abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135074051
Dit is zo godverdomme moeilijk voor me.. Ik ben mijn vriendin waar ik al 6 jaar mee heb, aan het verliezen. Ik weet het omdat ik merk dat ze me niet mist, en weinig om me geeft.
Ik probeer me zo sterk mogelijk te houden, maar ik mis haar ontzettend. Ik mis hoe lief we waren. Het gaat niet super tussen ons al heel lang, ik voel me alsof ik helemaal geen vriendin heb maar meer een zus waar ik goed mee omga.
Maar ik mis haar zo godverdomme erg! Zoals ze was, dan..
Ze geeft erg weinig om mij, en mist mij absoluut NIET. Ik zie haar normaal in het weekend alleen. Maar voor haar is het absoluut GEEN probleem om een weekend over te slaan, zoals nu net is afgesproken voor dit weekend. Het was wel in overleg overigens, en het is ook wel handiger, maar ze doet er zo luchtig over, echt zo van hmm t komt niet echt handig uit, ok nou dan zie ik je volgend weekend wel weer?
Ik probeer dan niks te laten merken en luchtig gewoon akkoord te gaan, maar van binnen kan ik wel huilen, sterker nog, ik heb op dit moment tranen in mijn ogen staan.
Waarom geef ik zo verdomme veel om haar? Ze is echt niet super goed voor me.. Er zijn echt veel dingen gebeurt waardoor een andere jongen AL LANG was weggelopen, maar ik blijf haar trouw, waarom? Ik heb geen idee.
Maar nu ze hier dus niet is, en ik weer een weekend alleen door breng, voel ik me zo rottig. Ik kan wel huilen en ik voel gewoon echt letterlijk pijn van binnen. Gedeeltelijk omdat ik haar mis, maar ook omdat ik voel dat we steeds verder van mekaar afgroeien..
Ze is al heel lang niet echt verliefd meer op me, maar ik wel op haar, zelfs na al deze tijd! Ik vind haar nog steeds echt gigantisch prachtig en aantrekkelijk! Zij mij niet..
Pfff fijn om even van mij af te schrijven. Maar wat doe ik nu? Ik weet dat ik eigenlijk er gewoon mee moet stoppen om mezelf de pijn te besparen. Maar voor mijn gevoel heeft ze dan over 1 week een nieuwe vriend, wat me nog veel meer pijn zou doen.. Ze is namelijk behoorlijk bovengemiddeld aantrekkelijk en aandacht van jongens is dan ook geen enkel probleem. Ik zelf daarentegen ben niet bepaald goed met de dames en denk dat ik erg lang single zou blijven als ik haar verlies, en dat wil ik niet! En nu zit ik dus morgen de hele dag alleen, wat overigens extra kut voelt voor mij omdat PDD-NOS heb, dus een zondag niet met haar is een zondag die niet klopt.. Het komt gelukkig erg weinig voor maar het voelt gigantisch verkeerd om alleen te zijn op zondag en erg rottig. Ik heb dan ook GEEN IDEE wat ik morgen ga doen, terwijl ik gek genoeg op andere vrije dagen mij altijd wel vermaak!

[ Bericht 0% gewijzigd door Daniel-90 op 05-01-2014 13:40:56 ]
  zaterdag 4 januari 2014 @ 18:30:49 #2
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_135074113
Lief dagboek,
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_135074157
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:30 schreef Poeke het volgende:
Lief dagboek,
Nee ik vraag om hulp wat ik nu moet doen..
pi_135074259
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:31 schreef Daniel-90 het volgende:

[..]

uitgaan en bitches neuken
pi_135074337
Zeg dit tegen haar?
pi_135074510
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:35 schreef Mr.ACE het volgende:
Zeg dit tegen haar?
Dat kan niet want dan zouden we er samen op uitkomen dat het beter is om het uit te maken (daar zal zij waarschijnlijk niet heel erg op tegen zijn) en dan weet ik dat zij als ontspanning uit zou willen gaan wat ze normaal nooit doet (ik ook niet) en dan zou me dat juist erg veel pijn doen de gedachte dat ze zo een andere jongen kan krijgen als ze wil..
  zaterdag 4 januari 2014 @ 18:39:59 #7
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_135074514
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:31 schreef Daniel-90 het volgende:

[..]

Oke...

Wat dacht je ervan met haar erover te praten?

Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze je gelijk geeft en jullie relatie ophoudt. Dat gaat echt pijn doen maar zoals je nu in jullie relatie zit maakt je minstens net zo ongelukkig. Sowieso gaat die relatie dan toch eindigen, of je het nu ter sprake brengt of dat de relatie op een gegeven moment doodbloedt.

Het kan zijn dat ze aan jullie relatie wil werken. Fijn! Vraag aan haar wat jullie samen kunnen doen om de relatie weer op gang te helpen.

Misschien is ze zich van geen kwaad bewust en realiseert ze zich pas dat jij je zo voelt omdat je het haar verteld...

Praten!
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_135074516
Ik heb MDMA
nee echt niet !
pi_135074789
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:39 schreef Daniel-90 het volgende:

[..]

Dat kan niet want dan zouden we er samen op uitkomen dat het beter is om het uit te maken (daar zal zij waarschijnlijk niet heel erg op tegen zijn) en dan weet ik dat zij als ontspanning uit zou willen gaan wat ze normaal nooit doet (ik ook niet) en dan zou me dat juist erg veel pijn doen de gedachte dat ze zo een andere jongen kan krijgen als ze wil..
Wat Poeke zegt.. ;)
pi_135074998
Ok ik ga naar haar toe hier moet een oplossing voor komen ik wil niet meer verdrietig zijn..
pi_135075143
Vertel eens, mbv concrete voorbeelden, waarom je denkt dat je vriendin niets (of niet veel) meer voor je voelt?
"Pools are perfect for holding water"
pi_135075957
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:29 schreef Daniel-90 het volgende:
ik heb PDD-NOS
:')
pi_135088766
WTF heeft die modieuze afkorting hiermee te maken...
pi_135091149
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:49 schreef Cinderella_Man het volgende:
WTF heeft die modieuze afkorting hiermee te maken...
niks
nou ja, iets dat de zondagen niet meer kloppen.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zondag 5 januari 2014 @ 08:04:23 #15
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_135094476
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:29 schreef Daniel-90 het volgende:
Ze is echt niet super goed voor me.. Er zijn echt veel dingen gebeurt waardoor een andere jongen AL LANG was weggelopen, maar ik blijf haar trouw, waarom? Ik heb geen idee.
Des te meer een reden om haar te dumpen, en lekker te gaan genieten van het leven.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_135095248
Het komt allemaal wel erg sneu over. Verman jezelf. Niet aantrekkelijk voor een vrouw, zo stoot je haar verder van je af.

Er is trouwens niks geks, of beter gezegd het is doodnormaal, dat de verliefdheid na 6 jaar over is. Overigens komt het denk ik niet vaak voor dat na 6 jaar relatie dat een stel niet samenwoont. Is dat ooit een issue geweest?

Kerel, en als je er niet durft over te praten omdat je er van overtuigd ben dat ze het dan uitmaakt dan stel jij je wel erg afhankelijk op en is de balans wel erg ver zoek.

Je bent bang dat ze door anderen uit gewoond gaat worden als het uit is. Die constatering is ongetwijfeld terecht, maar wat geeft jou de (relatieve) zekerheid dat dat nu ook niet volop aan de gang is? Jullie zien elkaar alleen 's weekends zeg je..

Tja, op basis van dit verhaal zou ik zeggen dat het kansloos voor je is. Enige wat je nog kan doen is gesprek aan gaan en hopen dat je constatering helemaal niet klopt. Dan zou ik trouwens meteen samenwonen op tafel gooien.
pi_135095340
Haal je ballen uit het nachtkastje en fix je shit.
pi_135098068
Heb je ook nog andere mensen in je omgeving waar je mee omgaat? Het lijkt er op dat je al je focus bij je vriendin legt en niemand anders hebt 'want wat moet ik in hemelsnaam doen als ik mijn vriendin op zondag niet zie :'('. Ook niet echt gezond.
  zondag 5 januari 2014 @ 14:22:31 #19
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_135101346
En ik maar denken dat je kaal werd toen ik de TT las :D
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_135103162
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:49 schreef Oognip het volgende:
Heb je ook nog andere mensen in je omgeving waar je mee omgaat? Het lijkt er op dat je al je focus bij je vriendin legt en niemand anders hebt 'want wat moet ik in hemelsnaam doen als ik mijn vriendin op zondag niet zie :'('. Ook niet echt gezond.
Dit, het lijkt me voor je vriendin enorm benauwend.
  zondag 5 januari 2014 @ 15:48:05 #21
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_135104960
Je moet je vermannen, hoe jij bent is niet aantrekkelijk (o.a. vanwege je stoornis).

Je weet waarschijnlijk dat je niet beter kan krijgen (je geeft ook aan dat je geen meid snel kan krijgen hierna) dus dat zorgt er al voor dat je meer bij haar wil blijven.

Je bent onrealistisch omdat het je goed uitkomt (je hebt immers nog wel met haar, ongeacht op welke manier dat is (de grens is nu wel bereikt daarmee, dat dan weer wel) ).

Je moet zorgen voor een sociaal leven naast een vriendin zodat je niet in paniek raakt als zij niet kan, wat waarschijnlijk moeilijker is voor jou vanwege je PDD-NOS.

Ze is te hoog gegrepen voor jou, niet qua uiterlijk misschien maar wel door jouw gedrag en gedachtes.

Ik hoop dat deze (naar mijn inziens) objectieve blik helpt. Adviezen heb ik niet voor je maar lijkt me dat je blijer bent als vrijgezel in deze situatie.
we dan
pi_135139096
Maak jezelf nooit afhankelijk/codependent aan een ander. Want dan heb je dit soort shit dus aan je ballen hangen..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_135143524
Je hebt hier alleen jezelf maar mee. Misschien heeft ze wel geen flauw benul hoe je je voelt. Het gevaar bij een lange relatie is dat je er dan pas echt achter komt of je wel echt een toekomst hebt en ik hoor het vaak genoeg dat ze dan maar bij elkaar blijven 'omdat het nou eenmaal zo is'. Misschien denkt zij er ook zo over, maar in dat geval zou ik er mee kappen. Dat heeft geen zin en dat verdien je niet. En allemaal doemscenario's gaan verzinnen over 'ja maar als het uit is blijf ik voor eeuwig single' is ook alleen maar een manier van zelfkwelling en dat haal je jezelf alleen maar in je hoofd.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
  maandag 6 januari 2014 @ 14:07:43 #24
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_135143717
Je hebt net als mij de drang om erg aanhankelijk te worden aan je vriendin. Dit is niet erg, zolang het ook wederzijds is. Bij mijn ex werd ik zo aanhankelijk dat mijn leven heel erg leeg aanvoelde toen ze het uitmaakte, dus ik herken het gevoel dat je hebt. Helaas is dit (net als bij jou) een soort karaktereigenschap die waarschijnlijk heel je leven bij je zal blijven. Het beste wat kan gebeuren is dat je een vriendin hebt die dit ook andersom heeft (zoals mijn huidige vriendin). Hierdoor begrijp je elkaar eerder.
Did i found the knowledge, or did the knowledge found me
  maandag 6 januari 2014 @ 14:24:10 #25
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_135144384
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:39 schreef Daniel-90 het volgende:

[..]

Nee dan kun je beter een slechte relatie aanhouden.
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
  maandag 6 januari 2014 @ 16:21:05 #26
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_135149622
Soms is het beter iets weg te snijden dan door te laten etteren waardoor er uiteindelijk nog meer weggesneden moet worden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_135186523
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:34 schreef pietjetiet het volgende:

[..]

uitgaan en bitches neuken
Dit. Weekend overslaan betekent gewoon dat zijn bitch in dat weekend met een of andere neger ligt te kezen.
pi_135200338
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:13 schreef jatochneetoch het volgende:

[..]

:')
PDD-NOS..

Lijkt wel een trend op R&P..

Als het nu al minder wordt, TS is het afwachten tot ze het uitmaakt..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 8 januari 2014 @ 11:19:32 #29
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_135225834
Voordat je het uitmaakt eerst nog even de jaloersheidstest bij haar doen. Oftewel: je zegt nonchalant tegen haar dat je een leuk meisje hebt ontmoet, maar dat jullie gewoon vrienden zijn. Kijken of ze hapt en jaloers wordt. Then she does still care....
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_135229895
Waarom ben je bij haar dan? Puur uit eigenbelang zonder dat je er iets voor terug krijgt? En dat vind je niet raar?
  woensdag 8 januari 2014 @ 17:42:45 #31
78918 SeLang
Black swans matter
pi_135239705
Toen ik de titel las dacht ik dat dit een topic over kaalheid was _O-
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')