Zijn er hier kniesoren?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:22 schreef cafca het volgende:
[..]
The Alarm (das een EP, ik weet niet of die is toegestaan in dit topic)
Niet dat ik weet. Ik denk dat je in de war bent met een andere band.quote:Op woensdag 15 januari 2014 07:22 schreef belsen het volgende:
[..]
Zijn er hier kniesoren?
The Alarm is trouwens zo'n band waar ik echt niets vanaf weet. Die zanger resideert toch al jaren in Nederland?
Ik denk dat ik Adrian Borland van The Sound bedoelde...quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ik denk dat je in de war bent met een andere band.
Dat is zo'n plaat die ik een tijd lang grijs heb gedraaid, maar nu eigenlijk nooit meer opzet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:56 schreef brooklyndodger het volgende:
[ afbeelding ]
Op kraakig vinyl, licht knullig natuurlijk maar het blijft een dijk van een plaat.
Om de zoveel tijd zet ik hem graag op, heb bijna alles van boudewijn hier in de kast staan door een toevallige kringloop vondst en er zit genoeg moois tussen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:01 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat is zo'n plaat die ik een tijd lang grijs heb gedraaid, maar nu eigenlijk nooit meer opzet.
Nee hoort zo en prachtplaat!quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:05 schreef belsen het volgende:
[ afbeelding ]
Het eerste album van Siouxsie & the Banshees. Best leuk om zo te luisteren, maar het klinkt allemaal wel erg opgeblazen (distorted), of ligt dat aan mij?
mijn allereerste album ooit (na die van de Lion Kingquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:56 schreef brooklyndodger het volgende:
[ afbeelding ]
Op kraakig vinyl, licht knullig natuurlijk maar het blijft een dijk van een plaat.
Er valt idd weinig over te zeggen, geweldig album!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:14 schreef methodmich het volgende:
Weer een klassieker in de speler:
[ afbeelding ]
Wat moet je daar nog over zeggen? Een van de beste 'scheidingsplaten' uit de pophistorie, denk ik. Zeker als je bedenkt dat de teksten autobiografisch waren op dat moment, krijgt de muziek nog net wat meer lading. Dit is overigens de versie waarop Silver Springs keurig in de tracklist is verwerkt en dat is voor mij wel een duidelijke plus, want wát een geweldig nummer is dat!
quote:Op donderdag 16 januari 2014 07:30 schreef Gewas het volgende:
[..]
Er valt idd weinig over te zeggen, geweldig album!
Ik heb hem 3 keer op LP (gekregen van mensen die hun LP verzameling wegdeden) en 1 keer op cd.
Album dat hierna kwam (Tusk) vind ik ook onwijs goed.
Dat hele album staat vol met dit soort pareltjes. Snap eigenlijk niet waarom dit album altijd zo in de schaduw heeft gestaan van Rumours.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |