Iemand op dit hele forum doet daar vast wel aanquote:
* µ vraagt zich af wat de betrouwbare partijen zijnquote:Op zondag 5 januari 2014 00:51 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Iemand op dit hele forum doet daar vast wel aanSucces!
Net 22GHS gekocht daar, we gaan het zienquote:Op zondag 5 januari 2014 01:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Volgens mijn berekeningen kan het niet uit, maar ik kan het altijd mis hebben.
Litecoin niet, maar hij mined wel automatisch IXC, DVC en NMC er bij. Mijn stats:quote:Op zondag 5 januari 2014 01:55 schreef GTAnoob het volgende:
Als ikGHS koop op cex.io, kan ik er dan voor kiezen om bijvoorbeeld LTC te minen daarmee in plaats van BTC?
En waar kun je uitrekenen hoeveel je mined met de GHS die je daar koopt, of het winstgevend is?
Ben benieuwdquote:Op zondag 5 januari 2014 01:40 schreef µ het volgende:
[..]
Net 22GHS gekocht daar, we gaan het zien.
Betekent dat dat referrals weer mogen op FOK! ?quote:Op zondag 5 januari 2014 10:41 schreef µ het volgende:
[..]
Litecoin niet, maar hij mined wel automatisch IXC, DVC en NMC er bij. Mijn stats:
[ link | afbeelding ]
Ik ga ff kijken of het daadwerkelijk een referral is.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Betekent dat dat referrals weer mogen op FOK! ?
Had al bijna een TR gemachtquote:Op zondag 5 januari 2014 12:47 schreef µ het volgende:
[..]
Ik ga ff kijken of het daadwerkelijk een referral is.
-edit- was idd een reflink, weggehaald.
Haal één rig in huis en ga ook crapcoins minenquote:Op zondag 5 januari 2014 13:35 schreef µ het volgende:
https://cex.io/calc
Wordt niet echt profitable als ik het zo zie
waar kan ik een rig in huis halen die crapcoins kan minenquote:Op zondag 5 januari 2014 13:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Haal één rig in huis en ga ook crapcoins minen
Gaat veel tijd in zitten denk ikquote:Op zondag 5 januari 2014 13:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Haal één rig in huis en ga ook crapcoins minen
800Watt voeding, mainboard met 2x PCI-e slot, 2 PCI-e extenders, goedkoopste cpu, 2 GPU's, 4GB geheugen, oude HDD, geen kast nodig.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:42 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
waar kan ik een rig in huis halen die crapcoins kan minen
Ik zou op zich wel willen uitbreiden maar m'n stoppen vliegen me hier nu al om de oren af en toequote:Op zondag 5 januari 2014 13:47 schreef µ het volgende:
[..]
Gaat veel tijd in zitten denk ik. Kan jij niet crapcoin-minen-as-a-service?
Of... gewoon de dayjob opzeggen.
De infra heb ik wel voor je beschikbaar, kun je remote alles doen. Bied jij je service aan, hang ik ze in een klein dc hier om de hoekquote:Op zondag 5 januari 2014 13:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zou op zich wel willen uitbreiden maar m'n stoppen vliegen me hier nu al om de oren af en toe
En het is nu januari en ik heb 1 raampje open omdat het anders te warm wordt.
Zou wel tof zijn. Ik ben wel bereid wat te investerenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:00 schreef Maxbet het volgende:
[..]
De infra heb ik wel voor je beschikbaar, kun je remote alles doen. Bied jij je service aan, hang ik ze in een klein dc hier om de hoek
BFL en preorderquote:Op zondag 5 januari 2014 20:34 schreef Noordsestern het volgende:
Volgens mijn vriend was dit wel een goeie deail. Cloud minen vanaf 10 euro, en dan ook nog met snellere chips, waardoor je meer GH/s voor je geld krijgt
Maar alles is nog in pre-order fase, dus dat zal dan wel weer lang gaan duren
https://products.butterfl(...)n-hashing-power.html
Hoeveel ghash/s krijg je voor die 10 Euro?quote:
Ja, dat zei mijn vriend dus ook al.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hoeveel ghash/s krijg je voor die 10 Euro?
Hoelang heb je die tot je beschikking voor die 10 Euro?
Per wanneer heb je dat tot je beschikking?
Als je die antwoorden niet hebt, kan je niet stellen of het een goede deal is
Voor hoe lang?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:14 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Ja, dat zei mijn vriend dus ook al.
En dan vooral die laatste vraag, dat maakt het aanbod weer minder aantrekkelijk. Want alles kan wel weer anders zijn voor je kan beginnen met minen
Voor 10 dollar krijg je 1 GH/S, btw
1 GH voor 1 squote:
Als je binnen 6 maand kan beginnen met minen dan verdient het zich waarschijnlijk nog wel terug en hou je er 30 tot 120 Dollar aan over.quote:
Ik denk dat cloud mining voor een bepaalde groep mensen wel aantrekkelijker is dan speculeren. Clould mining is toch een 'fire and forget' oplossing. Je geeft eenmaling wat geld uit en dan staat er ergens voor jou een ding muntjes uit te spugen zonder dat je er werk van hebt.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als je binnen 6 maand kan beginnen met minen dan verdient het zich waarschijnlijk nog wel terug en hou je er 30 tot 120 Dollar aan over.
Maar ik zou dan liever gewoon nú een paar Bitcoins kopen en die wegzetten.
Cloud mining is ook speculeren. Want wie zegt dat de prijs over 12 maand nog net zo is als nu?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:29 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Ik denk dat cloud mining voor een bepaalde groep mensen wel aantrekkelijker is dan speculeren. Clould mining is toch een 'fire and forget' oplossing. Je geeft eenmaling wat geld uit en dan staat er ergens voor jou een ding muntjes uit te spugen zonder dat je er werk van hebt.
Bij speculeren moet je er wel een beetje mee bezig blijven.
Nee, je betaalt voor 1 GHash/s dus die krijg je.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:32 schreef Geralt het volgende:
Schalen ze die GH/s ook mee als de difficulty moeilijker wordt? Of dat niet?
Dat lijkt me niet bepaald winstgevend dan, al moet ik wel zeggen dat ik verder geen enkele ervaring met mining heb en niet weet hoe vaak en hoeveel moeilijker het wordt zegmaar.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, je betaalt voor 1 GHash/s dus die krijg je.
De kosten worden voor BFL niet minder dus dat het niet meeschaalt met de difficulty lijkt me vanzelfsprekendquote:Op zondag 5 januari 2014 21:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet bepaald winstgevend dan, al moet ik wel zeggen dat ik verder geen enkele ervaring met mining heb en niet weet hoe vaak en hoeveel moeilijker het wordt zegmaar.
Beter was geweest als ze het gewoon mee zouden schalen; dan was het eventueel wel interessant denk ik
Speculeren als in de zin van 'gokken', jazeker is dat hetzelfdequote:Op zondag 5 januari 2014 21:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Cloud mining is ook speculeren. Want wie zegt dat de prijs over 12 maand nog net zo is als nu?
Of je nu voor 10 Dollar aan Bitcoins koopt en deze "vergeet" of dat je ergens vertrouwt op de blauwe ogen van BFL dat ze over 12 maanden nog bestaan en voor je minen... Tsja...
1 BTC kopen en in je wallet laten staan kost je ook geen moeite.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:37 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Speculeren als in de zin van 'gokken', jazeker is dat hetzelfdeMaar mensen vinden het principe van minen zonder moeite denk ik aantrekkelijker.
Nou, mijn vriend zit anders constant achter BTC-e gekleefd. Je moet het wel een beetje bijhouden, als je op het juiste moment wil verkopenquote:Op zondag 5 januari 2014 21:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
1 BTC kopen en in je wallet laten staan kost je ook geen moeite.
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:01 schreef µ het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn. Ik ben wel bereid wat te investeren.
Hoeveel had je er nou in gestoken, dat ben ik vergeten.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:21 schreef µ het volgende:
Eerste payment gehad. Erg hard gaat het niet.
DMquote:Op maandag 6 januari 2014 22:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoeveel had je er nou in gestoken, dat ben ik vergeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |