Veel was bij nader inzien ook wat overstated.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn moeder is de enige die ik er in mijn omgeving over heb gehoord. Met scepsis. En die is normaal nooit sceptisch.
Dat werkt nooit, dus ben benieuwdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:52 schreef freaky40 het volgende:
Hakim wil 'opgedrongen' gezelligheid.
Ik werk thuis dus ik heb de stream meestal aanstaan op een 2e monitorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:52 schreef houdjemond het volgende:
EVEN CENTRAAL BINNEN FOK!
Niet verkeerd opvatten, maar wie van jullie is er werkloos en kan/mag dit de hele dag volgen? Ik hoor helaas sinds vandaag ook in het werkloze rijtje, dus pure interesse
UTO / [SC #3]Tot half vijf wachten en dan LOS!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:52 schreef houdjemond het volgende:
Niet verkeerd opvatten, maar wie van jullie is er werkloos en kan/mag dit de hele dag volgen? Ik hoor helaas sinds vandaag ook in het werkloze rijtje, dus pure interesse
Same voor 80%quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:53 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik werk thuis dus ik heb de stream meestal aanstaan op een 2e monitor
Mijn vakantie van 2 weken is weer voorbij. Vanaf maandag gewoon weer lekker werken. Kan dus alleen in avonduren kijken en niet eens elke dag helaas.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:52 schreef houdjemond het volgende:
My badquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
UTO / [SC #3]Tot half vijf wachten en dan LOS!
ik heb echtgenoot met baanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:52 schreef houdjemond het volgende:
Moet GvD dindag weer gaan werken (afkicken)quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:52 schreef houdjemond het volgende:
Wat ga je doen met die kennis na mijn antwoord?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:52 schreef houdjemond het volgende:
Huilen en me aanmelden als inwoner.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat ga je doen met die kennis na mijn antwoord?
Moest hardop lachen hierquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:52 schreef Ransjih het volgende:
je zult je hond uitlaten en die UFO in het bos beweegt ineens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |