Maagd gespotquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dat heb ik met de A'tjes van je zus ook geprobeerd.
Alleen nu zit en eer rooie striem en heeft ze een wit creambaardje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee dankje heb al gegeten en gedronken
Goed in haar vak en blijkbaar is haar motto 'make money smoke trees'.quote:Enige nadeel is dat ze dan al wel in alle gaten helemaal doorgeneukt is , maar ze is op die tijd sky high en doet nergens moeilijk over.
Maar dan moet je het combineren met dit:quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Goed in haar vak en blijkbaar is haar motto 'make money smoke trees'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:13 schreef practics het volgende:
[..]
Maar dan moet je het combineren met dit:Ik ben geen hoerenloper, maar goed, het is uiteindelijk wel een vleeskeuring dus ik snap de shoarmagrap wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet en daarom staat het mij ook niet echt aanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:15 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik ben geen hoerenloper, maar goed, het is uiteindelijk wel een vleeskeuring dus ik snap de shoarmagrap wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |