Jawel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, is er geen actueel onderwerp die in de TT kan?
Snel volkomt? Die tijd is toch al voorbij.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:36 schreef Bartjebart het volgende:
Ik had even geen (fatsoenlijke) inspiratie
Gewoon zorgen dat deze snel vol komt en dan een fatsoenlijke TT
Tijden kunnen herlevenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:37 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Snel volkomt? Die tijd is toch al voorbij..
Nou, ga je gang.quote:
Nou ja we hebben al 2 procent gevuldquote:
We gaan de goede kant op.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou ja we hebben al 2 procent gevuld
Haha maar als je de sprookjes volgt krijgt de prins nooit zelf een prins(es)...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:52 schreef Cosmo. het volgende:
Ik kijk nu Enchanted, ik wil een prins hebben en er één zijn nu..
13 minuten van de 1.5 uur.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha maar als je de sprookjes volgt krijgt de prins nooit zelf een prins(es)...
Maar dat is die best slechte film waarin de helft getekend is toch?
Oh dan begint het ermee...quote:
Klopt. En nee het is geen IMDB top 250 film, maar ik kijk met plezier.quote:
Haha dat is het belangrijkstequote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:56 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Klopt. En nee het is geen IMDB top 250 film, maar ik kijk met plezier..
Klopt! Ook gehad met een film die nog in de bios draaide. Iedereen verklaarde me voor gek dat we er naar toe gingen maar een lol gehad met z'n allenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:59 schreef Cosmo. het volgende:
Dat vind ik altijd zo kut aan reviews, vaak is het maar mwah mwah, echter zijn films toch vermakelijk en kijken velen met veel plezier naar de film.
Bioscoop is vaak ook de beleving zelf. Een horror kijken in de bios is echt één van de grappigste dingen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Klopt! Ook gehad met een film die nog in de bios draaide. Iedereen verklaarde me voor gek dat we er naar toe gingen maar een lol gehad met z'n allen
Oh nee! Dat moet ik zeker niet gaan doenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:03 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Bioscoop is vaak ook de beleving zelf. Een horror kijken in de bios is echt één van de grappigste dingen..
Oh verschrikkelijk! Ik zou dan echt nachten slecht slapen en schichtig door huis lopenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:06 schreef Cosmo. het volgende:
Heb helaas afgelopen jaar de Halloween nacht moeten missen, altijd goed.
Nee is echt niet grappigquote:
Alsof iets of iemand zich laat tegenhouden door een gesloten deur of raam.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee is echt niet grappig
Dan ga ik echt wel 100x controleren of alle deuren dicht zitten en of alle ramen gesloten zijn.
En als ik iets moet weggooien buiten blijf ik de galerij controleren en zo
Onzin natuurlijk![]()
ssssssssssstquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:11 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Alsof iets of iemand zich laat tegenhouden door een gesloten deur of raam..
Rennen is zinloos, geef het maar gewoon op!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ssssssssssst
Dat weet ik ook wel
Hahahaha nou ja zegquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:13 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Rennen is zinloos, geef het maar gewoon op!
Ok, sorry.quote:
Nja ik woon in een plattelandsdorpje. Daar gebeurt toch nooit ietsquote:
Lekker afgelegen toch.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja ik woon in een plattelandsdorpje. Daar gebeurt toch nooit iets
Tja... Weet niet echt wat ik van die link moet denken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:06 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, dat is écht zweverig.
Op het moment dat jij jezelf programmeert met [ik wil een baan] / [ik wil 5 kilo spieren aankomen] / [ik wil een bodybuilder als vriend] / [ik wil een cd produceren] , etc etc... Dan ga je automatisch dingen ondernemen die dat mogelijk zullen maken. Het is verwant aan de wet van de aantrekkingskracht (=natuurkunde) en het wordt heel veel toegepast in bedrijfsmanagement en bij NLP.
Als je 't googlet vind je bergen info.
http://marcbekker.wordpre(...)als-je-erin-gelooft/
Die vond ik ook heel tofquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:52 schreef Cosmo. het volgende:
Ik kijk nu Enchanted, ik wil een prins hebben en er één zijn nu..
Staat ook nog op het lijstje, een lijstje dat langer en langer wordt. D:.quote:Op zondag 5 januari 2014 09:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die vond ik ook heel tof
Vandeweek naar The Artist gekeken, de eerste 5 minuten dacht ik WTF, maar het is echt zo'n knap gemaakte film
EXTREEM zoete disney inderdaadquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha maar als je de sprookjes volgt krijgt de prins nooit zelf een prins(es)...
Maar dat is die best slechte film waarin de helft getekend is toch?
WEET dat hij er op zit!quote:Op maandag 6 januari 2014 12:27 schreef Moofasah het volgende:
Goed hoor. Ik zit m'n tijd weer 's te verdoen op BullChat
Same old.quote:En bij jou?
Nja, ik ben nu aan de praat met eentje van 26 die zelf ook een hobby heeft aan krachttraining. Maar naar eigen zeggen geilt hij op zichzelf xDquote:
Maak je hele dagen daar?quote:Same old.Op kantoor bij PlanetRomeo.
Klinkt als een type waar je iets mee zou moeten kunnen.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:34 schreef Moofasah het volgende:
Nja, ik ben nu aan de praat met eentje van 26 die zelf ook een hobby heeft aan krachttraining. Maar naar eigen zeggen geilt hij op zichzelf xD
Ja, gewoon fulltime aan de bak. Was, op z'n zachtst gezegd, even wennen.quote:Maak je hele dagen daar?
Zover is het allemaal nog lang niet hoor. We hebben niet eens foto's uitgewisseld, alleen skype. Dus grote kans dat we toch niet elkaars type zijnquote:Op maandag 6 januari 2014 12:41 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Klinkt als een type waar je iets mee zou moeten kunnen.
Vraag je wel eerst even om meer dan één foto en of het een probleem is om te beginnen met koffie, voor het te laat is?
Ja kan ik me voorstellen. Zeker als je voorheen je eigen tijden bepaalde.quote:Ja, gewoon fulltime aan de bak. Was, op z'n zachtst gezegd, even wennen.
Som je dan niet 80% op van de mensen die krachttraining als hobby hebben?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:34 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nja, ik ben nu aan de praat met eentje van 26 die zelf ook een hobby heeft aan krachttraining. Maar naar eigen zeggen geilt hij op zichzelf xD
Speciaaaaaaal voor jou heb ik dit weekend weer eens mijn gayromeo (ik blijf het stug zo noemen) maar weer eens gebruiktquote:Op maandag 6 januari 2014 12:31 schreef Gellarboy het volgende:
Same old.Op kantoor bij PlanetRomeo.
Mag van mijn collega's niet, maar van mij wel want is een veeeeeul toffere naam. Gewoon blijven gebruiken dus!quote:Op maandag 6 januari 2014 14:58 schreef Ang3l het volgende:
Speciaaaaaaal voor jou heb ik dit weekend weer eens mijn gayromeo (ik blijf het stug zo noemen) maar weer eens gebruikt![]()
De URL doet t ook nog steeds, dus vandaarquote:Op maandag 6 januari 2014 15:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Mag van mijn collega's niet, maar van mij wel want is een veeeeeul toffere naam. Gewoon blijven gebruiken dus!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |