Klopt ik heb alleen geen idee meer vanaf wanneer dat was. Maar ik gok toen ze begon te praten.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:48 schreef Suikertante het volgende:
LB Ik herinner me nog dat jij toch een periode had waarin ze wel huilde? Dat je iets op MP had gekocht en in de auto zat ze de hele weg te huilen?
Maar goed, dan nog is het fijn dat het niet te vaak gebeurt. Hier hetzelfde.
Maar op zo'n meet bijvoorbeeld is het wel erg veel en als hij dan een ander kind hoort huilen of hij valt is het meteen raak. Gelukkig is hij dan weer snel afgeleid.
Huilen bij het slapen doet hij ook wel eens, maar het gebeurt zo weinig dat ik hem dan (als het niet in twee a drie pogingen lukt) in de draagzak doe, dan slaapt hij binnen tien minuten en leg ik hem weg. Ik zou dat niet altijd willen doen maar zoals nu, denk eens per week, vind ik geen probleem.
LE dat klinkt als een leuk feest!
Spirit, hopelijk komt ze er snel weer uitIk had het er gister nog over met een vriendin, het gevoel dat je weg wilt rennen van het moederschap. Ik ken dat gevoel niet, maar ken wel zat moeders die het wel zo nu en dan hebben. Zeker als je ook werkt en als je dan thuis bent vaak alleen met je kind(eren) bent kan ik me daar best iets bij voorstellen!
Ferrari, bij ean is het overgegaan toch? Dus houd hoop voor sac
Haken! Is echt zo simpel, en leuk! Nog geen kledingstukken gemaakt voor MN kleine meid helaas. Wel andere dingen.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:52 schreef Juud-- het volgende:
Huisvlijt <3. Ik heb onlangs breinaalden en een bol wol van mijn schoonmoeder gehad, omdat ik het plan had gevat om te leren breien. Na een avond uuuurenlang YouTubefilmpjes te hebben gekeken lukte het me min of meer om wat steken op te zetten. En daar is het ook bij gebleven, verder snapte ik er geen moer van. Heb eerlijk gezegd ook te weinig geduld, ik ben beter in het kopen van gebreide en gehaakte dingetjes
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:41 schreef Suikertante het volgende:
LB nohhh wat een moppie. En wat een pret he in zo'n wagentje!
Belle (ik typte weer bijna je naam), wij hebben ook allebei onze baby veel thuis, ik neem F juist expres mee naar dit soort gelegenheden in de hoop dat hij straks op de camping gewoon in de speeltuin tussen de andere kinderen durft te spelen enzo.
Voor hem was het ook spannend maar hij heeft het er goed vanaf gebracht vind ik! Was wel heeeeel blij toen we weer thuis waren (dat heeft hij sowieso sinds kort, dat hij hardop gaat lachen en gaat kletsen zodra we binnenkomen), maar verder heeft hij goed geslapen en vandaag is hij in opperbeste stemming.
GotC![]()
Een vraagje: hebben jullie een leuke app voor je baby zonder van die reclame waar je per ongeluk mee naar de appstore klikt? Ik snap niet waarom ik zoiets niet kan vinden. Bijvoorbeeld gekleurde ballen die heel langzaam bewegen en een leuk geluidje maken als je erop tikt ofzo. Ik vind de xylofoon apps best aardig maar daar zit altijd reclame in óf het is echt een vreselijk geluid.
Ik geloof dat er ook een topic was over apps voor kinderen maar dat kan ik niet zo snel vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |