Doe ik altijdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:13 schreef terrorsjaak het volgende:
Soms hou ik mijn sokken aan mag dat ook?
quote:Op zondag 29 maart 2015 16:02 schreef Noriega het volgende:
Wat is precies de meerwaarde van zo'n muts?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, een vrouw die met sokken slaaptquote:Op zondag 29 maart 2015 18:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik ook áltijd. Maar draag geen slaapmuts.
wtf? Je hebt nog nooit ergens anders geslapen? Wat is dat dan weer.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:07 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar ik slaap sowieso nooit goed in een ander bed. Moet zeggen dat ik in de afgelopen 30 jaar nog nooit ergens anders gelogeerd heb dan in mijn bed. Vakanties en zo zijn ook niet aan mij besteed ik vind daar niets aan. Ik leef gewoon klein en simpel.
Daarom zal het ook wel een troll zijn.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:00 schreef Skv het volgende:
[..]
wtf? Je hebt nog nooit ergens anders geslapen? Wat is dat dan weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus. Maar als het vriest als ik kampeer dan heb ik ook een capuchon op. Dat scheelt heel veel in de warmte.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:32 schreef NeuNeu het volgende:
[..]
Daarom zal het ook wel een troll zijn.
Al zou ik het eigenlijk supermooi vinden als je echt op zoek bent naar een slaapmuts
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |