Kwajongen ben je ook.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:36 schreef Jimbo het volgende:
kleurboeken gevonden
Zelfs toen kon ik me niet binnen de lijntjes houden
het stamt allemaal uit mn jeugdquote:Op zondag 5 januari 2014 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwajongen ben je ook.
Ik snap waarom je zo lang geband was.
Smooth hoor.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:37 schreef Muto het volgende:
Ik was echt een loser op de basisschool. Een meisje vond mij leuk en vroeg via een vriendin verkering aan mij. Maar ik vond juist die vriendin wel leuk. Dus heb eerst heeeel lang gedaan alsof ik twijfelde of ik wel verkering moest nemen om maar zo lang mogelijk bij die vriendin te zijn.
Uiteindelijk had ik na een paar maanden soort van verkering met die vriendin.
Al enig idee wat je dan wel gaat doen qua school?quote:Op zondag 5 januari 2014 11:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ja op zich. zit alleen beetje met kunst morgenwe moeten al een idee hebben wat we gaan maken en ik weet nog niet eens welk onderwerp ik wil doen
kut vak
als ik heb besloten met vwo te stoppen, dan laat ik kunst en gs vallen
En met jou dan?
Ik had op de basisschool echt 2 jaar een vriendinnetje die toen mooi was.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:37 schreef Muto het volgende:
Ik was echt een loser op de basisschool. Een meisje vond mij leuk en vroeg via een vriendin verkering aan mij. Maar ik vond juist die vriendin wel leuk. Dus heb eerst heeeel lang gedaan alsof ik twijfelde of ik wel verkering moest nemen om maar zo lang mogelijk bij die vriendin te zijn.
Uiteindelijk had ik na een paar maanden soort van verkering met die vriendin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op zondag 5 januari 2014 11:39 schreef supersof het volgende:
Sommige mensen moeten echt leren om rekening te houden met de horizon als ze een foto maken
+ ligt het aan mij of lijkt het net alsof daar een kat op het dak zitDe kat zie ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Nee Muto, je bent niet overal populair.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:38 schreef Muto het volgende:
Deden jullie ook "1,2,3,4,5,6,7 wie mag Muto een kusje geven" in de pauze?
Nee, voetbal.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:38 schreef Muto het volgende:
Deden jullie ook "1,2,3,4,5,6,7 wie mag Muto een kusje geven" in de pauze?
Whehehehe. Wij deden daar nog niet aan hoor, op de basisschool.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik had op de basisschool echt 2 jaar een vriendinnetje die toen mooi was.
nu is het een lelijk mokkel geworden
Mn allerslechtste anekdote van de basisschool is toch zeker wel met het lelijkste wijf van de klas tongen zodat mn maat met dr beste vriendin kon zoenen, welke op dat moment toch wel een van de leukste van de klas was.
Horrible was dat, mn bek werd volledig uitgevreten door dat varken
Wij volluit, groep 8 was echt wie is met wie welke weekquote:Op zondag 5 januari 2014 11:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, voetbal.
[..]
Whehehehe. Wij deden daar nog niet aan hoor, op de basisschool.
Nah niet echt. Soms denk ik: zou wel tof zijn als ik vwo-diploma haal. Maar het gaat toch niet lukkenquote:Op zondag 5 januari 2014 11:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Al enig idee wat je dan wel gaat doen qua school?
En het kan echt niet beterIk voel me goooeeeeddd
quote:Op zondag 5 januari 2014 11:39 schreef supersof het volgende:
Sommige mensen moeten echt leren om rekening te houden met de horizon als ze een foto maken
+ ligt het aan mij of lijkt het net alsof daar een kat op het dak zitik zie geen kat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
links van de driehoekquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Sletjes waren jullie toch ook.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wij volluit, groep 8 was echt wie is met wie welke week
Nu dat ik er over na denk is dat best ranzig en sletterig
Ohja en we hadden een ventje die zich in klas aftrok![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |