog in die leeftijd waar vrouwen vaak voor de verkeerde kerels gaan. Jouw tijd moet nog komen.
pi_135101465
Is het dan wijsheid om het binnenkort gewoon straight to the point te vragen hoe het zit tussen ons om zo absolute helderheid te krijgen over de situatie of dit gewoon zo laten ? weet ik meteen waar ik aan toe ben
pi_135101831
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:25 schreef Basgitaar_speler het volgende:
Is het dan wijsheid om het binnenkort gewoon straight to the point te vragen hoe het zit tussen ons om zo absolute helderheid te krijgen over de situatie of dit gewoon zo laten ? weet ik meteen waar ik aan toe ben
Whatsapp haar een hartje, en wacht haar reactie af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')