Jawel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, is er geen actueel onderwerp die in de TT kan?
Snel volkomt? Die tijd is toch al voorbij.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:36 schreef Bartjebart het volgende:
Ik had even geen (fatsoenlijke) inspiratie
Gewoon zorgen dat deze snel vol komt en dan een fatsoenlijke TT
Tijden kunnen herlevenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:37 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Snel volkomt? Die tijd is toch al voorbij..
Nou, ga je gang.quote:
Nou ja we hebben al 2 procent gevuldquote:
We gaan de goede kant op.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou ja we hebben al 2 procent gevuld
Haha maar als je de sprookjes volgt krijgt de prins nooit zelf een prins(es)...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:52 schreef Cosmo. het volgende:
Ik kijk nu Enchanted, ik wil een prins hebben en er één zijn nu..
13 minuten van de 1.5 uur.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha maar als je de sprookjes volgt krijgt de prins nooit zelf een prins(es)...
Maar dat is die best slechte film waarin de helft getekend is toch?
Oh dan begint het ermee...quote:
Klopt. En nee het is geen IMDB top 250 film, maar ik kijk met plezier.quote:
Haha dat is het belangrijkstequote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:56 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Klopt. En nee het is geen IMDB top 250 film, maar ik kijk met plezier..
Klopt! Ook gehad met een film die nog in de bios draaide. Iedereen verklaarde me voor gek dat we er naar toe gingen maar een lol gehad met z'n allenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:59 schreef Cosmo. het volgende:
Dat vind ik altijd zo kut aan reviews, vaak is het maar mwah mwah, echter zijn films toch vermakelijk en kijken velen met veel plezier naar de film.
Bioscoop is vaak ook de beleving zelf. Een horror kijken in de bios is echt één van de grappigste dingen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Klopt! Ook gehad met een film die nog in de bios draaide. Iedereen verklaarde me voor gek dat we er naar toe gingen maar een lol gehad met z'n allen
Oh nee! Dat moet ik zeker niet gaan doenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:03 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Bioscoop is vaak ook de beleving zelf. Een horror kijken in de bios is echt één van de grappigste dingen..
Oh verschrikkelijk! Ik zou dan echt nachten slecht slapen en schichtig door huis lopenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:06 schreef Cosmo. het volgende:
Heb helaas afgelopen jaar de Halloween nacht moeten missen, altijd goed.
Nee is echt niet grappigquote:
Alsof iets of iemand zich laat tegenhouden door een gesloten deur of raam.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee is echt niet grappig
Dan ga ik echt wel 100x controleren of alle deuren dicht zitten en of alle ramen gesloten zijn.
En als ik iets moet weggooien buiten blijf ik de galerij controleren en zo
Onzin natuurlijk![]()
ssssssssssstquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:11 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Alsof iets of iemand zich laat tegenhouden door een gesloten deur of raam..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |