TS heeft zichzelf daar gefriendzoned.quote:de weken daarna, appte ze mij de heletijd over de situatie tussen haar ex. liet ze me ontzettend veel berichtjes zien van haar ex. Ze vertelde me het hele verhaal ( IN DETAILS )dat ze gebruikt was door haar ex en dat het een hele rare vent is die veel drinkt en blowt...
Ik heb geprobeerd haar te troosten en moed in te spreken
Klopt helemaal! Toen ik het verhaal aan het lezen was, wist ik het al meteen.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:33 schreef Geralt het volgende:
Voor iedereen die TL;DR gaat roepen hieronder:
[..]
TS heeft zichzelf daar gefriendzoned.
Debiel dat je bent. Een vrouw die haar sores met haar ex over je uit begint te storten moet je resoluut afwijzen. Of je moet het ok vinden om er gewoon vrienden mee te worden.
In geval dat je meer wilt dan dat dan gaat ze maar lekker met een vriendin over die ex van haar uithuilen.
Ergo: je hebt het zelf verknalt. Veel plezier in de friendzone![]()
Is in oosten d'n lands vrij gebruikelijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:36 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Kameraad vindt ik zo'n gek woord.
Doet me denken aan huisraad.
dat heb je helemaal fout man.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:44 schreef Basgitaar_speler het volgende:
Ik heb ook echt geen ervaring met relatie of wat dan ook. Nu weet ik in iedergeval dat dit een typische Friendzone situatie is. geen verdere stappen ondernemen
Je had die gedachte dus gewoon tegen haar moeten uitspreken.quote:Ze appte daarna: zullen we ook een paar andere vragen om wat te doen? Had ze 2 kameraden van mij meegevraagd xD
Toen dacht ik:" neeeeee! zo had ik het niet bedoeld!" hahaha
ik vond het wel oke. we gingen dus met een klein groepje de stad in, iets drinken.
Ik persoonlijk vindquote:Op zondag 5 januari 2014 12:36 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Kameraad vindt ik zo'n gek woord.
Doet me denken aan huisraad.
raarder dan het woord kameraad.quote:vindt ik
Maar vanwaar dan het spreekwoord :quote:Op zondag 5 januari 2014 12:33 schreef Geralt het volgende:
Voor iedereen die TL;DR gaat roepen hieronder:
[..]
TS heeft zichzelf daar gefriendzoned.
Debiel dat je bent. Een vrouw die haar sores met haar ex over je uit begint te storten moet je resoluut afwijzen. Of je moet het ok vinden om er gewoon vrienden mee te worden.
In geval dat je meer wilt dan dat dan gaat ze maar lekker met een vriendin over die ex van haar uithuilen.
Ergo: je hebt het zelf verknalt. Veel plezier in de friendzone![]()
Naja, ze is er al een tijd overheen en heeft geen gevoelens meer voor haar ex. maar ik denk dat het voor mij al wel duidelijk is hahaquote:Op zondag 5 januari 2014 14:00 schreef Spongeboss het volgende:
We're up all night to get lucky
Nee als ze nog met haar hart bij haar ex zit en daar problemen mee heeft, en daarom met jou gaat praten. Dan ben je geen relatie materiaal meer.
Dit is correct.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:59 schreef ImYourPimp het volgende:
[..]
dat heb je helemaal fout man.
Je kunt echt wel uit de friendzone komen, maar dan moet je wel het risico voor afwijzing durven nemen.
ik lees bijvoorbeeld dit:
[..]
Je had die gedachte dus gewoon tegen haar moeten uitspreken.
Wat je nu gaat doen is denken ok ik zit in de friendzone en dat accepteer ik, maar dan houd je jezelf voor de gek want jij weet ook wel dat je altijd die hoop gaat houden en dat levert dus niks dan ergenis en frustratie op.
wees gewoon duidelijk naar haar uiteindelijk word jij er altijd beter van want:
1. ze ziet ook wel wat in jou en je krijgt een relatie
2. ze ziet alleen een vriend in je, dat is dan even vervelend maar je bespaart je jarenlange frustratie en stiekeme hoop.
Je kan het aanzien de kans is dat ze je ook leuk gaat vinden. In mijn tijd heb ik wel eens dames gehad die mij om advies vroegen daar vonden ze me capabel voor. Voor een relatie wilde ze me echter niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:04 schreef Basgitaar_speler het volgende:
Naja, ze is er al een tijd overheen en heeft geen gevoelens meer voor haar ex. maar ik denk dat het voor mij al wel duidelijk is haha
Dan zit je nog in die leeftijd waar vrouwen vaak voor de verkeerde kerels gaan. Jouw tijd moet nog komen.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:09 schreef Basgitaar_speler het volgende:
Ik ben 20. Nooit eerde een relatie gehad. ook 0,0 ervaring met dit soort dingen haha
Whatsapp haar een hartje, en wacht haar reactie af.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:25 schreef Basgitaar_speler het volgende:
Is het dan wijsheid om het binnenkort gewoon straight to the point te vragen hoe het zit tussen ons om zo absolute helderheid te krijgen over de situatie of dit gewoon zo laten ? weet ik meteen waar ik aan toe ben
Ligt eraan. Hou je ervan om pijnlijke situaties te ervaren doordat ze hardop zegt dat ze je ziet als haar broertje ?quote:Op zondag 5 januari 2014 14:25 schreef Basgitaar_speler het volgende:
Is het dan wijsheid om het binnenkort gewoon straight to the point te vragen hoe het zit tussen ons om zo absolute helderheid te krijgen over de situatie of dit gewoon zo laten ? weet ik meteen waar ik aan toe ben
Je hebt al absolute helderheid. Je bent keihard gefriendzoned.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:25 schreef Basgitaar_speler het volgende:
Zo te zien is er geen andere keuze, denk ik. Als ik het echt wil weten, ja dan moet ik de afwijzing ervaren ^ ^quote:Op zondag 5 januari 2014 14:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ligt eraan. Hou je ervan om pijnlijke situaties te ervaren doordat ze hardop zegt dat ze je ziet als haar broertje ?
Succes dan maar.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:38 schreef Basgitaar_speler het volgende:
[..]
Zo te zien is er geen andere keuze, denk ik. Als ik het echt wil weten, ja dan moet ik de afwijzing ervaren ^ ^
Beste wat je kunt doenquote:Op zondag 5 januari 2014 14:25 schreef Basgitaar_speler het volgende:
Of stuur een foto van je piemelquote:Op zondag 5 januari 2014 14:35 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Whatsapp haar een hartje, en wacht haar reactie af.
als je gaat vragen dan geef je alle macht aan haar.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:25 schreef Basgitaar_speler het volgende:
quote:Op zondag 5 januari 2014 15:07 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Of stuur een foto van je piemel
quote:Op zondag 5 januari 2014 16:46 schreef UpsideDown het volgende:
Je geeft zelf al aan dat het een friendzone-geval is. Dit is je eigen schuld, je hebt te lang gewacht en geen initiatief genomen. Nu kan je een paar dingen doen:
1. helemaal niets en het blijft zoals het is (praten, praten, praten)
2. het contact verbreken, scheelt veel kostbare tijd en je hoeft het gezeur niet meer aan te horen
3. alsnog een poging wagen en haar op de muil pakken wanneer de kans zich voor doet, met het risico dat optie 2 volgt
De keuze hangt af van de context, optie 3 kan zeer slecht zijn voor je imago.
Optie 3 werkte voor mij wel een keer maar die kon ik toen niet heel goed (dus nog niet in de friendzone). Als je elkaar al een tijd kent is dat geen verstandige optie nee. Optie 2 heb ik al meerdere keren moeten toepassen helaas.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]![]()
![]()
It dosn't work that way op optie 2 na. Maar die zou zelfs effectief kunnen helpen en zoveel info hebben we ook weet niet om met 100% te kunnen zeggen van zijn vindt TS niet leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |