Dit is zo godverdomme moeilijk voor me.. Ik ben mijn vriendin waar ik al 6 jaar mee heb, aan het verliezen. Ik weet het omdat ik merk dat ze me niet mist, en weinig om me geeft.
Ik probeer me zo sterk mogelijk te houden, maar ik mis haar ontzettend. Ik mis hoe lief we waren. Het gaat niet super tussen ons al heel lang, ik voel me alsof ik helemaal geen vriendin heb maar meer een zus waar ik goed mee omga.
Maar ik mis haar zo godverdomme erg! Zoals ze was, dan..
Ze geeft erg weinig om mij, en mist mij absoluut NIET. Ik zie haar normaal in het weekend alleen. Maar voor haar is het absoluut GEEN probleem om een weekend over te slaan, zoals nu net is afgesproken voor dit weekend. Het was wel in overleg overigens, en het is ook wel handiger, maar ze doet er zo luchtig over, echt zo van hmm t komt niet echt handig uit, ok nou dan zie ik je volgend weekend wel weer?
Ik probeer dan niks te laten merken en luchtig gewoon akkoord te gaan, maar van binnen kan ik wel huilen, sterker nog, ik heb op dit moment tranen in mijn ogen staan.
Waarom geef ik zo verdomme veel om haar? Ze is echt niet super goed voor me.. Er zijn echt veel dingen gebeurt waardoor een andere jongen AL LANG was weggelopen, maar ik blijf haar trouw, waarom? Ik heb geen idee.
Maar nu ze hier dus niet is, en ik weer een weekend alleen door breng, voel ik me zo rottig. Ik kan wel huilen en ik voel gewoon echt letterlijk pijn van binnen. Gedeeltelijk omdat ik haar mis, maar ook omdat ik voel dat we steeds verder van mekaar afgroeien..
Ze is al heel lang niet echt verliefd meer op me, maar ik wel op haar, zelfs na al deze tijd! Ik vind haar nog steeds echt gigantisch prachtig en aantrekkelijk! Zij mij niet..
Pfff fijn om even van mij af te schrijven. Maar wat doe ik nu? Ik weet dat ik eigenlijk er gewoon mee moet stoppen om mezelf de pijn te besparen. Maar voor mijn gevoel heeft ze dan over 1 week een nieuwe vriend, wat me nog veel meer pijn zou doen.. Ze is namelijk behoorlijk bovengemiddeld aantrekkelijk en aandacht van jongens is dan ook geen enkel probleem. Ik zelf daarentegen ben niet bepaald goed met de dames en denk dat ik erg lang single zou blijven als ik haar verlies, en dat wil ik niet! En nu zit ik dus morgen de hele dag alleen, wat overigens extra kut voelt voor mij omdat PDD-NOS heb, dus een zondag niet met haar is een zondag die niet klopt.. Het komt gelukkig erg weinig voor maar het voelt gigantisch verkeerd om alleen te zijn op zondag en erg rottig. Ik heb dan ook GEEN IDEE wat ik morgen ga doen, terwijl ik gek genoeg op andere vrije dagen mij altijd wel vermaak!
[ Bericht 0% gewijzigd door Daniel-90 op 05-01-2014 13:40:56 ]