abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135094322
Ik heb een aantal overhemden / flannels gekocht die een box pleat hebben. Ik draag ze casual, dus ik denk niet dat ik een box pleat erin ga strijken aangezien het teveel werk is. Voor de duidelijkheid: ik ben niet van plan om ze te dragen naar werk of formele gelegenheden.

Ik vroeg mij af of jullie een box pleat strijken? Ziet het er raar / slordig uit als je het niet strijkt?
pi_135094327
Ik heb een reep karton speciaal daarvoor. Je steekt 'm precies in die vouw en je strijkt het dan zo glad. Kleine klus maar een kwestie van bijhouden.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_135094473
Strijken is mooier, maar dan moet je het wel recht doen en maar een klein stukje zodat ie daarna vloeiend overloopt zeg maar. Als je ze gewoon voor dagekijkse bezigheden draagt boeit het niks... ik strijk de meeste overhemden van mijn vriend niet eens, hooguit even op koude lucht in de droger om te ontkreuken.
pi_135196214
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 08:03 schreef deadly_kiss het volgende:
Strijken is mooier, maar dan moet je het wel recht doen en maar een klein stukje zodat ie daarna vloeiend overloopt zeg maar. Als je ze gewoon voor dagekijkse bezigheden draagt boeit het niks... ik strijk de meeste overhemden van mijn vriend niet eens, hooguit even op koude lucht in de droger om te ontkreuken.
Nette hemden in de..... droger? :{ Om te ontkreukelen omdat je liever niet wilt strijken? :{ :{
pi_135205675
Als je een droger hebt van deze tijd kan dat gewoon ja :)
ik bedoel dus niet na het wassen meteen in dr droger op volle functie, maar na het uithangen op de opfrisfunctie.
pi_135208561
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:45 schreef deadly_kiss het volgende:
ik bedoel dus niet na het wassen meteen in dr droger op volle functie, maar na het uithangen op de opfrisfunctie.
De wat? Dat zit er bij mij niet op. Wel op de wasmachine, maar dat bedoel je vast niet.
pi_135213306
Ik heb een speciale stoomfunctie op de droger ervoor, werkt top!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:48:12 #8
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135213542
Nee, dat strijk ik nooit, maar ik geloof ook niet dat mijn man hemden heeft met een box pleat.
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')