Nadat ze er in de zenderkamer op gewezen zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:46 schreef Injetta het volgende:
Harold heeft gelijk.
Waarom alles tegelijk? Waarom zoveel bestellen?
Harold krijgt het ineens allemaal door.
Het is veel te luxe en niks wordt echt goed overlegd en afgesproken.
Ze beseffen dat het zo veel te snel gaat.
GHB snoepen bij de Febo...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:49 schreef Toverheks het volgende:
Iedereen over paul, maar waar is paul zelf??
Zo, je gaat goed met je punten.quote:
Precies. Ga hem nu gewoon eens vragen waar die stapel hout die overgebleven is voor dient, en met wie hij dat overlegd heeft. Volgens mij was er alleen consensus over de badslaapkamer toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:49 schreef Toverheks het volgende:
Iedereen over paul, maar waar is paul zelf??
Billy is de vriendin van de zenderkamer. Heb je dat nog niet door?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:50 schreef tompsv18 het volgende:
Billy is misschien nog wel de ergste van het stel daar. Ze doet zich voorkomen alsof ze iedereen te vriend wil houden en geen ruzie wil in de tent, maar als je niet oplet roddelt ze achter je rug over je. Schijnheilig mens.
Dat zal best, maar heb wel het gevoel dat ze echt zo isquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Billy is de vriendin van de zenderkamer. Heb je dat nog niet door?
Ik denk dat ze toch nog een beetje bang van die Paul zijn, maar zien nu wel allemaal in dat paul een dictator is en de boel naar zijn hand wil zetten. las er hangt een bouwtekening aan de muur waar niet afgeweken mag van worden, denk dat Paul een mannetje is die geen tegenspraak duldquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies. Ga hem nu gewoon eens vragen waar die stapel hout die overgebleven is voor dient, en met wie hij dat overlegd heeft. Volgens mij was er alleen consensus over de badkamer toch?
Ik postte in de vorige COS dat er een heel bouwplan hangt van Paul. Dat moet er op de een of andere manier doorheen gedrukt worden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:51 schreef Gert het volgende:
Precies. Ga hem nu gewoon eens vragen waar die stapel hout die overgebleven is voor dient, en met wie hij dat overlegd heeft. Volgens mij was er alleen consensus over de badkamer toch?
Nou.. ik niet héél erg anders hoor. Dit begint de vormen aan te nemen van een prima RLS.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:53 schreef Injetta het volgende:
Iedereen had het zich anders voorgesteld.
Tja wij ook.
Morgen gaat Jon met een stalen gezicht bij Jinek verkondigen dat het een geweldige groep is...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:53 schreef Injetta het volgende:
Tja wij ook.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:53 schreef Injetta het volgende:
Tja wij ook.
+1.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:53 schreef Injetta het volgende:
Tja wij ook.
En toooootaaal geen stress volgens haarzelf....quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:55 schreef chufi het volgende:
Vanessa heeft er geen last van sinds haar laatste sig... Aardbeigate vanmiddag, 5 dgen nog niet gescheten .....
En laat staan neuken...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:55 schreef chufi het volgende:
Vanessa heeft er geen last van sinds haar laatste sig... Aardbeigate vanmiddag, 5 dgen nog niet gescheten .....
Dan kijk je nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:53 schreef Injetta het volgende:
Tja wij ook.
Hoe laat is dat morgen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Morgen gaat Jon met een stalen gezicht bij Jinek verkondigen dat het een geweldige groep is...
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:49 schreef Mallika het volgende:
[..]
Nadat ze er in de zenderkamer op gewezen zijn![]()
Maar goed het besef is er nu inderdaad.
Paul heeft ook niets berekend. Dat was zoveel van dit en zoveel van dat.
Die dacht gewoon wat over is komt wel weer een keer van pas. Dat is ook zo maar dat moet je dan eerst weer verdienen. Die gast heeft geen besef van geld.
Ze zijn bang dat ze teveel geld verdienen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:56 schreef Ransjih het volgende:
waarom alleen rondleidingen alleen on het weekend? dat hoorde ik vanmiddag ook al
Dit soort vragenquote:
Ja dat bouwplan werd ook al genoemd in het gesprek tussen Emil, Harold en Griorgio.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik postte in de vorige COS dat er een heel bouwplan hangt van Paul. Dat moet er op de een of andere manier doorheen gedrukt worden.
Misschien voor de nieuwe inwoners?
Nog niet maar kan niet lang meer durenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:56 schreef Day het volgende:
*rolt binnen na een 3-gangenpastamenu.
Zijn er slachtoffers gevallen?
en al zeker niet bedoeld om in fase 1 compleet uit te voerenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat bouwplan werd ook al genoemd in het gesprek tussen Emil, Harold en Griorgio.
Alleen dat is geen door de groep geakkordeerd plan. Maar Paul zal wel zeggen dat hij dacht dat dit wél zo was of zo, bijgevallen door zijn Eva Billymaatje.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:59 schreef tonja het volgende:
Paul is echt walgelijk als er alcohol in zit.
En vol van vertrouwenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:59 schreef tonja het volgende:
Paul is echt walgelijk als er alcohol in zit.
Hij is ook erg handigquote:
Ze hebben studio vlemmix gevolgdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:01 schreef Tamaartje het volgende:
Wat zijn dit voor stream op een tafel? Losers!
Haha dat zei ik ook al, maar de meeste hebben slaapzakken geloof ik. Maar dan nog.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:02 schreef Toverheks het volgende:
hebben ze geen onderlakens??? slapen ze op kaal matras, lekker dan voor de volgende die daarop mag slapen
Die liet tenminste nog leuke filmpjes zien van zijn voetreisquote:
Had er direct 15x kingsize waterbed er neer gezet all-inquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:02 schreef Toverheks het volgende:
hebben ze geen onderlakens??? slapen ze op kaal matras, lekker dan voor de volgende die daarop mag slapen
Hij was al iets te eager om bakjes warm water over Charlotte en Lindy heen te schenken toen die in bad zaten.quote:
Daar ben ik het in dit geval volkomen mee eens.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:03 schreef pullup het volgende:
Die Hakim schijnt het echt als een groot compliment te beschouwen om tegen Andrea te zeggen dat hij geen last van haar heeft
vind het helemaal een gore bende, al dagen dezelfde kleren zie hun zich zelf niet wassen, die Billie met dat vieze vette haarquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:02 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Haha dat zei ik ook al, maar de meeste hebben slaapzakken geloof ik. Maar dan nog.
Met god kan allesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:04 schreef beequeen het volgende:
Paul tegen Andrea: als jij een miljoen aardappels poot en een miljoen aardbeien teelt, loop jij hier met een miljoen de deur uit.
Huh?
Haha en die Harold loopt ook al 5 dagen met dezelfde trui aan. Bah.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het helemaal een gore bende, al dagen dezelfde kleren zie hun zich zelf niet wassen, die Billie met dat vieze vette haar
dat doe ik altijd als eerstequote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:00 schreef Gert het volgende:
Nog even voor "binnenvallers" die het niet kennen: er is een streamverslagen-topic dat prima wordt bijgehouden.![]()
UTO / Streamverslagen
3 stemmen per persoon + 3 van the internetquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:05 schreef Niki.P het volgende:
Wat zeggen ze nu over 45 stemmen binnen het huis en 3 van ons??
Een bekende van je Charmedquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat doe ik altijd als eersteEcht superhandig
Maar ik was benieuwd naar de Bezoekers van de rondleiding
Sorry Gert!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:00 schreef Gert het volgende:
Nog even voor "binnenvallers" die het niet kennen: er is een streamverslagen-topic dat prima wordt bijgehouden.![]()
UTO / Streamverslagen
Nee ik ga wel een keer denk ikquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Een bekende van je Charmedof ben jezelf geweest
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik ga wel een keer denk ikMaar nu nog niet
ah dat heb ik gemist, maar het viel me op in het algemeen, eigenlijk zag ik het alleen naar mannen toe. Tijdens een tafelgesprek zn hand veel te lang op iemands arm neerleggen, een kkorte aanraking, tikje, alee,maar dan je hand laten liggen....bij een man. Gewoon te. Heeft hij blijkbaar allemaal niet door als hij alcohol op heeft.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij was al iets te eager om bakjes warm water over Charlotte en Lindy heen te schenken toen die in bad zaten.
Charlotte zei daar toen nog wat van, en hij ging toch door en toen moest ze er nóg een keer iets van zeggen (namelijk dat Billy dat beter kon doen). Het werd niet echt onvriendelijk maar het was wel opvallend dat hij na de eerste hint van Charlotte niet meteen aanvoelde dat hij ermee moest stoppen.
En hoe de meeste over haar denken...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:08 schreef aarontje112 het volgende:
Zeikt Isabella nou over een andere RLS, waar zit ze zelf in dan
Ja zoiets hoorde ik ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:08 schreef aarontje112 het volgende:
Zeikt Isabella nou over een andere RLS, waar zit ze zelf in dan
Dat is ook wel een beetje het idee van het programma. Dat de ik-beelden gaan botsen enzoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:09 schreef Abed het volgende:
Wat een debielen, het gaat alleen maar om: 'ik', 'mijn mening', 'ik vind',
Volwassen mensen zonder zelfkennis en besef![]()
In 15 jaar RLS is het geluid nooit zo bagger geweest als hierquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:05 schreef Ransjih het volgende:
lastig dat van volume 56 terug naar 22 en weer andersom
Als ze gewoon chill zijn tegenover elkaar en een beetje geven en nemen gaat het een stuk beter.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje het idee van het programma. Dat de ik-beelden gaan botsen enzo
Yep Paul kan absoluut niet tegen drank..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:10 schreef waxmask het volgende:
Lekker wijf, mooie meid. Paul over Vanessa.... Drunktalk...
Harrold wil niet op de vuist, dus dan maar gelijk geven en niet de discussie aan. Dat werkt maar voor een beperkte tijd en word de knal veel groter, ik zeg gewoon doorgaan haroldquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef beequeen het volgende:
Harold, slappe zak. Zeg dan wat je denkt en geef Paul geen gelijk.
Straks gaat-ie janken dat hij zijn meissie mist.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:12 schreef waxmask het volgende:
Hakim 5 uur stront geschept en hij laat een kind achter... WTF lult Paul nou?
ik was wel redelijk in de buurtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]Had jou wel aan het hek daar verwacht
Ik cap niet meer in het donker. Ook een beetje uit protest.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:12 schreef Toverheks het volgende:
Kijk ff de stream, zat Peter nu te kijken hoeveel remsporen er in zijn onderbroek zaten, heb iemand een Cap gemaakt
Jij hebt zeker niet gestudeerd?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:07 schreef practics het volgende:
vrouwen en bier drinken(Ja zelfs in deze armoede)
even waarschuwen he in D.M. als je gaatquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was wel redelijk in de buurt
Amersfoort
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:12 schreef Toverheks het volgende:
Kijk ff de stream, zat Peter nu te kijken hoeveel remsporen er in zijn onderbroek zaten, heb iemand een Cap gemaakt
Vind je?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:07 schreef Day het volgende:
[..]
het 1e liefdeskoppel is er al, dat is snel!
huh waarom uit protestquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik cap niet meer in het donker. Ook een beetje uit protest.
bierquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:07 schreef practics het volgende:
vrouwen en bier drinken(Ja zelfs in deze armoede)
Nee maar 9/10x kan ik het zelf wel waarderen, maar dit is al een viswijf en dan dit (vannesa)quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij hebt zeker niet gestudeerd?
Als ze van "achter" zien dat er s'avonds weinig tot niets gecapped gaat worden zullen wat gaan doen aan de verlichting...hoop ik dan... Je ziet nu ook dat het bar weinig gecapped wordt.quote:
uiteraardquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
even waarschuwen he in D.M. als je gaat![]()
Achter zit daar niet mee hoor geloof me, jammer want je doet hier ons tekort meequote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als ze van "achter" zien dat er s'avonds weinig tot niets gecapped gaat worden zullen wat gaan doen aan de verlichting...hoop ik dan... Je ziet nu ook dat het bar weinig gecapped wordt.
Zodra het donker is luister ik ook steeds meer dan dat ik kijk nog. Ik ken een beetje de gezichten bij de stemmen dus weet wie tegen wie praat, voor de rest is het heel goed te volgen met luisteren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Achter zit daar niet mee hoor geloof me, jammer want je doet hier ons tekort mee![]()
kort en bondig, I love itquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:18 schreef waxmask het volgende:
CENTRAAL! 2 stukjes fruit , ik pak me fruit... Ruud..
En Flip moest oppassen voor de vriend van Jootje...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:18 schreef iBenny het volgende:
Zoals zij nu praten... zo begon het in Secret Story ook. Een paar weken/dagen later lagen Monique en Maik op elkaar, deed Laura gekke dingen met weetikveelwie ook alweer en nog meer van dat soort dingen
Ja datquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
En Flip moest oppassen voor de vriend van Jootje...
De behoefte aan seks/intimiteit wordt door RLS-deelnemers nogal eens onderschat en en de zelfbeheersing die men daarin heeft óverschat.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:18 schreef iBenny het volgende:
Zoals zij nu praten... zo begon het in Secret Story ook. Een paar weken/dagen later lagen Monique en Maik op elkaar, deed Laura gekke dingen met weetikveelwie ook alweer en nog meer van dat soort dingen
Die zijn vaak fataalquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:19 schreef Marrije het volgende:
Er is dus niets gebeurd tussen Billy en Paul![]()
Ze stonden dichtbij elkaar omdat het zo'n klein straaltje was.
Preciiieesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
De behoefte aan seks/intimiteit wordt in RLS'en heel vaak onderschat en en de zelfbeheersing die men daarin heeft óverschat.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:19 schreef Marrije het volgende:
Maar Billy en what's his name hebben beide een partner thuis, toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
De behoefte aan seks/intimiteit wordt door RLS-deelnemers nogal eens onderschat en en de zelfbeheersing die men daarin heeft óverschat.
Mijn peuken vlogen het pakje uitquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:21 schreef waxmask het volgende:
ga anders nog dieper in de mic bleren spook...![]()
Maar hier is bijna iedereen bezet, daarmee bedoel ik niet dat het niks gaat gebeuren dat absolute alleen dat wanneer het gebeurt iedereen veel heftiger gaat reageren en veel drama!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:18 schreef iBenny het volgende:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
En Flip moest oppassen voor de vriend van Jootje...
Vreselijk jaquote:
ipv the buttershake,quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:22 schreef aarontje112 het volgende:
Ze wil de mannen iets geven wat ze missen
En er is nu ook niet echt een plek waar ze iets zouden kunnen doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:22 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Maar hier is bijna iedereen bezet, daarmee bedoel ik niet dat het niks gaat gebeuren dat absolute alleen dat wanneer het gebeurt iedereen veel heftiger gaat reageren en veel drama!
Nu weer bij Lindy. Boem boem boemquote:
Billy weet ik niet. Paul wel, zegt-ie. Ik vind dit ook belachelijk (snel) hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:21 schreef Day het volgende:
[..]
Maar Billy en what's his name hebben beide een partner thuis, toch?
op de knietjes dusquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:22 schreef aarontje112 het volgende:
Ze wil de mannen iets geven wat ze missen
ja maar in Billy's relatie gaat het er vooral om dat ze lief zijn voor elkaar. Zij verwacht ook niet van hem dat hij een jaar lang zijn piemel in zijn broek houdt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:21 schreef Day het volgende:
[..]
Maar Billy en what's his name hebben beide een partner thuis, toch?
Die is echt niet plat te krijgen, iig niet door die handymanquote:
Ik vind haar voorlopig het leukste van iedereen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is echt niet plat te krijgen, iig niet door die handyman
En ze wilden tegelijkertijd hun lippen nat makenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:19 schreef Marrije het volgende:
verkeerde Capquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:26 schreef waxmask het volgende:
Speciaal voor heksje dan, maar er valt geen reet te zien....
[ afbeelding ]
Hij is zó vervelend.quote:
Geen idee, beetje onzichtbaarquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind haar voorlopig het leukste van iedereen.
Jawel hoor. Even PSP eroverheenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:26 schreef waxmask het volgende:
Speciaal voor heksje dan, maar er valt geen reet te zien....
[ afbeelding ]
Billy heeft man thuis, Bram. Ze voelde zich, uurtje geleden ff heel schuldig over het bloot douchen met Paul vertelde ze aan Charlotte.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Billy weet ik niet. Paul wel, zegt-ie. Ik vind dit ook belachelijk (snel) hoor.
Wat ik alleen bedoel is dat die "krachten" nog weleens onderschat worden. Door RLS-deelnemers (die op een gegeven moment de "fout" ingaan, al dan niet met partner thuis), en ook door ons kijkers.
Ze is inderdaad wat stil, maar doet gewoon haar dingetjes zonder daar de aandacht op te vestigen. Stille kracht.quote:
wie gaat er slapen dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:28 schreef renevanlaaren het volgende:
ja hoor half 10 de eerste gaat zijn bed al in .
hier was ik dus al bang voor.
regie doe er iets aan het is zaterdag
Verrek nou zie ik het pas, er staan aliens op die cap....quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Jawel hoor. Even PSP eroverheen
[ afbeelding ]
Datquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:28 schreef waxmask het volgende:
ALTIJD aan het werk! Respect!![]()
[ afbeelding ]
Ik veroordeel het ook niet, kan me het zelfs voorstellen. Zeker als je lange tijd met elkaar in een afgelopen setting zit. Verbaas me alleen over de snelheid. Dit is volgens mij de 1e keer dat er binnen een week een 'koppeltje' is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Billy weet ik niet. Paul wel, zegt-ie. Ik vind dit ook belachelijk (snel) hoor.
Wat ik alleen bedoel is dat die "krachten" nog weleens onderschat worden. Door RLS-deelnemers (die op een gegeven moment de "fout" ingaan, al dan niet met partner thuis), en ook door ons kijkers.
Ook niet handig, zo zijn er nog een paar die ik niet bij naam ken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze is inderdaad wat stil, maar doet gewoon haar dingetjes zonder daar de aandacht op te vestigen. Stille kracht.
Geesten. Coming for Andrea.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Verrek nou zie ik het pas, er staan aliens op die cap....
volgens mij maakt het paul niet uit, Kut is kut zoals ze zeggenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:29 schreef Day het volgende:
[..]
Ik veroordeel het ook niet, kan me het zelfs voorstellen. Zeker als je lange tijd met elkaar in een afgelopen setting zit. Verbaas me alleen over de snelheid. Dit is volgens mij de 1e keer dat er binnen een week een 'koppeltje' is.
RLS technisch niet nee, maar ik denk dat ze daar niet zo mee bezig is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook niet handig, zo zijn er nog een paar die ik niet bij naam ken.
Geweldig dat straks ¼ deel van Nederland dat ook weet.. zeer therapeutischquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:30 schreef aarontje112 het volgende:
Oh Isabella is lichamelijk mishandeld
om later te melden dat het nergens over gaat, niks aan de hand immers en hij kent haar. Hij weet hoe ze is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Billy heeft man thuis, Bram. Ze voelde zich, uurtje geleden ff heel schuldig over het bloot douchen met Paul vertelde ze aan Charlotte.
Spijkers met koppen, maar dan andersquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
volgens mij maakt het paul niet uit, Kut is kut zoals ze zeggen
Ik kan het me voorstellenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geweldig dat straks ¼ deel van Nederland dat ook weet.. zeer therapeutisch
Ze strooit iig niet lallend lulverhalen rondquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Werk? Als je gutsfiguurtjes snijden om Rienk te pleasen werk wil noemen.. ja
[ afbeelding ]
+1quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind haar voorlopig het leukste van iedereen.
Daar zou Paul wel eens anders over kunnen denken dan Billyquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:29 schreef Day het volgende:
[..]
Ik veroordeel het ook niet, kan me het zelfs voorstellen. Zeker als je lange tijd met elkaar in een afgelopen setting zit. Verbaas me alleen over de snelheid. Dit is volgens mij de 1e keer dat er binnen een week een 'koppeltje' is.
Die houdt haar koppie er wel bij.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:27 schreef chufi het volgende:
Lin is volgens mij nog broodnuchter in tegenstelling tot Paul
Ze vertelde steeds ze had geen vriend/ man en kinderen, heeft ze nu wel een vriend?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:32 schreef aarontje112 het volgende:
Oh Isabella noemt vriend bij naam, heeft ook een slok te veel op, veel te openhartig
Hahaha dat gaat sloffen peuken bestellen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:34 schreef Gert het volgende:
Hakim trekt er "morgen een rooitje voor uit en bestelt gewoon een zooi sloffen, of ze nou willen of niet."
Paul: "Hahahahahahaha"
Hakim: "Hahahahaha"
Hakim noemt Paul en hemzelf de tegenpolen van Andrea en Rienk.
Paul spreekt zijn ergernis nogmaals uit dat hij er niet tegen kan als mensen niets aan het doen zijn.
Paul: "Wij begrijpen dat we televisie moeten maken. En we worden er goed voor betaald. En of het genoeg is, zal blijken. En anders rotten we op."
Paul: "Hahahaha"
Er wordt nu geen zin meer uitgesproken zonder halverwege in de lach te schieten. Ze hebben echt een enorme bonding met elkaar, en ontzettend veel lol. "Hahahahahahaha"
De regie zal er niets aan doen. Vraag het de redactie/productie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:28 schreef renevanlaaren het volgende:
ja hoor half 10 de eerste gaat zijn bed al in .
hier was ik dus al bang voor.
regie doe er iets aan het is zaterdag
Maar doet ook geen flikker aan Utopia.. koetjes melken en thats it...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die houdt haar koppie er wel bij.
zelfs zonder zin, ze kijken elkaar aan en het is hahahahahaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:34 schreef Gert het volgende:
Hakim trekt er "morgen een rooitje voor uit en bestelt gewoon een zooi sloffen, of ze nou willen of niet."
Paul: "Hahahahahahaha"
Hakim noemt Paul en hemzelf de tegenpolen van Andrea en Rienk.
Paul spreekt zijn ergernis er nogmaals over uit dat hij er niet tegen kan als mensen niets aan het doen zijn.
Paul: "Wij begrijpen dat we televisie moeten maken. En we worden er goed voor betaald. En of het genoeg is, zal blijken. En anders rotten we op."
Paul: "Hahahaha"
Er wordt nu geen zin meer uitgesproken zonder halverwege in de lach te schieten. Ze hebben echt een enorme bonding met elkaar, en ontzettend veel lol. "Hahahahahahaha"
jammer dat ze daar zoveel bij zeurtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:35 schreef waxmask het volgende:
3 jaar terug, maar zit nog diep en ze kon niet luisteren en ze zoop veel...
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:34 schreef aarontje112 het volgende:
Haha hebben ze in Meppel festivals dan
Valt geen touw aan vast te knopen, iets met ''friends with benefits''quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze vertelde steeds ze had geen vriend/ man en kinderen, heeft ze nu wel een vriend?
IS wel heel snel jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:37 schreef Day het volgende:
Waarom vertel je dit aan iemand die je nauwelijks kent en ook nog wetende dat een (groot) aantal streakers/tv-kijkers dit misschien ook kunnen zien/horen?
Patiënte. Spoort niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:30 schreef aarontje112 het volgende:
Oh Isabella is lichamelijk mishandeld
Drankquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:37 schreef Day het volgende:
Waarom vertel je dit aan iemand die je nauwelijks kent en ook nog wetende dat een (groot) aantal streakers/tv-kijkers dit misschien ook kunnen zien/horen?
okequote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:36 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Valt geen touw aan vast te knopen, iets met ''friends with benefits''
Volgens mij geen relatie meer, ze heeft het al over 3 ex'en gehad
Het maakte haar niet uit of hij dit zou horenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:37 schreef Day het volgende:
onzin, de 1 kunt je zo volgieten als je wilt en krijg je geen woord uit en een ander lult zo van zich af.quote:
Het Dr. Phil-effect.. aandacht, en vooral dat het NIET aan hun zelf ligtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:37 schreef Day het volgende:
F5 helpt niet?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:38 schreef Mallika het volgende:
Krijg al diverse keren een melding dat de streams overbezet zijn. Dat meen je toch niet, de uitzendingen zijn nog niet begonnen, geloof er niets van.
Moet niet te vaak gebeuren (eigenlijk helemaal niet) want dan ga ik er echt niet voor betalen na 26 januari
ik vind dat peter het wat dat betreft goed doetquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:37 schreef iBenny het volgende:
Maar die mensen lopen sowieso best hard van stapel
Ze is een open boek, hij moet dat zienquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het Dr. Phil-effect.. aandacht, en vooral dat het NIET aan hun zelf ligt
Streakers?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:37 schreef Day het volgende:
Volgens mij Aikequote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:39 schreef Day het volgende:
Tegen wie praat ze eigenlijk? Ik kan dat echt niet zien.
doet er voor haar niet toequote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:39 schreef Day het volgende:
Apple!quote:
Peter doet het topquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vind dat peter het wat dat betreft goed doet
Auke volgens mij, maar het is erg donker allemaal.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:39 schreef Day het volgende:
Stream is er weer maar het is wel een heel irritante melding!quote:
En Peter, en die blonde gozerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:41 schreef Parlay het volgende:
Aike is trouwens behoorlijk onzichtbaar..sowieso wel.
+1quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:42 schreef Toverheks het volgende:
Wat zou ik me diep ongelukkig voelen tussen dat soort mensen
Nu pasquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:42 schreef waxmask het volgende:
Hahaha Hakim wordt aangesproken op zijn Snap je tik...![]()
Ohh jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:44 schreef aarontje112 het volgende:
Oh paul wil zich een jaar niet aftrekken
UTO / Utopia Filmpjesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:44 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wat is er met ruud en billy gebeurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |