Hij heeft meerdere kramen en een aantal winkels, las ik op de Utopia-site. Daar kan je best goed van leven.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:32 schreef grijper het volgende:
Hakim is verdomme oliebollen bakker, beetje doen alsof ie rijk is... triest.
Stream is gelijk stukquote:
En gelijk streamlock!quote:
De gezochtheid en onoprechtheid van al die complimenten die ze elkaar daar steeds aansmeren, stuitend.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:31 schreef Soury het volgende:
Mijn lieve god, laat Paul een klein ongelukje krijgen. Is er een kettingzaag aanwezig.
Wat een zak, in je eenvoud ben je zo goed tegen Rienk, gadverdamme zeg
Er worden dingen over het script verteld.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:37 schreef NoNickOne het volgende:
Streamlocks zonder reden, het begint te wennen.
Billy is er een ster in!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
De gezochtheid en onoprechtheid van al die complimenten die ze elkaar daar steeds aansmeren, stuitend.
En dat meen ik oprecht!
Geen last vanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:38 schreef Niki.P het volgende:
Horen jullie ook soms een soort squeak op de streams of is dat iets in mijn computer?
En draagt nog steeds nix bij behalve rondlullen en sigaretten bietsen,tot d'r giebelkut droog staat en de moppetrommel leeg isquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:40 schreef R0T29 het volgende:
Giorgio zegt tegen Emile en Ruud dat ze Paul in de gaten moeten houden
Daar moet je ook gewoon heel eerlijk in zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
De gezochtheid en onoprechtheid van al die complimenten die ze elkaar daar steeds aansmeren, stuitend.
En dat meen ik oprecht!
Is dat zo, nee tochquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:39 schreef mootie het volgende:
Briljant ook. Meteen pestgedrag tov de mensen die 'anders' zijn.
Hihaho, alle blikjes tonijn leegeten en in het bed van Rienk leggen. Ze vinden het geniaal, maar toch een tikje sneu. Aldus de jongere mannen, namen geen idee, lock.
Haha ja de MAARquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:41 schreef Ransjih het volgende:
de hele tijd hoor je positieve opmerkingen over anderen en daarna volgt altijd het woordje "maar..."
Die heeft heel wat therapietjes de tijd gehad om daar bedreven in te raken.quote:
Ah, jij hoort dat dus ook?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Die heeft heel wat therapietjes de tijd gehad om daar bedreven in te raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |