quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:08 schreef RTLN het volgende:Wel denk ik heel de tijd aan hem, en 1 ding maakt me enorm onzeker: hoe serieus neemt hij me nu? Hij heeft al van me gehad wat elke vent van een vrouw wilt, vind hij me dan nog wel de moeite waard om zijn tijd in te investeren?
Als dat de vraag is, dan kunnen we hier op FOK! alleen met een volmondig 'geen idee' antwoorden.quote:
Is dat niet in 9/10 topics in dit subforum het geval?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Als dat de vraag is, dan kunnen we hier op FOK! alleen met een volmondig 'geen idee' antwoorden.
Da's waar. Ik hoop dan ook dat TS met een vraag komt waar we wat mee kunnen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:21 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Is dat niet in 9/10 topics in dit subforum het geval?
Of hij nog wel contact met me gaat willen hierna, of zijn interesse zal verliezen omdat we al sex hebben gehad. Tuurlijk kunnen jullie dit ook niet weten, maar wat denken jullie?quote:
Zuid-Amerikaquote:
Daar kunnen we inderdaad niks zinnigs over zeggen omdat we de jongen niet kennen. Test het gewoon een weekje door hem de kans te geven interesse te tonen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:24 schreef RTLN het volgende:
[..]
Of hij nog wel contact met me gaat willen hierna, of zijn interesse zal verliezen omdat we al sex hebben gehad. Tuurlijk kunnen jullie dit ook niet weten, maar wat denken jullie?
Als een vrouw je leuk vindt zal ze dat ook blijven vinden nadat ze intiem met je is geweest, maar voor mannen lijkt dit nogal een verschil uit te maken
[..]
Zuid-Amerika
Welk land?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:24 schreef RTLN het volgende:
[..]
Of hij nog wel contact met me gaat willen hierna, of zijn interesse zal verliezen omdat we al sex hebben gehad. Tuurlijk kunnen jullie dit ook niet weten, maar wat denken jullie?
Als een vrouw je leuk vindt zal ze dat ook blijven vinden nadat ze intiem met je is geweest, maar voor mannen lijkt dit nogal een verschil uit te maken
[..]
Zuid-Amerika
Braziliëquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:25 schreef Strani het volgende:
Waar in Zuid Amerika? Ik ben getrouwd met een Colombiaanse.
Ik moet volgend jaar stage lopen om af te studeren en dat mag inderdaad in het buitenland, dat wilde ik sowieso al wel ,maar nu speel ik inderdaad met de gedachte om dat in zijn land te gaan doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:30 schreef longinus het volgende:
Als jij bereid bent naar het buitenland te verhuizen zou ik zeggen grijp je kans, andersom zou ik wat voorzichtiger zijn want een heleboel mensen grijpen graag de kans om naar Nederland te komen en doen zich mooier voor dan ze zijn.
Ga eerst eens bij jezelf na of alles wel klopt wat er is gebeurt, afkoelperiode dus.
Brazilië is ook zo'n klein land dat je elkaar sowieso elke avond tegenkomt..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:37 schreef RTLN het volgende:
[..]
Brazilië
[..]
Ik moet volgend jaar stage lopen om af te studeren en dat mag inderdaad in het buitenland, dat wilde ik sowieso al wel ,maar nu speel ik inderdaad met de gedachte om dat in zijn land te gaan doen.
Maar alleen als hij ook daadwerkelijk bij me wilt zijn, anders kies ik liever een andere plek uit waar ik nog niemand ken.
Mijn ervaring is dat het niks uit maakt, met al mijn vaste relatie ben ik vrij snel het bed in gedoken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:24 schreef RTLN het volgende:
[..]
[..]
Zuid-Amerika
Ik wil iedereen bedanken voor alle goede adviezen, vooral deze zet me heel erg aan het denken.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:26 schreef cjan het volgende:
Ja wij kunnen niet lezen hoe hij zich naar jou toe gedraagt. Je kan wel stellen dat als je ook maar iets wilt beginnen vanaf zo'n afstand, dat het tenminste 100% wederzijds moet zijn. Eigenlijk het feit dat je al twijfelt en je vraag hier stelt is een signaal dat jullie liefde niet zo zeker is.
Je zegt ook dat hij sinds je weer in NL bent alleen maar heeft gevraagd hoe je reis was. Dat is toch veel te weinig? Het gaat je niet lukken een liefde op afstand te hebben.
Ik zou nog even fijn nadromen van je leuke tijd daar en dan weer bij de Nederlandse jongens onder de aandacht komen.
Ik zeg niet dat er hier niet zo'n iemand rondloopt, maar die ben ik in ieder geval nooit tegengekomen.quote:Op zondag 5 januari 2014 03:19 schreef cjan het volgende:
Wat heeft hij dan, wat ze hier niet hebben? Is het niet ook gewoon een beetje de sfeer in dat land die dat helpt?
Die onzekerheid hoort bij verliefdheid en heeft bijna iedereen in de eerste fase; Vindt hij mij wel leuk? Speelt hij een spelletje maar is niet serieus? Ben ik wel meer dan een scharrel? Heel normaal hoor, ook als je verliefd wordt op een Nederlander.quote:Op zondag 5 januari 2014 10:14 schreef RTLN het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er hier niet zo'n iemand rondloopt, maar die ben ik in ieder geval nooit tegengekomen.
Wat ik zo bijzonder aan hem vond was onze gelijkenissen en het elkaar aanvoelen. Tuurlijk ben ik al eens verliefd geweest en zijn er meer mensen met dezelfde interesses, maar die connectie heb ik nooit eerder gevoeld.
De sfeer in dat land, ja dat is zeker anders dan hier, maar het was geen typische zon, zee strand vakantie. Ik was daar in eerste instantie om mijn vader te bezoeken die daar nu ook woont en bevond me echt tussen de locals in de stad. Niet bepaald die mooie plaatjes die iedereen van Brazilië kent dus. Ik bevond me echt in zijn wereld en heb wel het idee gekregen dat ik hem echt heb leren kennen. Zijn familie zag ik ook heel de tijd, en achteraf hoorde ik dat zij nog sneller doorhadden dat hij me leuk vond dan ik dat zelf doorhad.. Wat ze nogal bijzonder vonden want hij is normaal in niemand geïntereseerd (alweer iets met elkaar gemeen)
Zucht, ik weet het allemaal even niet meer.. Ik moet inderdaad gewoon even geduld hebben en afwachten hoeveel contact hij hier in nog gaat steken, maar die onzekerheid die ik nu voel is gewoon ontzettend kut
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |