+1quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind haar voorlopig het leukste van iedereen.
Daar zou Paul wel eens anders over kunnen denken dan Billyquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:29 schreef Day het volgende:
[..]
Ik veroordeel het ook niet, kan me het zelfs voorstellen. Zeker als je lange tijd met elkaar in een afgelopen setting zit. Verbaas me alleen over de snelheid. Dit is volgens mij de 1e keer dat er binnen een week een 'koppeltje' is.
Die houdt haar koppie er wel bij.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:27 schreef chufi het volgende:
Lin is volgens mij nog broodnuchter in tegenstelling tot Paul
Ze vertelde steeds ze had geen vriend/ man en kinderen, heeft ze nu wel een vriend?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:32 schreef aarontje112 het volgende:
Oh Isabella noemt vriend bij naam, heeft ook een slok te veel op, veel te openhartig
Hahaha dat gaat sloffen peuken bestellen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:34 schreef Gert het volgende:
Hakim trekt er "morgen een rooitje voor uit en bestelt gewoon een zooi sloffen, of ze nou willen of niet."
Paul: "Hahahahahahaha"
Hakim: "Hahahahaha"
Hakim noemt Paul en hemzelf de tegenpolen van Andrea en Rienk.
Paul spreekt zijn ergernis nogmaals uit dat hij er niet tegen kan als mensen niets aan het doen zijn.
Paul: "Wij begrijpen dat we televisie moeten maken. En we worden er goed voor betaald. En of het genoeg is, zal blijken. En anders rotten we op."
Paul: "Hahahaha"
Er wordt nu geen zin meer uitgesproken zonder halverwege in de lach te schieten. Ze hebben echt een enorme bonding met elkaar, en ontzettend veel lol. "Hahahahahahaha"
De regie zal er niets aan doen. Vraag het de redactie/productie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:28 schreef renevanlaaren het volgende:
ja hoor half 10 de eerste gaat zijn bed al in .
hier was ik dus al bang voor.
regie doe er iets aan het is zaterdag
Maar doet ook geen flikker aan Utopia.. koetjes melken en thats it...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die houdt haar koppie er wel bij.
zelfs zonder zin, ze kijken elkaar aan en het is hahahahahaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:34 schreef Gert het volgende:
Hakim trekt er "morgen een rooitje voor uit en bestelt gewoon een zooi sloffen, of ze nou willen of niet."
Paul: "Hahahahahahaha"
Hakim noemt Paul en hemzelf de tegenpolen van Andrea en Rienk.
Paul spreekt zijn ergernis er nogmaals over uit dat hij er niet tegen kan als mensen niets aan het doen zijn.
Paul: "Wij begrijpen dat we televisie moeten maken. En we worden er goed voor betaald. En of het genoeg is, zal blijken. En anders rotten we op."
Paul: "Hahahaha"
Er wordt nu geen zin meer uitgesproken zonder halverwege in de lach te schieten. Ze hebben echt een enorme bonding met elkaar, en ontzettend veel lol. "Hahahahahahaha"
jammer dat ze daar zoveel bij zeurtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:35 schreef waxmask het volgende:
3 jaar terug, maar zit nog diep en ze kon niet luisteren en ze zoop veel...
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:34 schreef aarontje112 het volgende:
Haha hebben ze in Meppel festivals dan
Valt geen touw aan vast te knopen, iets met ''friends with benefits''quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze vertelde steeds ze had geen vriend/ man en kinderen, heeft ze nu wel een vriend?
IS wel heel snel jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:37 schreef Day het volgende:
Waarom vertel je dit aan iemand die je nauwelijks kent en ook nog wetende dat een (groot) aantal streakers/tv-kijkers dit misschien ook kunnen zien/horen?
Patiënte. Spoort niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:30 schreef aarontje112 het volgende:
Oh Isabella is lichamelijk mishandeld
Drankquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:37 schreef Day het volgende:
Waarom vertel je dit aan iemand die je nauwelijks kent en ook nog wetende dat een (groot) aantal streakers/tv-kijkers dit misschien ook kunnen zien/horen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |