abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135086647
Laten we beginnen met het feit dat ik oprecht gelukkig ben als vrijgezel. Ik hou van feestjes, reizen en een spannend avontuurtje op zijn tijd.. Zo is het bij deze jongen ook begonnen.

Mijn vader zit voor zijn werk in het buitenland en de afgelopen twee weken was ik daar vanwege de feestdagen. Mijn moeder kende zijn familie al via via (zij komt oorspronkelijk uit dat land waar mijn vader nu is) en zo heb ik hem ontmoet. Al vanaf het begin konden we het goed met elkaar vinden, en algauw merkte ik dat hij me wel zag zitten. Ik vond hem wel knap, en he, vakantie alcohol en elkaar daarna niet meer zien: de ideale omstandigheden voor een one night stand.

Gedurende die twee weken waren we bijna elke dag samen, en aan het begin voelde het ook gewoon als een zorgeloze vakantieliefde. Iemand waar ik lol en seks mee had, en daarna weinig contact meer mee zou hebben als ik terug in Nederland zou zijn. Maar na een paar dagen merkte ik dat ik toch gevoelens voor hem begon te krijgen, en hij ook voor mij.
Sterker nog, gevoelens die ik nooit eerder bij een ander heb gehad. We blijken enorm veel met elkaar gemeen te hebben, hoe we in het leven staan en wat we willen bereiken. Daarnaast voelden we elkaar feilloos aan. Hij zei telkens dingen die ik dacht (en nee, ik heb het niet over cliche verliefdheidsdingen, maar echt serieuze dingen)
Hij zei vaak dat we een speciale connectie hebben, en hoewel ik dit normaal klef en geslijm vindt, voelde dat ook echt zo. We gedroegen ons als een verliefd stel (ook gewoon waar onze families bij waren), en ik weet dat de gevoelens - in ieder geval op dat moment - oprecht waren tussen ons twee.

Maar helaas slaat de realiteit ook weer toe: ik ben weer in Nederland en hij is daar.
Ik ben nog maar net terug, en hij vroeg hoe me reis gegaan was maar we hebben verder nog niet echt contact gehad. Wel denk ik heel de tijd aan hem, en 1 ding maakt me enorm onzeker: hoe serieus neemt hij me nu?
Zoals ik aangaf zag ik het aan het begin vooral als avontuurtje en ben daarom ook heel snel met hem naar bed geweest.. maar nu ik echt verliefd ben vraag ik me continu af of dat niet dom van me was. Hij heeft al van me gehad wat elke vent van een vrouw wilt, vind hij me dan nog wel de moeite waard om zijn tijd in te investeren?
Normaal zou ik er makkelijk overheen kunnen komen als hij niets meer in mij zit, maar het feit dat ik hem gegarandeerd nog vaker zal gaan zien in de toekomst maakt me juist nog onzekerder..
Never a Failure, Always a Lesson
  zaterdag 4 januari 2014 @ 23:13:22 #2
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_135086909
Wat is je vraag precies?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  Redactie Games zaterdag 4 januari 2014 @ 23:17:04 #3
181272 crew  Noppie2000
pi_135087075
Waar in het buitenland?
pi_135087123
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:08 schreef RTLN het volgende:Wel denk ik heel de tijd aan hem, en 1 ding maakt me enorm onzeker: hoe serieus neemt hij me nu? Hij heeft al van me gehad wat elke vent van een vrouw wilt, vind hij me dan nog wel de moeite waard om zijn tijd in te investeren?
pi_135087154
Heb je hem al gebatst?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 23:20:00 #6
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_135087226
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:17 schreef love-and-hate het volgende:

[..]

Als dat de vraag is, dan kunnen we hier op FOK! alleen met een volmondig 'geen idee' antwoorden.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 23:20:15 #7
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_135087239
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:18 schreef Chinless het volgende:
Heb je hem al gebatst?
Lees de OP even.
pi_135087301
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:20 schreef Strani het volgende:

[..]

Als dat de vraag is, dan kunnen we hier op FOK! alleen met een volmondig 'geen idee' antwoorden.
Is dat niet in 9/10 topics in dit subforum het geval?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 23:22:01 #9
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_135087332
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:21 schreef love-and-hate het volgende:

[..]

Is dat niet in 9/10 topics in dit subforum het geval?
Da's waar. Ik hoop dan ook dat TS met een vraag komt waar we wat mee kunnen.
pi_135087460
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:13 schreef Strani het volgende:
Wat is je vraag precies?
Of hij nog wel contact met me gaat willen hierna, of zijn interesse zal verliezen omdat we al sex hebben gehad. Tuurlijk kunnen jullie dit ook niet weten, maar wat denken jullie?
Als een vrouw je leuk vindt zal ze dat ook blijven vinden nadat ze intiem met je is geweest, maar voor mannen lijkt dit nogal een verschil uit te maken
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:17 schreef Noppie2000 het volgende:
Waar in het buitenland?
Zuid-Amerika
  zaterdag 4 januari 2014 @ 23:25:46 #11
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_135087532
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:24 schreef RTLN het volgende:

[..]

Of hij nog wel contact met me gaat willen hierna, of zijn interesse zal verliezen omdat we al sex hebben gehad. Tuurlijk kunnen jullie dit ook niet weten, maar wat denken jullie?
Als een vrouw je leuk vindt zal ze dat ook blijven vinden nadat ze intiem met je is geweest, maar voor mannen lijkt dit nogal een verschil uit te maken

[..]

Zuid-Amerika
Daar kunnen we inderdaad niks zinnigs over zeggen omdat we de jongen niet kennen. Test het gewoon een weekje door hem de kans te geven interesse te tonen?

Waar in Zuid Amerika? Ik ben getrouwd met een Colombiaanse.
pi_135087622
quote:

[..]

[..]

Zuid-Amerika
Welk land?
graag op anoniem
pi_135087792
Als jij bereid bent naar het buitenland te verhuizen zou ik zeggen grijp je kans, andersom zou ik wat voorzichtiger zijn want een heleboel mensen grijpen graag de kans om naar Nederland te komen en doen zich mooier voor dan ze zijn.
Ga eerst eens bij jezelf na of alles wel klopt wat er is gebeurt, afkoelperiode dus.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_135088266
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:25 schreef Strani het volgende:
Waar in Zuid Amerika? Ik ben getrouwd met een Colombiaanse.
Brazilië

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:30 schreef longinus het volgende:
Als jij bereid bent naar het buitenland te verhuizen zou ik zeggen grijp je kans, andersom zou ik wat voorzichtiger zijn want een heleboel mensen grijpen graag de kans om naar Nederland te komen en doen zich mooier voor dan ze zijn.
Ga eerst eens bij jezelf na of alles wel klopt wat er is gebeurt, afkoelperiode dus.
Ik moet volgend jaar stage lopen om af te studeren en dat mag inderdaad in het buitenland, dat wilde ik sowieso al wel ,maar nu speel ik inderdaad met de gedachte om dat in zijn land te gaan doen.
Maar alleen als hij ook daadwerkelijk bij me wilt zijn, anders kies ik liever een andere plek uit waar ik nog niemand ken.
pi_135088828
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:37 schreef RTLN het volgende:

[..]

Brazilië

[..]

Ik moet volgend jaar stage lopen om af te studeren en dat mag inderdaad in het buitenland, dat wilde ik sowieso al wel ,maar nu speel ik inderdaad met de gedachte om dat in zijn land te gaan doen.
Maar alleen als hij ook daadwerkelijk bij me wilt zijn, anders kies ik liever een andere plek uit waar ik nog niemand ken.
Brazilië is ook zo'n klein land dat je elkaar sowieso elke avond tegenkomt.. ;)

Ik zou op korte termijn een goed gesprek met hem gaan hebben om te peilen hoe hij erin staat en ook ontdekken of jij er uberhaupt wel mee door wilt gaan. Een liefde hebben aan de andere kant van de wereld is niet niets. Wat betreft het snel seks hebben met iemand is iedereen anders. De één heeft gelijk seks op het moment dat het voor hem/haar goed klikt en de ander wacht daar liever even mee. Er valt weinig over te zeggen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 23:55:25 #16
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_135088963
quote:

[..]

[..]

Zuid-Amerika
Mijn ervaring is dat het niks uit maakt, met al mijn vaste relatie ben ik vrij snel het bed in gedoken.
Met mijn buitenlandse vriend de eerste keer dat ik hem ontmoette, we zijn nu 1,5 jaar samen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 5 januari 2014 @ 00:46:23 #17
374339 mirjammajrim
Waar geen wil is, ben ik weg
pi_135090860
Het kan zijn dat hij is afgeknapt maar het hoeft niet natuurlijk.

Ik zou persoonlijk verder gaan met je leven en een Nederlandse jongen zoeken.
  zondag 5 januari 2014 @ 00:51:53 #18
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135091038
Vraag het hem, dan weet je het zeker voor een ander denken of vragen wat wij denken heeft geen nut.

Een groot militair leider zei eens dat strategie erg lastig was, omdat je alleen maar kon raden wat de tegenpartij zou doen. En daarop zou je dan jouw planning maken. Zou de vijand iets totaal anders doen zou je jouw plan ook weer moeten aanpassen.

Wat ik dus wil zeggen is je kan aan ons vragen wat wij denken, maar wij zullen gokken/gissen en daar heb je niets aan.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135091979
Ja wij kunnen niet lezen hoe hij zich naar jou toe gedraagt. Je kan wel stellen dat als je ook maar iets wilt beginnen vanaf zo'n afstand, dat het tenminste 100% wederzijds moet zijn. Eigenlijk het feit dat je al twijfelt en je vraag hier stelt is een signaal dat jullie liefde niet zo zeker is.

Je zegt ook dat hij sinds je weer in NL bent alleen maar heeft gevraagd hoe je reis was. Dat is toch veel te weinig? Het gaat je niet lukken een liefde op afstand te hebben.

Ik zou nog even fijn nadromen van je leuke tijd daar en dan weer bij de Nederlandse jongens onder de aandacht komen.
pi_135092919
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 01:26 schreef cjan het volgende:
Ja wij kunnen niet lezen hoe hij zich naar jou toe gedraagt. Je kan wel stellen dat als je ook maar iets wilt beginnen vanaf zo'n afstand, dat het tenminste 100% wederzijds moet zijn. Eigenlijk het feit dat je al twijfelt en je vraag hier stelt is een signaal dat jullie liefde niet zo zeker is.

Je zegt ook dat hij sinds je weer in NL bent alleen maar heeft gevraagd hoe je reis was. Dat is toch veel te weinig? Het gaat je niet lukken een liefde op afstand te hebben.

Ik zou nog even fijn nadromen van je leuke tijd daar en dan weer bij de Nederlandse jongens onder de aandacht komen.
Ik wil iedereen bedanken voor alle goede adviezen, vooral deze zet me heel erg aan het denken.
Ik heb genoeg in Nederland om gelukkig te zijn en als ik iets geleerd heb dan is het om in de eerste plaats van mezelf te houden.

Alleen ik ben gewoon zo ondersteboven van dat gevoel wat ik voor hem heb gekregen. Zo makkelijk gaat dat namelijk niet bij mij, gewoon 'ff weer een Nederlandse jongen daten"
Ik ben al 2,5 jaar vrijgezel en heb ontelbare jongens ontmoet die wel een relatie met me wilden, maar het is nooit wederzijds. Ik ben inmiddels ook zo gewend aan alleen zijn dat ik het zelf prettig vind, zit nu op de helft van me studie en had allerlei plannen gemaakt om te reizen en carriere maken etc. De liefde vond ik maar overgewaardeerd en eigenlijk zag ik mezelf nog heel lang alleen blijven..
En dan ineens kom je iemand tegen die wél dat gevoel bij je op weet te wekken, waarvan ik niet eens wist dat ik kon voelen. Die aan de andere kant van de wereld woont :{
pi_135093171
Als je een emotioneel stabiel typeje je bent die het voor zichzelf kan handelen als de dingen minder rooskleurig zijn als je had gedacht:

R&P / Vakantieliefdes gezocht voor NET 5!
pi_135093669
Wat heeft hij dan, wat ze hier niet hebben? Is het niet ook gewoon een beetje de sfeer in dat land die dat helpt? Zoals jij dat beschrijft is dat in Nederland niet zo, die echte liefde. Althans ik herken het niet. We zijn hier met z'n allen meer stoïcijns en aangewezen op ons zelf.
Ik denk dat je er over een paar weken wel anders over denkt.
pi_135095302
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 03:19 schreef cjan het volgende:
Wat heeft hij dan, wat ze hier niet hebben? Is het niet ook gewoon een beetje de sfeer in dat land die dat helpt?
Ik zeg niet dat er hier niet zo'n iemand rondloopt, maar die ben ik in ieder geval nooit tegengekomen.
Wat ik zo bijzonder aan hem vond was onze gelijkenissen en het elkaar aanvoelen. Tuurlijk ben ik al eens verliefd geweest en zijn er meer mensen met dezelfde interesses, maar die connectie heb ik nooit eerder gevoeld.

De sfeer in dat land, ja dat is zeker anders dan hier, maar het was geen typische zon, zee strand vakantie. Ik was daar in eerste instantie om mijn vader te bezoeken die daar nu ook woont en bevond me echt tussen de locals in de stad. Niet bepaald die mooie plaatjes die iedereen van Brazilië kent dus. Ik bevond me echt in zijn wereld en heb wel het idee gekregen dat ik hem echt heb leren kennen. Zijn familie zag ik ook heel de tijd, en achteraf hoorde ik dat zij nog sneller doorhadden dat hij me leuk vond dan ik dat zelf doorhad.. Wat ze nogal bijzonder vonden want hij is normaal in niemand geïntereseerd (alweer iets met elkaar gemeen)

Zucht, ik weet het allemaal even niet meer.. Ik moet inderdaad gewoon even geduld hebben en afwachten hoeveel contact hij hier in nog gaat steken, maar die onzekerheid die ik nu voel is gewoon ontzettend kut :(
pi_135095484
Op vakantie is alles rooskleuriger, is de vakantie echter over slaat de realiteit toe.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_135095500
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 10:14 schreef RTLN het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat er hier niet zo'n iemand rondloopt, maar die ben ik in ieder geval nooit tegengekomen.
Wat ik zo bijzonder aan hem vond was onze gelijkenissen en het elkaar aanvoelen. Tuurlijk ben ik al eens verliefd geweest en zijn er meer mensen met dezelfde interesses, maar die connectie heb ik nooit eerder gevoeld.

De sfeer in dat land, ja dat is zeker anders dan hier, maar het was geen typische zon, zee strand vakantie. Ik was daar in eerste instantie om mijn vader te bezoeken die daar nu ook woont en bevond me echt tussen de locals in de stad. Niet bepaald die mooie plaatjes die iedereen van Brazilië kent dus. Ik bevond me echt in zijn wereld en heb wel het idee gekregen dat ik hem echt heb leren kennen. Zijn familie zag ik ook heel de tijd, en achteraf hoorde ik dat zij nog sneller doorhadden dat hij me leuk vond dan ik dat zelf doorhad.. Wat ze nogal bijzonder vonden want hij is normaal in niemand geïntereseerd (alweer iets met elkaar gemeen)

Zucht, ik weet het allemaal even niet meer.. Ik moet inderdaad gewoon even geduld hebben en afwachten hoeveel contact hij hier in nog gaat steken, maar die onzekerheid die ik nu voel is gewoon ontzettend kut :(
Die onzekerheid hoort bij verliefdheid en heeft bijna iedereen in de eerste fase; Vindt hij mij wel leuk? Speelt hij een spelletje maar is niet serieus? Ben ik wel meer dan een scharrel? Heel normaal hoor, ook als je verliefd wordt op een Nederlander.

Je laat het nu behoorlijk bij hem liggen terwijl de kans best groot is dat hij met dezelfde gevoelens worstelt en zich afvraagt of hij voor jou niet alleen een vakantieflirt was. Als je hem wilt; Ga er dan voor! Skypen, chatten, bellen.. Zoek zelf contact. Gaat hij daar op in en blijf je dat gevoel hebben, dan kan je het hem na een tijdje gewoon vragen. Vraag hoe hij er over denkt als je puur vanwege hem voor je opleiding naar Brazilië gaat.

Dan het verhaal over de eventuele wens van hem om een relatie aan te gaan met een Westerse om in Nederland te mogen gaan wonen. Tja. Die kans zit er in. Is dat erg? Ik zie veel relaties om me heen waarbij dat wel werkt en ze ook na de verhuizing lang bij elkaar blijven. Ik heb ook gezien dat het soms na die verhuizing snel over is. Geen reden om het dan niet te doen dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')