Hallo allemaal. Ik ben nieuw op dit forum, maar ik zit wel met iets..
voordat ik het hele verhaal vertel; ik vind een meisje leuk. Nu komt het:
Ik speel basgitaar in een jazzbandje, en ik begin de zangeres van de band leuk te vinden. We kennen elkaar nu al meer dan een half jaar. In het begin voelde ik nog niets voor haar en zag ik haar als een goede vriendin. Ze lacht ontzettend veel en heeft een heel open/sociaal karakter. We appen redelijk wat met elkaar en zijn de enige van de band die echt close zijn etc.
na de zomervakantie zag ik haar weer op school ( we zitten op dezelfde opleiding) en hoorde dat ze een relatie had met iemand van de opleiding ( jammer dacht ik, achja ) maar na ongeveer 3 weken kwam ze naar me toe op school en vertelde me dat het uit was. De jongen had het uitgemaakt via facebook. ( wel raar, maargoed)
de weken daarna, appte ze mij de heletijd over de situatie tussen haar ex. liet ze me ontzettend veel berichtjes zien van haar ex. Ze vertelde me het hele verhaal ( IN DETAILS )dat ze gebruikt was door haar ex en dat het een hele rare vent is die veel drinkt en blowt...
Ik heb geprobeerd haar te troosten en moed in te spreken ( dat soort din
paar weekjes later, kreeg ik opeens een whatsapp bericht of ik met haar mee wou naar een bandje kijken in de stad ( haar broer speelde daar en ik krijg les van hem op conservatorium)
ik dacht wel effe:" hmm ze vertrouwt me wel

"
ik kwam daar bij het cafe en zag haar daar met een andere vriendin staan ( ken ik ook, zit ook op dezelfde opleiding). Gezellige avond gehad, veel gelachen en gepraat en mooi live muziek geluisterd.
enkele weken later kreeg ik de schuld van de ex van haar dat ik wat over hun familie heb gezegd ( ik weet echt van niets maar dat doet er niet toe haha)
De ex en ik kregen dus ruzie. Ik zat op stage die dag, en werd ik gebeld door haar. ( het meisje die ik leuk vind zit bij haar ex in de klas

)
Ze vertelde me aan de telefoon dat haar ex helemaal woest was geworden en dat ze me belde omdat ze om me geeft en niets met mij mocht gebeuren ( haha best lief van haar

)
gelukkig is het naar een tijd opgelost. Haar ex en ik hebben het prima uitgepraat.
Ok. Dat deel heb ik ook verteld. Niet lang daarna, kreeg ik weer een whatsapp van haar of ik weer mee wou naar een bandje kijken. Dit keer de band van haar vader. Ik ging weer mee. Dit keer had ze geen vriendin bij zich. Ik vond het wel spannend, maar het was wel super gezellig en we hebben van de live muziek genoten. Toen het afgelopen was fietste we weg en toen zei ik: we zullen eigenlijk wel vaker iets moeten doen

zei antwoorde: jaa is goed!
Deze kerstvakantie had ik al mn moed bij elkaar geraapt en had ik haar een appje gestuurd; Hee, zin om binnenkort iets leuks te doen

?
toen antwoorde ze: Jaa! gezellig!
Ik dacht: yes! oke gelukkig dit gaat goed.
maar!
Ze appte daarna: zullen we ook een paar andere vragen om wat te doen? Had ze 2 kameraden van mij meegevraagd xD
Toen dacht ik:" neeeeee! zo had ik het niet bedoeld!" hahaha
ik vond het wel oke. we gingen dus met een klein groepje de stad in, iets drinken.
en dat was best wel awkward. Er zaten 3 jongen ( ik erbij inbegrepen )
1: goede kameraad van mij
2: andere kameraad van mij
3: een jongen van dezelfde opleiding als mij en het meisje ( die is homo )
4: het meisje
We hebben het wel leuk gehad etc.
Maar nu is mijn uiteindelijke vraag:" Na alles wat ik nu met haar heb meegemaakt, zei mij 2 keer gevraagd om wat te doen, Zou ik verdere stappen ondernemen? Ik begin haar nu wel echt leuk te vinden
Hoop dat jullie het verhaal een beetje begrijpen :S
mensen, help mij plz! haha