Dat was slechts een voorbeeld. Dat de leraar God niet kan zien heeft ook een oorzaak. En ik zeg niet dat niks een oorzaak heeft.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:30 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat de leerling de hersenen van de leraar niet kan zien, heeft ook een oorzaak.
Ach man, het hele verhaal van de Bijbel is terug te leiden naar cycli in de sterrenkunde. Bovendien is de Bijbel gebaseerd op vele eerdere geloven die allemaal hetzelfde vertellen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:29 schreef RegularShow het volgende:
[..]
God was er gewoon. Niet alles heeft een oorzaak.
Elke volk had een boek.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ach man, het hele verhaal van de Bijbel is terug te leiden naar cycli in de sterrenkunde. Bovendien is de Bijbel gebaseerd op vele eerdere geloven die allemaal hetzelfde vertellen.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:27 schreef RetepV het volgende:
[..]
Kijk, en daar ga je de fout in. Achmed zei namelijk: "Nee, nog niet..."
het treurige is dat de evangelisch christelijke hoek zulke verhaaltjes serieus is gaan nemen als 'godsbewijs'....quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:37 schreef Skillsy het volgende:
De eerste komt van een Russisch joods mopje. Maar is meer bedoeld om ermee te lachen
Het is treurig dat jij het niet begrijpt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:39 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
het treurige is dat de evangelisch christelijke hoek zulke verhaaltjes serieus is gaan nemen als 'godsbewijs'....
Nee johquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:34 schreef RegularShow het volgende:
[..]
Niet hetzelfde verhaal. Er zijn grote verschillen.
Moslims geloven dat de bijbel corrupted is. En er zijn specifieke verschillen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee joh. In elke godsdienst is een soortgelijk verhaal aan bijvoorbeeld die over Jezus.
TS is denk ik een kloon, geregistreerd op 1 april, weinig posts per dag, geen avatar, voornamelijk in onzin topics etc...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:43 schreef krullenbolletje het volgende:
Met zo'n tt kon het al geen serieus topic worden.
Geen overhaaste conclusies trekken. Ik ben geen kloon. Jij kan er niet tegen dat ik in een God geloof. Dat is het neem ik aan. Als ik een topic maakte waar ik claim dat God niet bestaat, dan trok je geen conclusies over mijquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:46 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
TS is denk ik een kloon, geregistreerd op 1 april, weinig posts per dag, geen avatar, voornamelijk in onzin topics etc...
Heb je enig idee hoeveel stromingen er binnen de Islam zijn? En binnen het Christendom? Dat zou toch al een indicatie moeten geven dat er geen fuck van klopt en hoe ambigu die sprookjesboeken zijn?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:45 schreef RegularShow het volgende:
[..]
Moslims geloven dat de bijbel corrupted is. En er zijn specifieke verschillen.
Dat klopt. Er zijn 2 stromingen binnen de islam. Die hebben maar paar kleine verschillen (wat niet zo erg is). Beide stromingen komen gewoon bijeen als er gebeden wordt bij Kaaba. Niet beiden stromingen hebben vaak concurrentie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoeveel stromingen er binnen de Islam zijn? En binnen het Christendom? Dat zou toch al een indicatie moeten geven dat er geen fuck van klopt en hoe ambigu die sprookjesboeken zijn?
goed, ik wil wel aannemen dat je geen kloon bent. Of je in goden gelooft of niet maakt me niet zoveel uit, maar de onzin uit de OP presenteren als 'bewijs' , tsja daaruit trek ik wel mijn conclusies ja...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:48 schreef RegularShow het volgende:
[..]
Geen overhaaste conclusies trekken. Ik ben geen kloon. Jij kan er niet tegen dat ik in een God geloof. Dat is het neem ik aan. Als ik een topic maakte waar ik claim dat God niet bestaat, dan trok je geen conclusies over mij
TS is een troll idd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:29 schreef RegularShow het volgende:
[..]
Ik ben geen troll. Dus jij ziet gelovigen als een troll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |