watquote:Hij vindt het moeilijk als mensen hem in dingen ‘verslaan’ zoals ik eerder mijn rijbewijs haalde en mijn opleiding op 2 niveau’s hoger doe.
Of gewoon smoesjes.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:48 schreef zarGon het volgende:
echt wtf
één van de zieligste redenen om het uit te maken (als het al niet de zieligste is)
Wat een onzekere kneus.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:41 schreef nintendofangirl het volgende:
Hij vindt het moeilijk als mensen hem in dingen ‘verslaan’ zoals ik eerder mijn rijbewijs haalde en mijn opleiding op 2 niveau’s hoger doe.
Dit is het bizarste wat ik ooit gehoord heb. Spoort hij wel helemaal? En bedoelt hij daarmee dat hij jou als verplichting ziet?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:41 schreef nintendofangirl het volgende:
Nu heeft hij het uitgemaakt met de volgende redenen:
Hij vindt het moeilijk als mensen hem in dingen ‘verslaan’ zoals ik eerder mijn rijbewijs haalde en mijn opleiding op 2 niveau’s hoger doe.
Hij zegt dat hij even geen verplichtingen wil hebben, en zich vol op de studie wil storten, en de hobby muziek.
wtf...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:53 schreef nintendofangirl het volgende:
Hij blijkbaar niet, en ik heb nooit opgeschept, echt nooit, ik vertelde hem niet eens dat ik mijn rijbewijs haalde, ook al had ik dat best gewild, ik wist dat hij dat niet zou vinden..
Wat voor studie doet hij?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:54 schreef nintendofangirl het volgende:
Ik had er denk ik meer aan gehad als hij had gezegd dat hij gewoon op me uit gekeken was... Dat was dan vast eerlijk geweest
Ergens besef ik ook wel hoe verkeerd alles was.. Ik wou dat ik er geen drol meer om gaf, hoe lang duurt het voordat dat gevoel weg is denk je?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:55 schreef B-FliP het volgende:
Hij heeft de relatie al opgegeven, en zo te lezen is dat maar goed ook.. Wat kinderachtig.. Anyways.. Je voelt je nu onder andere zo omdat hij het heeft uitgemaakt (naast dat het natuurlijk nooit leuk is als je gevoelens voor iemand hebt en de relatie stuk gaat), maar mensen die gedumpt worden hebben vaak de neiging om een relatie te romantiseren en naar oplossingen te zoeken om het te 'fixen'. Als je gedumpt wordt gaat het aan je zelfverzekerdheid knagen en ga je aan jezelf twijfelen.. Doe dit niet, je bent nog jong en je zal zien dat er veel leukere gasten zijn dan deze..
Echt hè. Waarom zou je überhaupt een relatie willen met iemand die blijkbaar niet blij voor jou kan zijn?quote:
mavo vs vwo denk ikquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En hoe zit jij dan twee niveaus hoger?
Raar? Ik zie een jongen die gaat studeren en met een halfzacht smoesje een einde aan de relatie met TS breit. Omdat hij wellicht los zal willen gaan tussen de studieboeken en de katers door.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:51 schreef zarGon het volgende:
hoe langer ik erover nadenk, hoe raarder het wordt
je bent toch gewoon blij voor je vriendin als ze haar rijbewijs haalt... verder gewoon zelf je best doen en je rijbewijs halen
en je bent toch juist trots op je vriendin als ze op een hoger niveau studeertwaarom wat heh
Oh, gelukkig!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:58 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Raar? Ik zie een jongen die gaat studeren en met een halfzacht smoesje een einde aan de relatie met TS breit. Omdat hij wellicht los zal willen gaan tussen de studieboeken en de katers door.
Hoe meer je er mee bezig blijft hoe langer het duurt.. Hoe meer je met jezelf en leukere dingen bezig bent hoe eerder het weg is.. Meestal is t een periode van een paar maanden, maar als je er mee bezig blijft kan het langer duren..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:57 schreef nintendofangirl het volgende:
Ergens besef ik ook wel hoe verkeerd alles was.. Ik wou dat ik er geen drol meer om gaf, hoe lang duurt het voordat dat gevoel weg is denk je?
Het gaat in ieder geval sneller wanneer je afleiding zoekt en dingen onderneemt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:57 schreef nintendofangirl het volgende:
[..]
Ergens besef ik ook wel hoe verkeerd alles was.. Ik wou dat ik er geen drol meer om gaf, hoe lang duurt het voordat dat gevoel weg is denk je?
Jammer dat verliefdheid niet meteen weggaat op het moment dat je beseft dat hij het eigenlijk niet waard is om verliefd op te zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:57 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Echt hè. Waarom zou je überhaupt een relatie willen met iemand die blijkbaar niet blij voor jou kan zijn?
Ik heb wel een stel geweldige vrienden, hij is onderdeel van die groep, hoe moet ik daarmee omgaan? Zoiets als dit heb ik nog nooit gehad. Ik kan hem niet achteloos gaan negeren denk ik.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:59 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Hoe meer je er mee bezig blijft hoe langer het duurt.. Hoe meer je met jezelf en leukere dingen bezig bent hoe eerder het weg is.. Meestal is t een periode van een paar maanden, maar als je er mee bezig blijft kan het langer duren..
Het minste wat je kunt doen als je een smoes verzint is toch zorgen dat die beter is dan de waarheid?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:58 schreef Lienekien het volgende:
Neemt nou echt iedereen die smoesjes van die knul serieus?
Is dat zo?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:03 schreef Pienata het volgende:
[..]
Het minste wat je kunt doen als je een smoes verzint is toch zorgen dat die beter is dan de waarheid?
Ja dat klopt, het is nu net zeven dagen geleden en ik wordt elke dag nog wakker met hem in mijn hoofd en een kloppend hart, uiterst vervelendquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:05 schreef Tokapi het volgende:
Kan het ook zijn dat hij bang is dat het ooit uitgaat, en dat jij het dan uitmaakt en jij daardoor dan "wint"? Dat hij het uit angst daarvoor dan maar zelf uitmaakt.. Totaal belachelijk natuurlijk maar dat zijn deze redenen ook.
Geen idee hoelang het duurt tot je iemand vergeten bent. Ben het ook aan het proberen, moeilijk he. Als je hoofd weet wat te doen is al 1 ding, maar je hart meekrijgen is lastig, succes
Wat heeft het met vertrouwen te maken?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:05 schreef nintendofangirl het volgende:
Zou je niet denken dat je iemand na 2 jaar en nog wat maanden genoeg vertrouwt om de echte reden te noemen?
Je hoeft die vrienden niet op te geven, en je hoeft hem ook niet te negeren.. Maar in t geval van een gemengde vriendengroep zal je wel zien dat mensen partij kunnen gaan kiezen en er dan al snel ontwijkgedrag plaatsvind. Dat is redelijk normaal en zo zal je ook zien hoe geweldig je vrienden zijn (ze hoeven hem niet af te stoten, maar als ze zich van jou af stoten zijn ze kennelijk minder geweldig dan je denkt). Ook zal er een moment komen waarop je elkaar intiem met anderen ziet.. Het begin is nooit leuk, maar als je eenmaal over de relatie heen bent zal je zien dat het makkelijker is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:03 schreef nintendofangirl het volgende:
Ik heb wel een stel geweldige vrienden, hij is onderdeel van die groep, hoe moet ik daarmee omgaan? Zoiets als dit heb ik nog nooit gehad. Ik kan hem niet achteloos gaan negeren denk ik.
Dat hij zou moeten weten dat hij toch echt wel kan zeggen wat hij voelt zonder dat ik zijn hoofd eraf zou bijten of zoiets, hij maakte het ook niet persoonlijk uit maar met een eenzijdig bericht..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat heeft het met vertrouwen te maken?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:10 schreef nintendofangirl het volgende:
[..]
Dat hij zou moeten weten dat hij toch echt wel kan zeggen wat hij voelt zonder dat ik zijn hoofd eraf zou bijten of zoiets, hij maakte het ook niet persoonlijk uit maar met een eenzijdig bericht..
Tja, misschien zijn dit smoesjes en denkt hij dat de werkelijke reden kwetsend is?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:10 schreef nintendofangirl het volgende:
[..]
Dat hij zou moeten weten dat hij toch echt wel kan zeggen wat hij voelt zonder dat ik zijn hoofd eraf zou bijten of zoiets, hij maakte het ook niet persoonlijk uit maar met een eenzijdig bericht..
Daar zal ik nooit achter komen denk ik dan.. Kan het hem niet nog eens gaan vragen lijkt me.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Tja, misschien zijn dit smoesjes en denkt hij dat de werkelijke reden kwetsend is?
Dat weet ik niet.. Misschien is dat wel waar, ik begin me steeds meer te bedenken dat ik een fout heb gemaakt met hem..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:05 schreef Tokapi het volgende:
Kan het ook zijn dat hij bang is dat het ooit uitgaat, en dat jij het dan uitmaakt en jij daardoor dan "wint"? Dat hij het uit angst daarvoor dan maar zelf uitmaakt.. Totaal belachelijk natuurlijk maar dat zijn deze redenen ook.
Geen idee hoelang het duurt tot je iemand vergeten bent. Ben het ook aan het proberen, moeilijk he. Als je hoofd weet wat te doen is al 1 ding, maar je hart meekrijgen is lastig, succes
Ja absoluut, die kan ik wel opnoemen, maar dan sla ik mn hoofd weer op mijn toetsenbord denk ik..quote:
Ik word anders behoorlijk moe van het vissen naar 'werkelijke redenen'.. Want het is echt nooit goed. Maakt niet uit wat er gezegd word.. Gevoelens veranderen, mensen worden verliefd op anderen. Deal with it. Altijd hetzelfde verhaal om minder onzekerheid te voelen op het moment dat iemand het uitmaakt en dat onzekere gedoe over dat redenen wellicht kwetsend zouden zijn, vrouwen alswel als mannen zullen in t geval van een ander lieffie haast nooit eerlijk zijn. Ikzelf ben redelijk straightforward maar ook dat wordt vaak niet gewaardeerd en wordt er gevist naar 'andere redenen', want er moet toch iets op of aan te merken zijn (en dus een oplossing voor zijn)...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:11 schreef Lienekien het volgende:
Tja, misschien zijn dit smoesjes en denkt hij dat de werkelijke reden kwetsend is?
We hebben gepraat na onze break-up, en ik heb hem letterlijk gezegd. 'Het kan gewoon niet zijn dat je al die tijd nooit iets op me aan te merken had, het is niet dat ik iets te verliezen heb, dus gooi het eruit.' En toen kwamen de redenen die ik in het eerste bericht zette, niet veel persoonlijks dus.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:19 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Ik word anders behoorlijk moe van het vissen naar 'werkelijke redenen'.. Want het is echt nooit goed. Maakt niet uit wat er gezegd word.. Gevoelens veranderen, mensen worden verliefd op anderen. Deal with it. Altijd hetzelfde verhaal om minder onzekerheid te voelen op het moment dat iemand het uitmaakt en dat onzekere gedoe over dat redenen wellicht kwetsend zouden zijn, vrouwen alswel als mannen zullen in t geval van een ander lieffie haast nooit eerlijk zijn. Ikzelf ben redelijk straightforward maar ook dat wordt vaak niet gewaardeerd en wordt er gevist naar 'andere redenen', want er moet toch iets op of aan te merken zijn (en dus een oplossing voor zijn)...
Ik ga er voorlopig ook echt niet meer aan beginnenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:21 schreef Aiciu het volgende:
Doe mij maar de lusten, maar niet de lasten.
Relaties
Je zit nog in de leeftijd waarin je gewoon lekker kan experimenteren en ervaring kan opdoen. Zo weet je later beter wat je wil. En trust me, ook jij zal de komende paar jaren heel erg gaan veranderen en ook wat je aantrekkelijk vind zal veranderen. Je kan er maar beter van genieten zo lang dingen duren..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:22 schreef nintendofangirl het volgende:
Ik ga er voorlopig ook echt niet meer aan beginnen
Je zou vast wel gelijk hebbenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:27 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Je zit nog in de leeftijd waarin je gewoon lekker kan experimenteren en ervaring kan opdoen. Zo weet je later beter wat je wil. En trust me, ook jij zal de komende paar jaren heel erg gaan veranderen en ook wat je aantrekkelijk vind zal veranderen. Je kan er maar beter van genieten zo lang dingen duren..
Niet op je tenen gaan lopen maar afstand nemen is altijd het beste.. iig naar mijn mening.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:33 schreef nintendofangirl het volgende:
Ik kan het contact met hem beter uit de weg gaan? Ik neem al geen contact met hem op, maar dan weet ik dat ik dat ook echt niet moet doen..
Gewoon lekker feesten, losgaan, flirten, uitgaan, gek doen en hem vergetenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:33 schreef nintendofangirl het volgende:
Ik kan het contact met hem beter uit de weg gaan? Ik neem al geen contact met hem op, maar dan weet ik dat ik dat ook echt niet moet doen..
Stom dat je de leuke dingen gaat herinneren als het eenmaal voorbij is..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:34 schreef Argento het volgende:
Dat je überhaupt contact zou willen hebben met zon kneus, maar goed, jouw leven.
Daar heb ik ook echt veel zin inquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Gewoon lekker feesten, losgaan, flirten, uitgaan, gek doen en hem vergeten![]()
Oké dankje welquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:34 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Niet op je tenen gaan lopen maar afstand nemen is altijd het beste.. iig naar mijn mening.
Hij heeft op die 'pop-academie' gewoon een of andere zweterige hippieslet gevonden die hij spannender vindt dan jij. Vooral omdat ze nieuw is, en hij jou na twee jaar wel een beetje gezien heeft. Of hij denkt dat hij, nu hij op zichzelf woont in Partytown Utrecht, hij leukere meisjes kan vinden dan jij.quote:
Wees maar blij dat je van hem af bent.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:41 schreef nintendofangirl het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |