ja !quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo mee eens! Dat was toch het doel van de oefening?
Toch vind ik dat Isabella wel gelijk heeft nu. Mijn gedachte over Utopia was ook dat ze alles zelf moeten verbouwen en niet gelijk in luxe leven.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
Isabella had het helemaal anders gedaan en heeft zichzelf al op de kast want ze heeft nog niets uitgevoerd maar weet wel Paul te bekritiseren..![]()
[ afbeelding ]
Beetje wel, maar die zonderen zich op een gegeven moment helemaal af, let maar op!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:54 schreef aarontje112 het volgende:
Emil, Ruud en Giorgio zijn wel een beetje de volgers van Paul, of heb ik het mis?
Nee hakim zegt net we gaan er een gezellig avond van makenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:55 schreef TigerXtrm het volgende:
Pleuris breekt uit. Doei gezelligheid
En z'n overmatige gebruik van het woord 'wat'.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:55 schreef aarontje112 het volgende:
Hakim mag z'n mond ook houden met z'n kutstem en z'n zogenaamde gezelligheid
Dat was een lachend geintje van Paul volgens mij.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:56 schreef Disana het volgende:
Hakim blokkeert de discussie. 'We zouden een gezellige avond hebben.' Paul wordt boos. 'Begin jij nou ook weer.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |