Best, 21:00.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik over 4 min de trein zou halen, ben ik pas om 20:38 daar.
Moet je het maar live bewonderen.quote:
Je stoort. Ik zei nog dat posten niet toegestaan is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:47 schreef Tropanzia het volgende:
Ik ga dit topic kapen door middel van een goudvissen, kaviaar & alpaca-assortiment.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn jullie vanavond elkaar aan het verkennen op digitaal erotisch gebied of hoe moet ik dit topic zien, stelletje muiters.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je stoort. Ik zei nog dat posten niet toegestaan is.
Zie dit als een topic voor homo's.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:48 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Zijn jullie vanavond elkaar aan het verkennen op digitaal erotisch gebied of hoe moet ik dit topic zien, stelletje muiters.
Niet zeuren als je niet meer kan lopen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:48 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Zijn jullie vanavond elkaar aan het verkennen op digitaal erotisch gebied of hoe moet ik dit topic zien, stelletje muiters.
Nouja zeg. Waarom verdien ik dit?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:53 schreef Etsu het volgende:
Dit is een goed moment om Wooninck in de hemel te prijzen
Wooninck![]()
W
O
O
N
I
N
C
K
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat me gek doen als ik daar zin in heb.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:54 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Nouja zeg. Waarom verdien ik dit?
Oke, sorry.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat me gek doen als ik daar zin in heb.
GC / [GRTD #3411] cachet ezell sof _O_quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
GC / [GRTD #3411] cachet ezell sof _O_
Wil jij mijn anaalboy zijn?
Woef.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Prrr.
Let maar niet op Rezania trouwens, hij kan 't niet verkroppen dat ik 'm niet hoef.
Wil je meedoen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Is dit het grote Etsu en Wooninck-opkrikhoekje?
Grote heer Rez spreekt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, gewoon bagger dat ook via DM kan.
Jij pist en schijt ook overal bagger wat ook via DM kan, dus nu mag ik voor een keertje.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, gewoon bagger dat ook via DM kan.
Ik pis pis en schijt schijt, bij beide geen bagger.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij pist en schijt ook overal bagger wat ook via DM kan, dus nu mag ik voor een keertje.
Jawel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik pis pis en schijt schijt, bij beide geen bagger.
Ik verziek niets.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerst VBL verzieken, dan GRTD, en nu dit topic.Lekker bezig, Stijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |